Die kutmuggen! Ik zit helemaal onder
Maar hoezo geen prullenbakje in het toilet voor de lege toiletrollen
Omdat die in de papierbak gaan?
Bij mij in het toilet zitten er uitsluitend lege toilet rollen in de prullenbak. Als die vol zit gaat het daarna in de papierbak.
Nou echt! Hele zomer geen last van gehad en nu tel ik 10 muggenbulten op 1 been
Dat zoveel restaurants tegenwoordig een shared dining concept hebben. Wil gewoon mân eigen gerecht, niet delen, niet onhandig doen met âwie neemt de laatste? Oh neem jij âm maar hoorâ terwijl je eigenlijk zelf nog trek hebt
Dan ben je nog niet vertrouwd met het concept.
Ik haat het ook
Daarom neem ik altijd zonder te vragen de laatste. Niemand pakt het? Jammer dan!
- Mensen die meer bezig zijn met hun telefoon dan fietsen. Wiebelen, rijden onregelmatig en kijken niet uit
Aah wat heerlijk voor je!
Bejaarden op ebikes met een helm op⊠je kan nog steeds doodgaan
Wat is een snelfietspad?
Een fietspad voor lange afsfanden
Nog erger is als je gaat eten met iemand die gewoon alles naar binnen schuift zonder te delen
Huh? Is toch juist goed die helm
Ja, voor hun ego, want sommigen rijden door die helm nog harder dan normaal.
De persoon tegenover me in de vierzits net spoot eerst deo de trein door en begon toen een asmr-eetvideo hardop te kijken Hij pakte zijn koptelefoon pas toen ik heel geĂŻrriteerd keek.
Mijn simkaart is kapot, vannacht deed ie het nog en toen een esim besteld. Staat in mn account maar ik kan niet inloggen want je krijgt een code toegestuurd via sms. Maar geen bereik natuurlijk. Probeer een medewerker te spreken via een hele frustrerende chatbot â alle medewerkers onbeschikbaar? Of ik even wil bellen đ«¶đ» Love it.
Echt een cyclus waar ik al een uur in zit
Dit is zoân vreeeeselijke kut-loop inderdaad. Heb dit ook wel eens gehad, zo mega frustrerend. Ben je niet toevallig in de mogelijkheid ff langs een shop van je provider te gaan? Dan is het echt binnen 2 sec opgelost.
Ik had dit ook een keer en toen moest ik bellen via wifi. Geen idee dat dat kon maar het werkte wel