Waar erger je je aan? #16

Die kutmuggen! Ik zit helemaal onder

1 like

Maar hoezo geen prullenbakje in het toilet voor de lege toiletrollen :confused:

2 likes

Omdat die in de papierbak gaan?

11 likes

Bij mij in het toilet zitten er uitsluitend lege toilet rollen in de prullenbak. Als die vol zit gaat het daarna in de papierbak.

1 like

Nou echt! Hele zomer geen last van gehad en nu tel ik 10 muggenbulten op 1 been

3 likes

Dat zoveel restaurants tegenwoordig een shared dining concept hebben. Wil gewoon m’n eigen gerecht, niet delen, niet onhandig doen met “wie neemt de laatste? Oh neem jij ‘m maar hoor” terwijl je eigenlijk zelf nog trek hebt :sweat:

32 likes

Dan ben je nog niet vertrouwd met het concept.

Ik haat het ook

1 like

Daarom neem ik altijd zonder te vragen de laatste. Niemand pakt het? Jammer dan!

4 likes
  • Mensen die meer bezig zijn met hun telefoon dan fietsen. Wiebelen, rijden onregelmatig en kijken niet uit
6 likes

Aah wat heerlijk voor je! :grin:

2 likes

Bejaarden op ebikes met een helm op
 je kan nog steeds doodgaan :rage:

2 likes

Wat is een snelfietspad?

2 likes

Een fietspad voor lange afsfanden

1 like

Nog erger is als je gaat eten met iemand die gewoon alles naar binnen schuift zonder te delen :sob:

1 like

Huh? Is toch juist goed die helm

3 likes

Ja, voor hun ego, want sommigen rijden door die helm nog harder dan normaal.

2 likes

De persoon tegenover me in de vierzits net spoot eerst deo de trein door en begon toen een asmr-eetvideo hardop te kijken :sob: Hij pakte zijn koptelefoon pas toen ik heel geĂŻrriteerd keek.

3 likes

Mijn simkaart is kapot, vannacht deed ie het nog en toen een esim besteld. Staat in mn account maar ik kan niet inloggen want je krijgt een code toegestuurd via sms. Maar geen bereik natuurlijk. Probeer een medewerker te spreken via een hele frustrerende chatbot → alle medewerkers onbeschikbaar? Of ik even wil bellen đŸ«¶đŸ» Love it.

Echt een cyclus waar ik al een uur in zit

3 likes

Dit is zo’n vreeeeselijke kut-loop inderdaad. Heb dit ook wel eens gehad, zo mega frustrerend. Ben je niet toevallig in de mogelijkheid ff langs een shop van je provider te gaan? Dan is het echt binnen 2 sec opgelost.

1 like

Ik had dit ook een keer en toen moest ik bellen via wifi. Geen idee dat dat kon maar het werkte wel

3 likes