Waar erger je je aan? #16

Congee!

4 likes

Mensen (of eigenlijk: mannen) die geen prullenbakje op het toilet hebben. Liep vanmiddag bij iemand weer met een papiertje met tampon erin naar de keuken :sweat_smile: even getwijfeld om hem gewoon door te spoelen

9 likes

Ik heb dit ook niet (of eigenlijk wel, maar die is voor de kattengrit). Wij hadden dat vroeger thuis ook nooit en liepen idd gewoon altijd naar de prullenbak in de keuken :sweat_smile:

1 like

Ik ook niet, maar ik ben er ook niet mee opgegroeid. Loop inderdaad ook gewoon naar de keuken.

2 likes

Ik ben er ook niet mee opgegroeid en gebruik zelf geen wegwerp menstruatieproducten. Maar ik heb wel gewoon een prullenbakje staan voor mijn gasten. Hoeven zij zich niet te generen (en hopelijk haalt niemand het in zn hoofd het door mijn toilet te spoelen).

11 likes

Oh dit is echt zo vervelend he. :persevere:

Ik zeg het ook altijd, maar wordt eigenlijk nooit serieus genomen. Maakt bloedprikken onnodig stressvol en vervelend.

Ik had ook een keer een dokstersassistente die zo zat te strugglen om mij te prikken en toen spoot er opeens een hele straal bloed uit m’n arm. Leek net een soort slapstick film.:laughing:

4 likes

Vooral dit inderdaad. Vanaf het moment dan de tweede prikker kwam, was het zo klaar en ging het heel makkelijk. Tuurlijk moest je even zoeken, maar ik merkte aan alles dat ze niet lastig of spannend vond. Als zij er gewoon meteen geweest, was het zo veel beter geweest en had ik er geen rotgevoel aan over gehouden.

1 like

Die kutmuggen! Ik zit helemaal onder

1 like

Maar hoezo geen prullenbakje in het toilet voor de lege toiletrollen :confused:

2 likes

Omdat die in de papierbak gaan?

11 likes

Bij mij in het toilet zitten er uitsluitend lege toilet rollen in de prullenbak. Als die vol zit gaat het daarna in de papierbak.

1 like

Nou echt! Hele zomer geen last van gehad en nu tel ik 10 muggenbulten op 1 been

3 likes

Dat zoveel restaurants tegenwoordig een shared dining concept hebben. Wil gewoon m’n eigen gerecht, niet delen, niet onhandig doen met “wie neemt de laatste? Oh neem jij ‘m maar hoor” terwijl je eigenlijk zelf nog trek hebt :sweat:

32 likes

Dan ben je nog niet vertrouwd met het concept.

Ik haat het ook

1 like

Daarom neem ik altijd zonder te vragen de laatste. Niemand pakt het? Jammer dan!

4 likes
  • Mensen die meer bezig zijn met hun telefoon dan fietsen. Wiebelen, rijden onregelmatig en kijken niet uit
6 likes

Aah wat heerlijk voor je! :grin:

2 likes

Bejaarden op ebikes met een helm op
 je kan nog steeds doodgaan :rage:

2 likes

Wat is een snelfietspad?

2 likes

Een fietspad voor lange afsfanden

1 like