En vervolgens zit je wel vast aan die kut nieuwsbrieven
Dat mân moeder bijna niks van me aanneemt momenteel, ook (helemaal?) als het gaat over items waar ik juist ervaring in /kennis van heb.
Normaal kan ik dat makkelijk van me afzetten maar we zijn samen op vakantie ![]()
Ja, en dit is ook niet de eerste keer dat dit me overkomt. Geef me gewoon korting!!!
Code is meestal welkom10 of welcome10
Nou jaaa zeg. Laatste paginaâs van mân biebboek ontbreken gewoon.
Hij stopt gewoon midden in de laatste âscĂšneâ en dan zitten er 5 lege bladzijden in. Dit kan toch niet kloppenâŠ
Als iemand hoofdstuk 133 van âM.J. Arlidge - Nog lange nietâ voor me heeft, zou top zijn.
Edit; zowel de laatste paginaâs als het audioboek inmiddels in mân dm, dus ik heb ze nu kunnen uitlezen! Thanks!
De bieb vond het heel raar trouwens en heeft hem gelijk eruit gehaald. Hij was al tientallen keren uitgeleend en niemand had er nog iets over gezegd hahah
Vast? Je kunt je toch gelijk weer uitschrijven? ![]()
Emmer water doet wonderen.
Ugh the downside of living in the city centre.
Ik vind de ââââquiet luxuryââââ trend zo dom
Maar nog dommer vind ik dat mensen bij Zara shoppen voor âââââquiet luxuryââââ items
Wat betekent het ĂŒberhaupt?
Het is deze stijl:
(er is maar een ware ~quiet luxury queen~ naar mijn mening en dat is Kim Jong Un)
Wow die zag ik niet aankomen
Ik heb het idee dat er vooral veel over quiet luxury wordt geschreven, omdat er allerlei analyses op los kunnen worden gelaten. Maar ik zie het eigenlijk niet super veel in het straatbeeld, jij wel?
Of zou je een outfit met hoge pantalon, Adidas Sambaâs + leren riem bijvoorbeeld ook al als quiet luxury bestempelen?
Is dit ook van de zaar
Adidas sowieso niet als luxury, maar volgens mij is het idee dat je hele dure kleding draagt maar zonder dat het zichtbaar is qua merk maar dat de echte rijken wel herkennen dat je een trui van 3000 piek aan hebt
Niks zo quiet luxury als het uitbuiten van mensen voor goedkope arbeid, zodat jij er tip top uitziet. Net zoals in de good olâ days
âŠwacht eens even
Typisch kleding van ZARA dus ![]()
âold moneyâ ![]()
Ik blijf het apart vinden dat mensen nog steeds een soort acceptatie willen van de âeliteâ. Als je niet rijk bent, kun je nog steeds ambiĂ«ren om er rijk uit te zien.
Er zullen vast essays hierover geschreven zijn.
@anon30197667 colonial money alleen heb je indirect bloed aan je klauwen in plaats van direct
En de ongeschreven regels om eraan mee te doen zijn nog altijd hetzelfde: wees wit en dun ![]()
![]()
![]()