Waar erger je je aan? #16

Nog erger is als je gaat eten met iemand die gewoon alles naar binnen schuift zonder te delen :sob:

1 like

Huh? Is toch juist goed die helm

3 likes

Ja, voor hun ego, want sommigen rijden door die helm nog harder dan normaal.

2 likes

De persoon tegenover me in de vierzits net spoot eerst deo de trein door en begon toen een asmr-eetvideo hardop te kijken :sob: Hij pakte zijn koptelefoon pas toen ik heel geĆÆrriteerd keek.

3 likes

Mijn simkaart is kapot, vannacht deed ie het nog en toen een esim besteld. Staat in mn account maar ik kan niet inloggen want je krijgt een code toegestuurd via sms. Maar geen bereik natuurlijk. Probeer een medewerker te spreken via een hele frustrerende chatbot → alle medewerkers onbeschikbaar? Of ik even wil bellen šŸ«¶šŸ» Love it.

Echt een cyclus waar ik al een uur in zit

3 likes

Dit is zo’n vreeeeselijke kut-loop inderdaad. Heb dit ook wel eens gehad, zo mega frustrerend. Ben je niet toevallig in de mogelijkheid ff langs een shop van je provider te gaan? Dan is het echt binnen 2 sec opgelost.

1 like

Ik had dit ook een keer en toen moest ik bellen via wifi. Geen idee dat dat kon maar het werkte wel

3 likes

Nee die zit niet hier in de buurt helaas… ben nu maar een lebara sim kaart gaan halen en hang nu in de wachtrij :sparkles:

1 like

Dat mensen zo hard zijn om niks en conclusies trekken die er niet zijn.

Huh?

4 likes

Ik heb me vandaag voor het eerst dat ik me kan herinneren verslapen, man wat is dat kut zeg. Het is me wel gelukt om enigszins op tijd te komen maar ik ben er de hele dag een beetje door van de leg geweest :woozy_face:

1 like

Er was vandaag een speedpedelaccer (?) die op de rijbaan reed en zwaar door rood reed op een druk kruispunt. Hij reed ook echt zo van kijk mij eens.
Ik hoopte dat er een auto aan zou komen waardoor hij zou schrikken (nee ik hoopte niet dat hij zou worden aangereden) maar dat gebeurde niet. Dus nu zit Marco (ik vond het een Marco) lekker de hele avond vol adrenaline zijn vrouw lastig te vallen met verhalen hoe stoer hij wel niet was op die lelijke bromfiets van €6000.

9 likes

Ik wilde iets bestellen voor 100 euro en heb me ingeschreven voor een stomme nieuwsbrief voor 10 euro korting maar die code kwam nooit dus nu heb ik hem alsnog besteld maar zo irritant :roll_eyes:

1 like

En vervolgens zit je wel vast aan die kut nieuwsbrieven

1 like

Dat m’n moeder bijna niks van me aanneemt momenteel, ook (helemaal?) als het gaat over items waar ik juist ervaring in /kennis van heb.

Normaal kan ik dat makkelijk van me afzetten maar we zijn samen op vakantie :melting_face:

3 likes

Ja, en dit is ook niet de eerste keer dat dit me overkomt. Geef me gewoon korting!!!

Code is meestal welkom10 of welcome10

3 likes

Nou jaaa zeg. Laatste pagina’s van m’n biebboek ontbreken gewoon.
Hij stopt gewoon midden in de laatste ā€˜scĆØne’ en dan zitten er 5 lege bladzijden in. Dit kan toch niet kloppen…

Als iemand hoofdstuk 133 van ā€˜M.J. Arlidge - Nog lange niet’ voor me heeft, zou top zijn.

laatste blz

Edit; zowel de laatste pagina’s als het audioboek inmiddels in m’n dm, dus ik heb ze nu kunnen uitlezen! Thanks!

De bieb vond het heel raar trouwens en heeft hem gelijk eruit gehaald. Hij was al tientallen keren uitgeleend en niemand had er nog iets over gezegd hahah

16 likes

Vast? Je kunt je toch gelijk weer uitschrijven? :joy:

Emmer water doet wonderen.

4 likes