Waar erger je je aan? #16

Ik wacht op een antwoord op marktplaats zo irritant soms (vanochtend nog gesprek gehad, maar niet ‘af’).

1 like

wanneer je in de winkel bent met een smal gangpad zoals kruidvat of hema ofzo en er wil iemand langs vanaf achter maar ipv zeggen ‘mag ik er even langs’ ofzo blijven ze zo :man_standing: als een creepy stalker achter je staan??? extra kut als je dan met iemand bent en diegene zegt ‘oh er wil iemand langs’ KAN DIEGENE DAT NIET ZELF ZEGGEN??? ik raak daar zo geïrriteerd van of zeg iets of loop ff om ofzo blijf niet als een stoïcijnse zombie achter iemand staan DIEGENE ZIET JE TOCH NIET omg zo irritant!!!@ heb het niet eens net meegemaakt ofzo maar ben gewoon boos omdat ik eraan moest denkej

22 likes

Ik ben sowieso anti auto dus deze ergernis is misschien vrij specifiek maar ik erger me een beetje aan een vriendin die sinds ze een auto heeft (eeh sinds ze iemand date die een auto heeft ) ineens alles met de auto wil doen. Als ze bij mij langs komt is het met het ov veel makkelijker, want je kan hier nergens parkeren en de enige gratis parkeerplaats is een stuk verder lopen dan de bus. Maar toch per se met de auto willen en dan wel parkeerstress hebben…
En ja zij woont ergens waar ook gewoon ov is en je zonder overstappen hier kan komen .
Ergenis is vooral dat Ik heb een auto nu haar persoonlijkheid is terwijl ze dus eigenlijk niet eens een auto heeft.

Verder is het een schat dus dit vergeef ik wel hoor.

17 likes

Balen. Je kunt het op marktplaats zetten voor oud ijzer dan halen ze hem wel gratis op

Daar had ik nog niet aan gedacht, thanks!

3 likes

Ahhh wat zuur!

5 likes

Helemaal mee eens, gebeuren ook veel ongelukken met trampolines.

3 likes

Och ja vooral bij de Kruidvat, krijg alleen al het zuur als ik naar die gele/beige tegelvloer kijk

6 likes

Moet je voorstellen als je daar met een kinderwagen doorheen moet lopen :sob:

2 likes

Een kleine Hema is nog veel erger! Daar moet je soms gewoon achteruit terug omdat je geen kant op kan.

2 likes

Mijn vriend doet dit als we fietsen. “Er wil iemand langs”. Ja, en? Daar is een fietsbel voor hè.

7 likes

hahahaha dat een ander het dan zegt is het ergste he

2 likes

Mijn vriend werkt thuis (in de woonkamer!!!) en ik ben ook thuis met kind en ben ook niet van plan om weg te gaan. Maar vind het zo irritant want hij zou naar kantoor gaan. En nu is ie de hele tijd geïrriteerd als hij op de gang moet gaan bellen.

10 likes

iemand hier op het wooncomplex probeert het bed wat hij van mijn vorige huisgenoot heeft gekocht (voor een uiterst vriendschappelijke prijs) nu opeens voor het dubbele!!! te verkopen

echt schofterig

heb de screenshot van mijn oud huisgenoots advertentie nog en moet me echt inhouden om die niet te commenten hahaha

3 likes

Wat betekent dat? Be mofixit? Bemo fixit?

4 likes


Erge error door deze zin. Noem het gewoon Twitter :rage:

4 likes

Ik denk dat dat de meme maker is.

2 likes

Haha same

4 likes

Een of ander sneu dieetprogramma :joy: Dat je een gif maakt maar dan wel met koeienletters je afvalpillen plugt :pinched_fingers:

1 like

Had drie posters besteld via Etsy, uit laten printen via Hema in formaat 50x75 en blijkbaar is dat onmogelijk formaat? Kan alleen lijsten vinden voor 50x70. En nu heb ik te veel geld uitgegeven aan de enige fotolijsten die ik kan vinden in 50x75, passen de posters er alsnog niet in?? Wtf

4 likes