Ugh the downside of living in the city centre.
Ik vind de ‘’’‘quiet luxury’’’’ trend zo dom
Maar nog dommer vind ik dat mensen bij Zara shoppen voor ‘’’’‘quiet luxury’’’’ items
Wat betekent het überhaupt?
Het is deze stijl:
(er is maar een ware ~quiet luxury queen~ naar mijn mening en dat is Kim Jong Un)
Wow die zag ik niet aankomen
Ik heb het idee dat er vooral veel over quiet luxury wordt geschreven, omdat er allerlei analyses op los kunnen worden gelaten. Maar ik zie het eigenlijk niet super veel in het straatbeeld, jij wel?
Of zou je een outfit met hoge pantalon, Adidas Samba’s + leren riem bijvoorbeeld ook al als quiet luxury bestempelen?
Is dit ook van de zaar
Adidas sowieso niet als luxury, maar volgens mij is het idee dat je hele dure kleding draagt maar zonder dat het zichtbaar is qua merk maar dat de echte rijken wel herkennen dat je een trui van 3000 piek aan hebt
Niks zo quiet luxury als het uitbuiten van mensen voor goedkope arbeid, zodat jij er tip top uitziet. Net zoals in de good ol’ days
…wacht eens even
Typisch kleding van ZARA dus
“old money”
Ik blijf het apart vinden dat mensen nog steeds een soort acceptatie willen van de ‘elite’. Als je niet rijk bent, kun je nog steeds ambiëren om er rijk uit te zien.
Er zullen vast essays hierover geschreven zijn.
@Kwal colonial money alleen heb je indirect bloed aan je klauwen in plaats van direct
En de ongeschreven regels om eraan mee te doen zijn nog altijd hetzelfde: wees wit en dun
die wilde ik ook zeggen “old money aesthetic” en alles is van shein
Ik zit in de auto te wachten op een parkeerplaats en naast me staat iemand al 30 minuten met de motor aan ook te wachten. Echt zet dat ding uit man
Hahaha omg wat kut. Ik heb t boek toevallig in m’n kast staan dus ik ga je pben
Dat het zo cool is om een motor of auto te hebben waarvan het klinkt alsof de uitlaatklep kapot is. Denk ik? Ik heb geen verstand van auto’s en motors haha, maar ik hoor de hele tijd van die harde knallen en geratel. Is toch ook superirri als je erop zit, lijkt me.
Ik had tweedehands een koelkast overgenomen waarvan de kompressor blijkbaar kapot is gegaan tijdens het vervoeren Kan niet vervangen worden dus total loss. Dat geld dus kwijt, monteur net kostte 88 euro, nu staat dat grote nutteloze ding ook nog in de weg én kan ik niet normaal eten.
Ik wacht op een antwoord op marktplaats zo irritant soms (vanochtend nog gesprek gehad, maar niet ‘af’).
wanneer je in de winkel bent met een smal gangpad zoals kruidvat of hema ofzo en er wil iemand langs vanaf achter maar ipv zeggen ‘mag ik er even langs’ ofzo blijven ze zo als een creepy stalker achter je staan??? extra kut als je dan met iemand bent en diegene zegt ‘oh er wil iemand langs’ KAN DIEGENE DAT NIET ZELF ZEGGEN??? ik raak daar zo geïrriteerd van of zeg iets of loop ff om ofzo blijf niet als een stoïcijnse zombie achter iemand staan DIEGENE ZIET JE TOCH NIET omg zo irritant!!!@ heb het niet eens net meegemaakt ofzo maar ben gewoon boos omdat ik eraan moest denkej