love mensen blokkeren ik ga haar gelijk opzoeken. ik heb ook zo veel random influencers en winkels enzo geblokkeerd omdat ik ze irritant vind. saar, monica geuze, most wanted.
Hahahaha dit is zo herkenbaar, mijn geblokkeerde lijst is zo lang en random op Tiktok.
Ik heb dit met ene PaulienPetra, ik trek haar zo slecht, haar mond, hoe ze praat, haar ogen erbij…
Ik ging even kijken maar inderdaad hahah zelfde idee
Sorry hoor maar die dubbele namen beginnen nu echt uit de hand te lopen
Ik heb dat met de lijst genegeerde tppics op het forum
Uhm ja ik heb ze dus genegeerd dus de meeste weet ik al niet meer.
Maar foto topic, laatste aankopen, sekstopic, strak in je zwempak, tv topic, werkergernissen
Soms denk ik dat ergens geen topic over is maar dan had ik die gewoon op negeer staan.
Wat een random verzameling aan topics wel
Heeft Amazon niets?
Om de feit dat ik veel voor een ticket heb betaald voor Friends Experience en het gewoon niet geld waard was. Zelfs voor dat geld moest je betalen voor digitale foto’s op iconische fotoplekken (zelf maken op die plekken mocht niet). Ik vond het leuk maar niet voor dat geld en je was met uurtje klaar. Dus als iemand nog wil gaan, doe het niet. Zelfs niet als je een diehard fan bent als ik
Oo jammer, wilde hier wel heengaan namelijk
Thnx voor de waarschuwing. Wasteralbangvoor.
Jammer
Ja ik heb het gezien en zij was wel erg negatief. Ik ervaarde het niet per se zoals zij maar ik vond het alleen jammer dat het zo duur was. Experience zelf was leuk maar niet voor dat geld haha
Ja het is dat mijn man al tickets had gekocht, anders had ik het niet gedaan na google reviews te hebben gelezen
Haha heb je ook een foto met de fontein?
Ja, twee vriendinnen hadden me gevraagd of ik erheen wilde maar het leek me al niks, bij de omschrijving stond ook dat het ongeveer een uurtje zou duren en dan zijn het ook nog replica’s, leek me het echt niet waard.
Wel jammer voor jou dat het inderdaad tegenviel!
Ja maar niet gekocht, 2 fotos kosten al 20 euro en fontein was niet zo denderend nagemaakt haha
Wat een geldklopperij