Ja ik heb er net idd stukken afgesneden en dan passen ze, gelukkig!
Ja ik vind dit ook een gevaarlijke, goedbedoelde, fout in t verkeer.
Ik heb geen rijbewijs maar zit wel dagelijks op mân fiets en er zijn een aantal hele drukke rotondes waar je echt op moet letten, en dan stoppen sommigen chauffeurs om me voor te laten waardoor verwarring ontstaat, je moet dan maar net dat handgebaar achter t stuur zien, ook als de zon op t vooruit schijnt en je helemaal niks meekrijgt van t goedbedoelde âGa maar voorâ. Ondertussen staan de autoâs erachter ongeduldig te toeterenâŠeen grote chaos.
Lief gebaar maar doe het niet.
Oh zo heb ik eens eeuwen staan wachten met kind van toen ik denk 4⊠Wij hadden geen voorrang en ik ging het de weg naar school leren. Die automobilist bleef maar staan, hele rij erachter echt gĂȘnant op een gegeven moment.
Super verwarrend ook voor een kind⊠later loopt hij/zij dan alleen naar school en denkt dan dat je kan oversteken. Of ze gokken het erop. Niet fijn
Er is weer sensatie in de buurt helemaal priem, maar waarom moet dat altijd met allemaal geschreeuw. Ik kom hier voor mn rust.
De TikTok filmpjes van Sharelotte ofzo die elke keer op mijn fy komen, echt cringe
Maar erger me ook aan mezelf dat ik blijf kijken en niet gewoon blokkeer haha
love mensen blokkeren ik ga haar gelijk opzoeken. ik heb ook zo veel random influencers en winkels enzo geblokkeerd omdat ik ze irritant vind. saar, monica geuze, most wanted.
Hahahaha dit is zo herkenbaar, mijn geblokkeerde lijst is zo lang en random op Tiktok.
Ik heb dit met ene PaulienPetra, ik trek haar zo slecht, haar mond, hoe ze praat, haar ogen erbijâŠ
Ik ging even kijken maar inderdaad hahah zelfde idee
Sorry hoor maar die dubbele namen beginnen nu echt uit de hand te lopen
Ik heb dat met de lijst genegeerde tppics op het forum
Uhm ja ik heb ze dus genegeerd dus de meeste weet ik al niet meer.
Maar foto topic, laatste aankopen, sekstopic, strak in je zwempak, tv topic, werkergernissen
Soms denk ik dat ergens geen topic over is maar dan had ik die gewoon op negeer staan.
Wat een random verzameling aan topics wel
Heeft Amazon niets?
Om de feit dat ik veel voor een ticket heb betaald voor Friends Experience en het gewoon niet geld waard was. Zelfs voor dat geld moest je betalen voor digitale fotoâs op iconische fotoplekken (zelf maken op die plekken mocht niet). Ik vond het leuk maar niet voor dat geld en je was met uurtje klaar. Dus als iemand nog wil gaan, doe het niet. Zelfs niet als je een diehard fan bent als ik
Oo jammer, wilde hier wel heengaan namelijk
Thnx voor de waarschuwing. Wasteralbangvoor.
Jammer