Waar erger je je aan? #16

Ik ben toen van die organizatie naar de Harry Potter Experience geweest en dat was wel prachtig. Jammer dit zeg!

4 likes

De was. Het is echt een eindeloze cirkel van sorteren, in machine doen, ophangen, opvouwen, sorteren, in machine doen etc

38 likes

Ze heet charlotte maar ze overshared dus dingen. Met een moeilijk irritante stem

5 likes

Schoonmaken in het algemeen stom. Het is nooit af en alles wat schoon is, wordt op een gegeven moment vies

1 like

Ik vind dit dus het leukst van het huishouden :joy: maar ik begrijp wel dat veel het alleen maar fuckin irritant vinden. Al vouw ik handdoeken bijvoorbeeld niet op. Je gebruikt ze toch zo weer. Heb die allemaal schoon in een grote mand liggen maar niet opgevouwen. Waarom zou je het opvouwen denk ik altijd.

Ik doe zelfs regelmatig de was voor een vriend die geen wasmachine heeft, al is dat meer om hem tijdelijk te helpen. Maar ik vind het leuk gek genoeg.

3 likes

Het is niet ergste klusje maar vandaag had ik er weinig zin in. Haha.

Wat lief dat je een vriend helpt zo.

3 likes

Zooooo ik heb mn nek verrekt. Lig als een soort kasplantje in bed. Wat een hel.

1 like

Dit ging over petra

3 likes

Hahaha hoe heb ik die gemist. Wat een slechte naam

6 likes

Goffer, sta ik dan met m’n cravings bij een dichte kermis. Gaat die ellende pas om 13u open :triumph:

Aan de luizenplaag in mijn klas en dat ik dus vanmorgen bij mezelf een luis heb ontdekt :scream::sob:

4 likes

Die fucking muggen die waarschijnlijk nog tot diep in December in hele bevolkingen hun leven blijven leven. In juli en augustus waren ze er amper.

5 likes

Er zit amper zout op mn naturel pringles😡

1 like

Daar zit toch nooit voldoende zout op??

3 likes

Sowieso t idee dat ze in NL op een ‘maak alle frisdrank zonder suiker, en alle chips zonder zout’ oorlogspad zijn.

6 likes

En ze zijn heel klein (en duurder) geworden? Is dat krimpflatie of verbeeld ik het me?

De supermarkten hier gingen altijd om 10 uur open wat perfect was, want dan kon ik direct 's ochtends boodschappen doen en daarna met verse broodjes chillen op de bank. Maar nu heeft de gemeente zich opeens bedacht dat om 10 uur open gaan een corona maatregel was en aangezien corona er niet meer is moet dat teruggedraaid worden dus nu gaan de winkels pas om 12 uur open :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: echt belachelijk. In omliggende gemeenten gaan de supermarkten nog wel gewoon om 10 uur open maar daar is geen Dirk en ik wil juist naar de Dirk :upside_down_face:

5 likes

Wat stom! Is het daar nog wat conservatiever?

Bij ons heeft corona er voor gezorgd dat er 2 supermarkten nu tot 10 open zijn en sat is zo fijn!!

2 likes

Nee de gemeente waar ik woon is juist totaal niet conservatief, was vgm ook de eerste gemeente hier in de omgeving die überhaupt zondagsopening toestond, dus het slaat echt helemaal nergens op :joy:

2 likes

Onze lokale snackbar doet ook standaard geen zout meer op de friet​:rage::rage::rage:

1 like