Vera Camilla was er ook behoorlijk negatief over.
Ja ik heb het gezien en zij was wel erg negatief. Ik ervaarde het niet per se zoals zij maar ik vond het alleen jammer dat het zo duur was. Experience zelf was leuk maar niet voor dat geld haha
Ja het is dat mijn man al tickets had gekocht, anders had ik het niet gedaan na google reviews te hebben gelezen
Haha heb je ook een foto met de fontein?
Ja, twee vriendinnen hadden me gevraagd of ik erheen wilde maar het leek me al niks, bij de omschrijving stond ook dat het ongeveer een uurtje zou duren en dan zijn het ook nog replica’s, leek me het echt niet waard.
Wel jammer voor jou dat het inderdaad tegenviel!
Ja maar niet gekocht, 2 fotos kosten al 20 euro en fontein was niet zo denderend nagemaakt haha
Wat een geldklopperij
Ik ben toen van die organizatie naar de Harry Potter Experience geweest en dat was wel prachtig. Jammer dit zeg!
De was. Het is echt een eindeloze cirkel van sorteren, in machine doen, ophangen, opvouwen, sorteren, in machine doen etc
Ze heet charlotte maar ze overshared dus dingen. Met een moeilijk irritante stem
Schoonmaken in het algemeen stom. Het is nooit af en alles wat schoon is, wordt op een gegeven moment vies
Ik vind dit dus het leukst van het huishouden maar ik begrijp wel dat veel het alleen maar fuckin irritant vinden. Al vouw ik handdoeken bijvoorbeeld niet op. Je gebruikt ze toch zo weer. Heb die allemaal schoon in een grote mand liggen maar niet opgevouwen. Waarom zou je het opvouwen denk ik altijd.
Ik doe zelfs regelmatig de was voor een vriend die geen wasmachine heeft, al is dat meer om hem tijdelijk te helpen. Maar ik vind het leuk gek genoeg.
Het is niet ergste klusje maar vandaag had ik er weinig zin in. Haha.
Wat lief dat je een vriend helpt zo.
Zooooo ik heb mn nek verrekt. Lig als een soort kasplantje in bed. Wat een hel.
Dit ging over petra
Hahaha hoe heb ik die gemist. Wat een slechte naam
Goffer, sta ik dan met m’n cravings bij een dichte kermis. Gaat die ellende pas om 13u open
Aan de luizenplaag in mijn klas en dat ik dus vanmorgen bij mezelf een luis heb ontdekt
Die fucking muggen die waarschijnlijk nog tot diep in December in hele bevolkingen hun leven blijven leven. In juli en augustus waren ze er amper.
Er zit amper zout op mn naturel pringles😡