Waar erger je je aan? #16

Daar zit toch nooit voldoende zout op??

3 likes

Sowieso t idee dat ze in NL op een ‘maak alle frisdrank zonder suiker, en alle chips zonder zout’ oorlogspad zijn.

6 likes

En ze zijn heel klein (en duurder) geworden? Is dat krimpflatie of verbeeld ik het me?

De supermarkten hier gingen altijd om 10 uur open wat perfect was, want dan kon ik direct 's ochtends boodschappen doen en daarna met verse broodjes chillen op de bank. Maar nu heeft de gemeente zich opeens bedacht dat om 10 uur open gaan een corona maatregel was en aangezien corona er niet meer is moet dat teruggedraaid worden dus nu gaan de winkels pas om 12 uur open :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: echt belachelijk. In omliggende gemeenten gaan de supermarkten nog wel gewoon om 10 uur open maar daar is geen Dirk en ik wil juist naar de Dirk :upside_down_face:

5 likes

Wat stom! Is het daar nog wat conservatiever?

Bij ons heeft corona er voor gezorgd dat er 2 supermarkten nu tot 10 open zijn en sat is zo fijn!!

2 likes

Nee de gemeente waar ik woon is juist totaal niet conservatief, was vgm ook de eerste gemeente hier in de omgeving die ĂŒberhaupt zondagsopening toestond, dus het slaat echt helemaal nergens op :joy:

2 likes

Onze lokale snackbar doet ook standaard geen zout meer op de friet​:rage::rage::rage:

1 like

Ik heb echt een heerlijke twee weken vakantie gehad, maar nu op de laatste dag word ik wakker met zulke erge hoofdpijn, pfff echt heel irritant.

1 like

Ik heb er zo’n teringhekel aan dat mensen in een bijna lege bioscoopzaal een stoel naast mij reserveren. Gun mij gewoon mijn plekkie! :frowning:

17 likes

Dat er aan de blauwe bessen van de Jumbo heel vaak nog stokjes/steeltjes zitten. Echt vies in je kwark :rage:

2 likes

Een van de twee accommodaties die we hadden geboekt voor onze vakantie die a.s. zondag begint is vandaag geannuleerd “vanwege de kwaliteit en betrouwbaarheid van de accommodatie. We willen graag dat je een geweldige ervaring met Airbnb hebt en deze accommodatie voldeed niet meer aan onze normen.” Okay, nou op zich kunnen zij daar misschien ook niets aan doen en is misschien beter dan een kut ervaring - maar dan doen ze er een tegoedbon van 38 euro bij wat ik echt best wel weinig vind :joy: want nu moeten we vrij last minute iets anders boeken en we hebben niet echt budget om iets duurders te boeken.

Maar goed, ik super blij want ik heb iets gevonden wat we ook wel nice vinden en wat om en nabij dezelfde prijs heeft, in totaal 60 euro duurder dus met die tegoedbon van 38 euro prima. Kan ik die tegoedbon niet gebruiken omdat de kosten van de accommodatie 80 euro minder zijn dan de oorspronkelijke accommodatie ook al is het totaal bedrag wel hoger omdat airbnb 140 euro service kosten rekent?? :expressionless: wat een kutbedrijf

6 likes

Er is een of andere hardloopwedstrijd bezig in mijn stad maar de route is niet afgezet, kwam er net een paar tegen onderweg naar huis en dan zijn ze echt heel geïrriteerd als je niet wijkt voor hun top prestaties
. in een wedstrijd waar iedereen een plastic medaille krijgt :roll_eyes: echt flikker op. Je doet niet mee aan de iron man ofzo.

19 likes

Ugh ik ga met een vriendin wandelen dus had net mn schoenen aan, sleutels in mn handen - is ze toch een halfuur later want ze had niet goed op de tijd gelet.

2 likes

:sweat_smile:

3 likes

Godver wat een goor PEST jaar.

4 likes

Bij Pathé moet je soms per se aansluiten dan voel ik me helaas ook een engerd

2 likes

Haha god wij had er gister en eergisteren zoveel in de woonkamer (40+ per keer) dat het gewoon over de tv heen gonsde alsof de hele zwerm in 1x naar binnen was gekomen.

Als mensen op vakantie gaan en alleen dan posten op instagram met zo een kijk mij lekker lekker in het buitenland zijn en jullie in NL. En als het dan niet lekker weer is gaan ze zwart wit fotos posten zodat je niet ziet dat het zo bewolkt is. Echt mensen
 geniet van je vakantie en je bent niet speciaal

2 likes

Grapje

10 likes

haha huh mensen posten toch gewoon omdat het leuk is om te delen?

20 likes