Dat soort post vind ik ook wel echt leuk om te zien, gewoon wat meekrijgen van iemands vakantie en ik kan ook ideeen opdoen. Maar als ze er ook bijzetten wat het weer in Nl is en waar ze zijn dan denk ik wat boeit dat nou.
Powervrouw
Dat die domino’s pizza actie (4,99 per pizza) alleen geldt voor afhalen
nog erger: “wat ben jij een powerhouse!!!” eh wat??
Er zit een spin boven mijn bed ik haat spinnen in huis sowieso al want ik woon alleen, maar nu ben ik ook nog bang dat hij naar beneden komt (of valt) als ik in bed lig en dat is extra kut
Oh dat slaat inderdaad echt nergens op
Flauw dat je m zwart/wit hebt gemaakt.
Ik luister al uren naar een brandalarm en de verhuurder heeft geen zin om het op te lossen want zondag. Dus ik vrees dat de hele buurt vannacht wakker ligt zin innnnnn
Nog een ergernis: mensen die heel veel extra gore geluiden bij het hoesten moeten maken. Hoestende mensen an sich zijn al vervelend maar oké, kunnen zij niks aan doen. Maar dat gerochel en geluid alsof ze praktisch over hun nek gaan
Ik zou echt op elke mogelijke manier die verhuurder stalken met dit geluid: bellen, voicebericht en voicemail. Sorry dit is toch niet te doen, moeten jij en je buren hier de hele zondag last van hebben en wakker gaan liggen?
En @MaartenVanRossem politie kan niks en brandweer ook niet. Die geven aan dat de verhuurder het op moet lossen. Iedereen is ze al uren aan het bellen en als je na een aantal uur (omdat je knettergek wordt van het geluid) ze iets minder poeslief verzoekt om er iets aan te doen knallen ze gewoon de hoorn erop
Ik heb geen idee of we daar een melder voor hebben. Het is in de garage, maar wel overal luid en duidelijk te horen. De garage is niet zodanig afgesloten dat er geen buitenlucht bij kan (en sowieso staat alles nu open, dus ook nog eens iedereen kan zo binnenwandelen), dus denk niet dat dat het is
Ergernis:
Mensen zoals deze DPG Media Privacy Gate
Die maar blijven roepen dat de kinderopvang zo duur is en dat het kabinet het goedkoper moet maken. Serieus, je kiest er zelf voor een kind te krijgen, neem dan ook zelf verantwoordelijkheid om ervoor (te laten) zorgen.
Het zou een beetje zo zijn dat ik nu een hond neem en dan verwacht dat de overheid mn oppasservice deels gaat betalen…
Ik denk altijd zo over collegas die iedere keer weg moeten of iets niet kunnen vanwege hun kinderen. Waardoor ik weer op moet komen draven.
Hallo!!! Je hebt zelf liggen neuken hoor!!!
Niet aardig enzo ik weet ik, maar ik denk het wel soms.
Het gaat hier meer om het rupsje nooitgenoeg principe. Deze meneer klaagt bijv dat hij en zn vrouw allebei fulltime willen werken en dat dat niet kan vanwege de opvangkosten.
Tsja, ik denk dan: zijn keuzes die je zelf maakt…
Schrap meteen alle toeslagen maar want je kunt ook kiezen om je leven anders in te richten en dan hoef je geen toeslag meer te ontvangen!
Ik bedoel zeker niet dat het afgeschaft moet worden. Maar mensen die er prima bij zitten en dan klagen dat ze meer vergoeding willen, daar erger ik me aan.
Hebben jullie dit soort mensen niet in je omgeving?
Op de één of andere manier zijn die klagers in mijn omgeving steevast mensen die in een groot huis wonen, twee auto’s hebben, op verre vakanties gaan etcetera… Snap oprecht niet dat ze naar de overheid wijzen
Wat ik ook al vaker heb gehoord : mensen die klagen dat de opvang van het derde kind zo duur is. Ja dan denk ik serieus : niemand heeft jou gevraagd om drie kinderen te nemen
Je kunt 't ook andersom zien he: de topics weghalen die je niet wilt zien = de selectie maken van topics die je wel wilt zien.
(takes me right back naar egf waar je de topicstarter moest negeren om een topic niet te zien, wat ik altijd een van de mooiste ergerlijkheden vond).
Ja dat is echt rupsje nooit genoeg, allebei fulltime willen werken met kinderen
Tsja waar ik bang voor ben? Dat mensen kinderen ‘erbij’ nemen en ze vervolgens vijf dagen per week in de kinderopvang droppen. Ik heb in de kinderopvang gewerkt en die kinderen zijn meer gehecht aan hun leidster (die na een paar jaar weer uit hun leven verdwijnt) dan aan hun ouders.
Mijn punt ging ook echt niet over mensen die weinig keuze hebben.
Maar het gaat over mensen die wel ruime keuzes hebben, maar op de één of andere manier niet willen kiezen en verwachten dat ze én beiden lekker carrière kunnen maken, én iemand anders vrijwel de volledige zorg voor hun kind neemt én ook nog eens dat het wordt vergoed
Maargoed ik had dit duidelijk in het impopulaire meningen topic moeten plaatsen