Maar hoezo maak jij je hier als buitenstaander druk om?
Wil jij nu zeggen dat mensen niet fulltime horen te werken als ze kinderen hebben?
De jaren 50 bellen, ze missen je.
Dat geldt toch voor legio ergernissen hier. Bijv gister ofzo nog iemand die zich ergerde aan de quiet luxury hype.
@TantePollewop nee dat zei ik niet!
Je impliceert het wel.
Hahaha hou op hoor
Het systeem zit wel krom ik elkaar. Ik ging een dag extra werken en onder aan de streep had ik minder loon over dan toen ik een dag minder werkte. Meer loon = minder kinderopvangtoeslag. Ik werk in een sector waar ook veel tekorten zijn, dus zo houd je wachtlijsten ed ook in stand.
Want ga je schamen als je vijf dagen moet werken om rond te komen en geen sociaal vangnet zodat opa en oma op kunnen passen.
Ik werk zelf al sinds jaar en dag in de kinderopvang en ik heb nog nooit een ouder gehoord dat ze voor hun lol hun kind vijf dagen brengen.
Hoe weet je dat? Heb je hier onderzoek naar gedaan? En al zou het waar zijn, dan is er waarschijnlijk meer aan de hand dan alleen een ouder die fulltime werktā¦
Wat een bekrompen mening zeg, bah.
En dan gaan die arme kindjes daarna ook nog naar de basisschool waar ze 5 dagen per week dezelfde juf of meester hebben en ze zich weer aan iemand hechten.
Maar al brengen ouders hun kinderen wel vijf dagen per week voor de lol naar de opvang, is dat dan erg?
Ik heb een stekel van een cactus in mn hand maar hij is zo klein dat ik hem niet kan zien
Ik haat dit altijd zo erg, bij alles wat je aanraakt denk je weer oja die kutstekel
Zeker niet, maar heb zomaar het idee dat @Noodle hier wel problemen mee zou hebben, vandaar dat ik het zei.
Misschien helpt het als je tape ofzo op je hand plakt en dat er vervolgens aftrekt?
Zure lucht van de yoghurt die mensen eten in de treinš®āšØ
Dat je geen ebooks kan kopen in de amazon app. Of bol app. Moet je naar de website en daar krijg je 48 pop up meldingen met DOWNLOAD AUB ONZE APP
Dat iemand die mijn partner en ik goed kennen, zich onwijs kinderachtig/ongemakkelijk gedraagt sinds wij een stel zijn. Fotoās van ons samen niet liken bijvoorbeeld (het valt echt opš ), achter onze ruggen om praten, ongemakkelijk zijn als het over ons gaat of als we uberhaupt samen in haar omgeving zijn.
Ik heb mijn haar vrijdag met henna geverfd en vandaag weer gewassen, maar ik ruik nog steeds naar geit.
En wat zegt ze dan als je er naar vraagt?
Bol heeft een app samen met Kobo waar je ebooks kan kopen. Ik weet alleen niet of het ook handig is als je een andere Ereader hebt dan Kobo, maar met Kobo is het ideaal want hij houdt je progressie van boeken ook bij op die app dus kun je zo verder lezen op je telefoon waar je op je Ereader was gebleven en andersom
En de komende maand als je zweet komt er ook iedere x een spinazie geur uit je hoofd opzetten.
Ik heb geen ereader, ik lees alleen op de ipad met de kindle app en apple books app. De boeken in de apple books app kan ik gewoon kopen en betalen met paypal, maar (gratis) boeken van amazon kan ik dus niet via de app aanschaffen. Irri!!