Waar erger je je aan? #16

Dit haaaaaat ik ook!

2 likes

Welke sector is dit? Echt belachelijk.

4 likes

Jaa moeten wij ook! Daar moeten we ons ook in ziekmelden. Maar ik verwijder die app als eerst als mn geheugen weer vol is

1 like

Ik weet dat het plastic bespaart, maar zuivelverpakkingen met alleen folie ipv een fatsoenlijke deksel zijn zó irritant. Veel te kwetsbaar. In de winkel check ik altijd of er geen gaatjes in zitten, maar tijdens het inpakken/uitpakken komt er dan toch ongemerkt een gat in die folie en een week later staat er beschimmelde zooi in je koelkast.

8 likes

Kun je daar misschien van die rekbare afwasbare deksels voor gebruiken?

1 like

Ik koop altijd proteïnepudding die lang houdbaar is, maar na openen niet meer. Dan kan ik er wel zo’n deksel over doen, maar als de verpakking open is haalt dat volgens mij niet veel meer uit. Ik eet het soms namelijk een maand nadat het (in de aanbieding) gekocht is.

Van mij mag er best folie gebruikt worden, maar niet van die dunne folie waar ik al per ongeluk met mijn nagel een gaatje in kan maken. Zou het echt stom vinden als ik dan speciaal een stapel deksels moet kopen voor een designprobleem.

1 like

Ja ze gaan bij mij ook zo vaak open in het transport !

2 likes

Ik heb dit ook altijd met die kleine filet americain bakjes. Hoe bewaar ik dat als ik er twee keer van wil eten dan? Echt irritant.

“Ze” gaan er vanuit dat je met zo’n klein bakje dus maar 1 keer doet, dat je het op 2 boterhammen smeert en dan klaar, denk ik. Maar ik hou dus ook altijd over en dan heb ik vaak de volgende dag niet perse zin in dat restje en dan gaat t maar weer weg.
Domme verpakkingen inderdaad.

Ja precies, je flikkert een kwart van dat bakje altijd weg omdat je nou net drie crackers eet ipv vier. Zo zonde.

3 likes

Er lijkt geen eind te komen aan deze nachtdienst :face_with_spiral_eyes:

Ik heb in duitsland van die siliconen dekseltjes gekocht daarvoor. Ik weet niet of ze dat hier ook ergens hebben. Maar ik erger me dus ook aan dat je zon open verpakking zo moet bewaren.

Oh ze worden hierboven al getipt haha maar die dingen zijn ideaal.

4 likes

Dit is vast een biecht maar ik pak altijd deksels van de verpakkingen die ze nog wel hebben en zet die erop.

6 likes

We zitten in een spannende situatie.
Mensen tegen wie ik het vertel: “Ja maar jij bent nuchter toch?”, “Jij raakt toch niet in paniek”, “Jij laat je niet gek maken”.

Ik ben inderdaad nuchter en toch laat ik me af en toe wel gek maken. Laat me.

13 likes

Ik loop vaak met hond en kind langs de hema en dan halen we bij die kiosk een broodje en ook vaak een tompouce maar die verkopen ze daar eigenlijk niet. Maar gebak ligt erachter dus die pakken ze dan gewoon in de winkel. En nu wilde die vrouw die er stond geen tompouce pakken :rage::rage: zal vast haar goed recht zijn maar ik vind het flauw

23 likes

Overal kruimels bij het opensnijden van een pistolet. Halve broodje ligt naast mijn bord

6 likes

Ik had van mijn werk een super mooi boeket gekregen, maar er zitten zo veel lelies in. De hele benedenverdieping rook ernaar, dus ik heb het boeket net maar ontmanteld.

4 likes

Een croissant leg ik de kaas gewoon op :grimacing:

8 likes

Oh dat is zo’n intense geur hè. M’n oma vergat dat steeds als ze op de markt bloemen kocht dus toen heeft ze maar op de kalander een briefje gehangen met ‘lelies stinken!!!’:joy:

9 likes

Van die mensen die constant je naam herhalen in een gesprek. Ik weet dat het een techniek is om betrokken over te komen, maar het voelt zo gemaakt en juist onoprecht. Ook altijd een bepaald type mens (95% man) dat dit doet. Heb nu weer met zo’n vent te maken en ik haat het gewoon om mijn naam te horen.

71 likes