Zooooo we hadden een cliënt die dat elke keer deed in elke zin.
God wat werd ik daar agressief van
Owh ja vreselijk. Ja, ik weet dat ik zo heet hoef je niet in iedere zin te benoemen dank.
Mijn vriend doet dit dus ook heel erg (niet bij mij gelukkig) maar echt één van zn irritantste eigenschappen.
Ughhhh ik werkte een tijdje via een detacheringbureau en de recruiters daar hadden echt duidelijk zo’n cursus gehad. Continu je naam zeggen en 100x per gesprek ‘goed om te horen’. Ik heb eens getest of ze überhaupt wel luisterden en dat werd dit gesprek:
Recruiter: hee Chesirecat hoe gaat het je?
Ik: Even helemaal kut maar daar kan ik nu niet aan toegeven.
Recruiter: Goed om te horen Chesirecat!
Ik denk dat ik via hetzelfde detacheringsbureau werk
Klacht: best moeilijke dag gehad op werk maar volgens de track and trace lag Animal Crossing in mn brievenbus. Zo zin in om lekker een chill spel te spelen. Maar bij thuiskomst bleek het pakketje er nog helemaal niet te zijn…
Oooh nu ben ik heel benieuwd of het idd dezelfde is. Begint het met een K?
Nee, Chesirecat ! Chesirecat , Blijkbaar zijn meer bureaus op dezelfde cursus geweest. Vreselijk he Chesirecat .
Wie heeft er ooit verzonnen dat mensen dit willen.
Goed om te horen Ikbeneenkonijn!
Mannen die geen champignons lusten (mn vriend ook niet). Stel je niet zo aan en probeer het gewoon ja!!
Wat vind je van vrouwen die geen champignons lusten
Dat mag uiteraard, nee die moeten ook gewoon dood natuurlijk.
Maar ik heb echt het gevoel dat veel meer mannen dan vrouwen geen champignons lusten
Ik moest ooit ook heel vaak de naam van een klant noemen, om een bonus te verdienen. Dat klonk zo onnatuurlijk dat ik het heb gedaan bij de persoon die dat had bedacht. Kreeg ik als feedback dat ik overkwam als een slijmbal. Goh
Ik snap niet dat mensen vrijwillig champignons eten. Sowieso paddenstoelen . Echt ranzige gummies. Vriend en ik hebben ooit nog eens een Netflix documentaire over paddenstoelen gezien en dat ze zo gezond zijn voor je. Wij heel dapper allemaal paddenstoelen gekocht en mee gekookt. Nou, we namen één hap en hebben hierna een patatje gehaald.
Ik denk eigenlijk dat als jullie het allebei zo sterk hadden je gewoon vies hebt gekookt.
Ik wilde heel graag dat ik dat de schuld kon geven maar het was een prima gerecht. Alleen de paddenstoelen zijn goor. Ik probeer het ook nog wel eens als ik uit eten ben en er zit een paddenstoel is. Blijf gewoon de textuur ranzig vinden.
Het gebeurt ook best vaak op dating apps
Ik moet ook ongesteld worden en het komt niet, maar ik heb wel heel veel kramp. Op dit moment van m’n cyclus voel ik me altijd het meest verrot Wil echt terug m’n bed in
Als je er een paar dagen te laat achter komt dat een artiest in NL optrad. Terwijl ik diegene volg op Insta, helemaal gemist. Zo jammer!
(Mega voor de geïnteresseerden)
En ik voel of ik ziek word, ook vervelend.
Wilde net de paarden in een ander stuk weide zetten en iemand heeft gewoon zijn auto pal voor het hek van de weide gezet. Op een dammetje en kan er dus niet voor of achterlangs. Heb maar draden verplaatst om de paarden alsnog te verweiden. Wtf. Heb maar een briefje onder de ruitenwissers geplakt. Waarschijnlijk een argeloze wandelaar die denkt dat ie op gemeentegrond heeft geparkeerd.
Heb je er op gezet sorry voor de schade, je stond in de weg voor mijn poort?