Waar erger je je aan? #16

We zitten in een spannende situatie.
Mensen tegen wie ik het vertel: “Ja maar jij bent nuchter toch?”, “Jij raakt toch niet in paniek”, “Jij laat je niet gek maken”.

Ik ben inderdaad nuchter en toch laat ik me af en toe wel gek maken. Laat me.

13 likes

Ik loop vaak met hond en kind langs de hema en dan halen we bij die kiosk een broodje en ook vaak een tompouce maar die verkopen ze daar eigenlijk niet. Maar gebak ligt erachter dus die pakken ze dan gewoon in de winkel. En nu wilde die vrouw die er stond geen tompouce pakken :rage::rage: zal vast haar goed recht zijn maar ik vind het flauw

23 likes

Overal kruimels bij het opensnijden van een pistolet. Halve broodje ligt naast mijn bord

6 likes

Ik had van mijn werk een super mooi boeket gekregen, maar er zitten zo veel lelies in. De hele benedenverdieping rook ernaar, dus ik heb het boeket net maar ontmanteld.

4 likes

Zelfde met een croissantje. Overal kruimels.

2 likes

Een croissant leg ik de kaas gewoon op :grimacing:

8 likes

Oh dat is zo’n intense geur hè. M’n oma vergat dat steeds als ze op de markt bloemen kocht dus toen heeft ze maar op de kalander een briefje gehangen met ‘lelies stinken!!!’:joy:

9 likes

Van die mensen die constant je naam herhalen in een gesprek. Ik weet dat het een techniek is om betrokken over te komen, maar het voelt zo gemaakt en juist onoprecht. Ook altijd een bepaald type mens (95% man) dat dit doet. Heb nu weer met zo’n vent te maken en ik haat het gewoon om mijn naam te horen.

71 likes

Zooooo we hadden een cliënt die dat elke keer deed in elke zin.
God wat werd ik daar agressief van

4 likes

Owh ja vreselijk. Ja, ik weet dat ik zo heet hoef je niet in iedere zin te benoemen dank.

2 likes

Mijn vriend doet dit dus ook heel erg (niet bij mij gelukkig) maar echt één van zn irritantste eigenschappen.

2 likes

Ughhhh ik werkte een tijdje via een detacheringbureau en de recruiters daar hadden echt duidelijk zo’n cursus gehad. Continu je naam zeggen en 100x per gesprek ‘goed om te horen’. Ik heb eens getest of ze überhaupt wel luisterden en dat werd dit gesprek:
Recruiter: hee Chesirecat hoe gaat het je?
Ik: Even helemaal kut maar daar kan ik nu niet aan toegeven.
Recruiter: Goed om te horen Chesirecat!

25 likes

Ik denk dat ik via hetzelfde detacheringsbureau werk :laughing:

Klacht: best moeilijke dag gehad op werk maar volgens de track and trace lag Animal Crossing in mn brievenbus. Zo zin in om lekker een chill spel te spelen. Maar bij thuiskomst bleek het pakketje er nog helemaal niet te zijn…

1 like

Oooh nu ben ik heel benieuwd of het idd dezelfde is. Begint het met een K?

1 like

Nee, Chesirecat ! Chesirecat , Blijkbaar zijn meer bureaus op dezelfde cursus geweest. Vreselijk he Chesirecat .
Wie heeft er ooit verzonnen dat mensen dit willen.

37 likes

Goed om te horen Ikbeneenkonijn!

12 likes

Mannen die geen champignons lusten (mn vriend ook niet). Stel je niet zo aan en probeer het gewoon ja!!

11 likes

Wat vind je van vrouwen die geen champignons lusten

14 likes

Dat mag uiteraard, nee die moeten ook gewoon dood natuurlijk.

Maar ik heb echt het gevoel dat veel meer mannen dan vrouwen geen champignons lusten :joy:

7 likes

Ik moest ooit ook heel vaak de naam van een klant noemen, om een bonus te verdienen. Dat klonk zo onnatuurlijk dat ik het heb gedaan bij de persoon die dat had bedacht. Kreeg ik als feedback dat ik overkwam als een slijmbal. Goh :sweat_smile:

6 likes