Ik snap niet dat mensen vrijwillig champignons eten. Sowieso paddenstoelen . Echt ranzige gummies. Vriend en ik hebben ooit nog eens een Netflix documentaire over paddenstoelen gezien en dat ze zo gezond zijn voor je. Wij heel dapper allemaal paddenstoelen gekocht en mee gekookt. Nou, we namen één hap en hebben hierna een patatje gehaald.
Ik denk eigenlijk dat als jullie het allebei zo sterk hadden je gewoon vies hebt gekookt.
Ik wilde heel graag dat ik dat de schuld kon geven maar het was een prima gerecht. Alleen de paddenstoelen zijn goor. Ik probeer het ook nog wel eens als ik uit eten ben en er zit een paddenstoel is. Blijf gewoon de textuur ranzig vinden.
Het gebeurt ook best vaak op dating apps
Ik moet ook ongesteld worden en het komt niet, maar ik heb wel heel veel kramp. Op dit moment van m’n cyclus voel ik me altijd het meest verrot Wil echt terug m’n bed in
Als je er een paar dagen te laat achter komt dat een artiest in NL optrad. Terwijl ik diegene volg op Insta, helemaal gemist. Zo jammer!
(Mega voor de geïnteresseerden)
En ik voel of ik ziek word, ook vervelend.
Wilde net de paarden in een ander stuk weide zetten en iemand heeft gewoon zijn auto pal voor het hek van de weide gezet. Op een dammetje en kan er dus niet voor of achterlangs. Heb maar draden verplaatst om de paarden alsnog te verweiden. Wtf. Heb maar een briefje onder de ruitenwissers geplakt. Waarschijnlijk een argeloze wandelaar die denkt dat ie op gemeentegrond heeft geparkeerd.
Heb je er op gezet sorry voor de schade, je stond in de weg voor mijn poort?
Welke schade?
Ja een andere verklaring is nog dat ze allebei drie zijn.
Ik denk hypothetisch, als ze wel met de paarden langs de auto was gegaan
Ik denk dat zij gewoon dingen leest die er niet staan.
Hahaha oh ik interpreteerde het als met paarden over de auto heen
Oh ik het vatte het op als doen alsof je schade hebt aangebracht aan de auto omdat ‘ie zogezegd in de weg staat. En dat die bestuurder dan naar de schade gaat zoeken terwijl er geen schade is
Hoe dan ook dom
En dan vindt de eigenaar schade aan de auto die je niet hebt gemaakt en wil dat dan op jou verhalen.
Ik ook
Ik drink thee hierom vaak met een rietje
Welke thee is het?
Ik had dit ook een poosje toen ik 2 herfsten terug constant aan de gember sinaasappel kurkuma thee zat. Puur om de tanden drink ik het niet meer.
Altijd leuk als je in een drukke trein gaat zitten en 2 goofy nerds kijken elkaar aan grijnzen en appen elkaar dan steeds met zon blik van hehehe.
Child kijk even eerst naar je eigen lelijke sikje en outdated look