Wat is dan chiller? Tanden bleken of je hele kop platspuiten elke 3 maanden?
(Both, always both)
Wat is dan chiller? Tanden bleken of je hele kop platspuiten elke 3 maanden?
(Both, always both)
Nou ik vind een uur met zo’n mond spreid ding en lelijke bril liggen best wel afzien. Doe mij maar die spuitjes hoor.
Ik heb een ovenschotel gemaakt voor morgen en nu moet ik dus wachten tot dat tering ding is afgekoeld voor ik kan slapen
Dat ik tegenwoordig altijd moet plassen nadat ik naar bed ben gegaan, wtf is dat? ![]()
![]()
Ik drink evenveel als vroeger en toen hoefde ik NOOIT.
ja ik heb daar ook fases mee? dus misschien gaat het bij jou binnenkort ook weer over
Mot dat echt een uur?
Ik wacht op een belangrijke post. Ik zag hem vier dagen geleden al in de PostNL app staan, en in de dagen erna nog meer binnenkomende post. Maar mijn bus is nog steeds leeg. Dus er is gewoon al vier dagen geen postbode langsgeweest. ![]()
Geen idee of dit vaak voorkomt, ik let normaal nooit zo op de normale brievenbuspost.
Ja gadverdamme nu wil ik het niet meer eten vanavond
Ja, dit is tegenwoordig normaal. Duurt bij mij vaak wel 4/5 dagen voor ik daadwerkelijk een brief ontvang nadat hij in de app is aangekondigd.
Helaas lijkt dit normaal te zijn. Ik heb nu een brief van werk gezien die vorige week al in de app stond en afgelopen dinsdag ook. Maar nog niets binnen. Overlijdensakte heb ik 3x moeten aanvragen omdat deze gewoon niet binnenkwam. Heel frustrerend. En ben dus ook enorm nieuwsgierig wat er in die brief van mijn werk staat ![]()
Ik ben zooo moe en ben thuis aan het werk met hierna nog een verplichting. Ik wil gewoon slapen
voel me ook echt ziekig
Ik had een tijd geleden ook. Duurde een week ofzo, heb toen wel een klacht ingediend (ging ook om geboortekaartje enzo) en heb toen iets gekregen van postnl als excuses(een briefopenee, wel echt superhandig)
Ik heb last van mn verstandskies die door mn tandvlees heen wil boren en heb net even gespoeld met dat period aid ofzo maar gadverdamme wat is dat smerig en dan mag je daarna ook een half uur niet spoelen ![]()
De vrouw naast me in de trein zit steeds naar me te gluren en als ik dan terugkijk kijkt ze snel weer weg. Ze zit ook superbreed waardoor ik helemaal in een hoekje gedrukt zit. Volgens mij vindt ze het irritant dat ik naast haar ben gaan zitten maar ik ga echt niet staan hoor
Misschien gluurt ze ook wel mee op mijn telefoon nu ![]()
Ik heb sinds een week het idee dat ik een onderkinnetje begin te krijgen of dat de huid onder mijn kin een beetje aan het verslappen is. Zoals gebeurt bij veroudering
Heb echter ook een beetje last van mijn kaak en keel dus ik maak mezelf graag wijs dat het daardoor komt en tijdelijk is ![]()
Fucking dure reservering gedaan, geld afgeschreven maar nu een foutmelding en geen bevestiging. Natuurlijk is er savonds ook geen klantenservice ![]()
Ik heb laatsr grklaagd en ik kreeg sls goedmskertje een kaartenspel van post nl?? Echt kut heb er al 3 van 123inkt
Huh, een geboortekaartje heeft toch geen spoed? Een rouwkaart oké.
Ik vind post in de app vaak ook onvoorspelbaar, maar ergens denk ik ook. Als ik de app niet had gehad was het me ook niet per se opgevallen dat iets een x 5 dagen later komt.
Het was niet alleen een geboortekaartje. Meerdere brieven die gewoon al meer dan een week niet kwamen. Heb het ook nergens over spoed gehad.
Nee, meer dat ik klagen best intens vind als het enkel om een vertraagd kaartje zou gaan of brieven die geen spoed hebben. Althans, ik zou wel in mezelf klagen, maar zou nooit in me opkomen eigenlijk om dat bij PostNL te doen. Gemiste kans wel, want nu heb ik geen briefopener.