Waar erger je je aan? #16

Ik vind sikjes echt drie keer niks, droog daar echt van op.

4 likes

Of de soul patch:

1 like

Ik heb als klein kind ooit op de basisschool met een of ander feest ooit zoveel champignonsoep gegeten, dat ik geen champignons meer wil eten :crazy_face:

4 likes

Dat moeten er wel echt bizar veel zijn geweest dan als je daar nu nog steeds last van hebt :stuck_out_tongue:

4 likes

Ja, het was ook echt veel. Ook van allemaal klasgenootjes toen die het niet meer lusten. Maarja, toen misselijk van geworden en die associatie zit er nog steeds xD

De textuur van champignons is echt wal-ge-lijk, de smaak vind ik wel lekker.

5 likes

Ik vind champignons echt heerlijk glibberende schimmels. :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Dat een grote storing in metro net (kennelijk al sinds 13u) niet op 9292ov staat en ook geen pendelbussen aanwezig zijn

1 like

Als stellen elkaar Scheet noemen als koosnaampje

5 likes

Het is nog niet te laat om ergens spontaan te gaan borrelen.

6 likes

Precies en flaneren door de straten!

4 likes

Er wordt blijkbaar niet snel genoeg gereageerd op een sms (ja wie stuurt ze nog) dus diegene belt na twee minuten, gesprek gevoerd met daarin een afspraak. Telefoon aan de kant gelegd, daarna binnen tien minuten 5 nieuwe berichten om die afspraak terug te draaien? :angry:

1 like

Dat ik nu verkouden ben op een heel onhandig moment. Het universum zit me soms zo tegen :rage:

2 likes

daar hebben ze deze alweer voor haha

20 likes

Ja, maar deze gaat dan weer niet achter je tanden waardoor je het aanslagprobleem alsnog hebt. Tis echt kiezen ben ik bang :sob:

2 likes

Wat is dan chiller? Tanden bleken of je hele kop platspuiten elke 3 maanden?

(Both, always both)

8 likes

Nou ik vind een uur met zo’n mond spreid ding en lelijke bril liggen best wel afzien. Doe mij maar die spuitjes hoor.

3 likes

Ik heb een ovenschotel gemaakt voor morgen en nu moet ik dus wachten tot dat tering ding is afgekoeld voor ik kan slapen

Dat ik tegenwoordig altijd moet plassen nadat ik naar bed ben gegaan, wtf is dat? :woozy_face::woozy_face::woozy_face: Ik drink evenveel als vroeger en toen hoefde ik NOOIT.

2 likes

ja ik heb daar ook fases mee? dus misschien gaat het bij jou binnenkort ook weer over

4 likes