Ik heb last van mn verstandskies die door mn tandvlees heen wil boren en heb net even gespoeld met dat period aid ofzo maar gadverdamme wat is dat smerig en dan mag je daarna ook een half uur niet spoelen ![]()
De vrouw naast me in de trein zit steeds naar me te gluren en als ik dan terugkijk kijkt ze snel weer weg. Ze zit ook superbreed waardoor ik helemaal in een hoekje gedrukt zit. Volgens mij vindt ze het irritant dat ik naast haar ben gaan zitten maar ik ga echt niet staan hoor
Misschien gluurt ze ook wel mee op mijn telefoon nu ![]()
Ik heb sinds een week het idee dat ik een onderkinnetje begin te krijgen of dat de huid onder mijn kin een beetje aan het verslappen is. Zoals gebeurt bij veroudering
Heb echter ook een beetje last van mijn kaak en keel dus ik maak mezelf graag wijs dat het daardoor komt en tijdelijk is ![]()
Fucking dure reservering gedaan, geld afgeschreven maar nu een foutmelding en geen bevestiging. Natuurlijk is er savonds ook geen klantenservice ![]()
Ik heb laatsr grklaagd en ik kreeg sls goedmskertje een kaartenspel van post nl?? Echt kut heb er al 3 van 123inkt
Huh, een geboortekaartje heeft toch geen spoed? Een rouwkaart okƩ.
Ik vind post in de app vaak ook onvoorspelbaar, maar ergens denk ik ook. Als ik de app niet had gehad was het me ook niet per se opgevallen dat iets een x 5 dagen later komt.
Het was niet alleen een geboortekaartje. Meerdere brieven die gewoon al meer dan een week niet kwamen. Heb het ook nergens over spoed gehad.
Nee, meer dat ik klagen best intens vind als het enkel om een vertraagd kaartje zou gaan of brieven die geen spoed hebben. Althans, ik zou wel in mezelf klagen, maar zou nooit in me opkomen eigenlijk om dat bij PostNL te doen. Gemiste kans wel, want nu heb ik geen briefopener.
Oh god dit doet me denken aan dat ik ergens nog een geboorte kaartje heb in een strand tas.en die vriendin hecht er waarde aan als mensen kaartjes bewaren⦠oeps
Nou, dan doe je dat toch goed!
Oh dat doet me denken aan de kerstkaarten die ik dan van sommige mensen zou moeten bewaren want hee de moeite die zij gedaan hebben en ik vind dat toch belangrijk⦠In januari gaat gewoon alles de papierbak in hoor.
Ik gooi die kaarten eigenlijk altijd weg als ik ze heb gelezen (meteen dus), mijn beste vriendin wil me daarom ook geen kaarten meer sturen
Oh dat is nog een stap verder dat je dan ook niks meer krijgt! Ik vind dat echt heel gek, hoezo bepaalt iemand anders wat ik de moeite van het bewaren vind
Ik maak eennkaart open, lees het en gooi het in de oud papier bak. Heel soms staat het 1 dag op de kast zodat mn vriend het kaartje ook gezien heeft. Maar wat moet je ook in godsnaam met kaartjes van andere mensen?
Edit: net als de mensen boven mn bericht dus ![]()
Nou ja ik vind nog wel verschil in kaarten⦠Mijn beste vriendin woont niet in de buurt en is zo nuchter als wat maar toen ik wat moeilijks had en zij overduidelijk voor een kaartje was gaan zitten met een persoonlijke boodschap⦠Die is me dan stukken meer waard dan een voorgedrukte kerstkaart met binnenin Harm en Gerda
Tja ik snap wel dat het veel moeite is een kaart te kopen, te schrijven, te frankeren en te posten als iemand het hetzelfde behandelt als een appje. Dan kan je beter appen haha. Maar sommige mensen schrijven nu eenmaal graag kaarten (looking at you schoonmoeder). Vind het wel erg lief altijd maar ook wel een beetje troeperig om dat dan neer te gaan zetten
Ja dat vind ik ook een verschil. Kaartjes met een persoonlijke boodschap zegt ook iets over de periode en tijd waarin het geschreven is. Maar als er gewoon staat: gefeliciteerd groetjes pietje dan gooi ik m weg.
Ja zo bekeken snap ik een beetje de gedachte maar goed ik stuur een kaart omdat ik dat leuk vind of om aan iemand te denken of nou ja noem het maar en als jij dan na het lezen zegt hoppa weg ermee dan is dat aan jou. Beetje verschillende verwachtingen vooral denk ik dan.
Ik bewaar kaartjes eeuwig. Zo lief als mensen een kaartje sturen. Maar goed, ik krijg ook geen tekeningen van mn neefje omdat mn zus bang is dat ze die over 60 jaar allemaal moet opruimen als ik ben overleden ![]()
Helemaal eens met bunny. Ik vind die app trouwens sws echt belachelijk, mensen winden zich dagen op over post die ze al zien staan. Wat is er mis met gewoon niet weten. Zoals like, normaal al een hele eeuwigheid is geweest.
Dus misschien een tip om die app te verwijderen, hoef je je ook niet onnodig te ergeren! Al helemaal een klacht indienen. Is toch algemeen bekend dat postbezorgers het kapot druk hebben.