Een anti aging account raadde dit af ivm rimpel vorming rondom mond
Maar warme thee met een rietje is toch kut
Die kurkuma-gember is sowieso echt funest voor alle lichte oppervlakken, mag die van mezelf niet meer kopen
Ik drink thuis alles met een rietje en als ik buiten de deur ben en dat niet kan spoel ik altijd na met water.
Mijn tanden verkleuren snel (geen idee waarom) en ik ben heel bleek waardoor ze ook sneller geel ogen en dit helpt enorm om ze wit te houden.
Ik ga om precies deze reden m’n tanden laten bleken
Ik heb hiervoor een speciale rietjes zuigtechniek ontwikkeld
Wat dan?! Spill the tea (in dit geval dus slurp it?)
Ja eigenlijk hang ik m gewoon in mn mondhoek en dan zuig/adem in het in
Ik vind sikjes echt drie keer niks, droog daar echt van op.
Of de soul patch:
Ik heb als klein kind ooit op de basisschool met een of ander feest ooit zoveel champignonsoep gegeten, dat ik geen champignons meer wil eten
Dat moeten er wel echt bizar veel zijn geweest dan als je daar nu nog steeds last van hebt
Ja, het was ook echt veel. Ook van allemaal klasgenootjes toen die het niet meer lusten. Maarja, toen misselijk van geworden en die associatie zit er nog steeds xD
De textuur van champignons is echt wal-ge-lijk, de smaak vind ik wel lekker.
Ik vind champignons echt heerlijk glibberende schimmels.
Dat een grote storing in metro net (kennelijk al sinds 13u) niet op 9292ov staat en ook geen pendelbussen aanwezig zijn
Als stellen elkaar Scheet noemen als koosnaampje
Het is nog niet te laat om ergens spontaan te gaan borrelen.
Precies en flaneren door de straten!
Er wordt blijkbaar niet snel genoeg gereageerd op een sms (ja wie stuurt ze nog) dus diegene belt na twee minuten, gesprek gevoerd met daarin een afspraak. Telefoon aan de kant gelegd, daarna binnen tien minuten 5 nieuwe berichten om die afspraak terug te draaien?