Nja ik heb wel kaarten van vriendinnen waar leuke herrinneringen of fotos op staan ofzo.
ik maak weleens fotoâs van kaartjes voordat ik ze weggooi. dan zijn ze niet helemaal weg maar zit ik niet met troep in huis
Ik wacht nog steeds op de verkeersboete die ik een maand geleden al in de app zag staan haha. Was toch blij dat ik er zo even op geattendeerd ben. Je krijgt geen melding online ofzo, alleen als je zelf inlogt bij 't cjib zie je het.
Verder komt hier toch nooit belangrijke post, maar snap de ergernis wel dat als je iets verwacht en het komt nooit.
Nee joh waarom haha. Wat niet weet, wat niet deert.
Wordt wel een zorg op t moment dat het zo is
Kom ik aan met mijn verzamelmap voor kaarten ![]()
Ja vind ik ook wel anders. Maar het zoveelste geboorte kaartje, âwij gaan trouwenâ of kerstkaart oid gaat hier direct weg. Daar kijk ik toch nooit meer naar.
Ik bewaar geboortekaartjes wel, al was het maar omdat ik in no time vergeet van welk jaar een kind ook al weer is. Ook ergerlijk haha
Ik kwam er dus laatst achter dat het gebruikelijk is om een kaartje terug te sturen bij een geboortekaartje? Hahaha ik ben zo slecht met dit soort dingen. Ik dacht gewoon ok leuk gefeli
Ja en zelfs omdat ik de naam van die baby kan vergeten. Wij gaan trouwen ofzo gooi ik ook direct weg.
@Stateofmind ja dat is heel gebruikelijk. Zodat die ouders een foto kunnen maken met oh hoeveel kaartjes ze hebben terug ontvangen. Heel vermoeiend.
Haha ja oeps.
Ik had dit dus precies andersom. Kreeg na de geboorte allemaal kaartjes van mensen die ik geen geboortekaartje had gestuurd. Vaak had ik ook geen flauw idee wie het was en dan bleek het de oudtante van mijn nicht ofzo.
Een vriendin van vroeger stuurde een kaartje naar mn ouders die toen net opa en oma waren geworden. En het was niet van mezelf maar het kind van mn zus. Jezus, je moet dus ook al grootouders feliciteren via via? Wat is dit voor onzin
. Doe normaal man.
Je moet niks, maar is toch wel lief?
Absoluut lief, maar ook extreem overdreven vind ik.
Heb jij wel eens een âgefeliceerd met je kleinkindâ kaartje gestuurd naar iemand?
- Ja ,vaak
- Nooit
- Een enkele keer
0 stemmers
Waarom is een kaartje om te feliciteren bij geboorte extreem overdreven? Mensen sturen toch ook kaartjes bij verjaardagen, dit is gewoon de âeersteâ.
Edit: oh excuus, de extreem overdreven was over naar opa en oma. Dan dezelfde vraag met waarom is het vermoeiend om een kaartje te sturen bij geboorte.
Ik zit inmiddels op dag 10 van mân menstruatie, zo irritant. Denk ook steeds dat het bijna over is en dan surprise toch niet.
Alleen naar de ouders van mijn beste vriendin toen mijn vriendin bevallen was. Ik ken die vriendin al meer dan 30 jaar en kwam daar zo vaak over de vloer.
Zelfde hier, mijn schoonouders kregen er ook een aantal en dat werd wel gewaardeerd.
Heb schijnbaar een mug onder mijn buro thuis. Was echt de perfecte dag voor thuiswerken met rok en blote benen. Zit helemaal onder bulten ![]()