Waar erger je je aan? #16

Dat ik nu verkouden ben op een heel onhandig moment. Het universum zit me soms zo tegen :rage:

2 likes

daar hebben ze deze alweer voor haha

20 likes

Ja, maar deze gaat dan weer niet achter je tanden waardoor je het aanslagprobleem alsnog hebt. Tis echt kiezen ben ik bang :sob:

2 likes

Wat is dan chiller? Tanden bleken of je hele kop platspuiten elke 3 maanden?

(Both, always both)

8 likes

Nou ik vind een uur met zo’n mond spreid ding en lelijke bril liggen best wel afzien. Doe mij maar die spuitjes hoor.

3 likes

Ik heb een ovenschotel gemaakt voor morgen en nu moet ik dus wachten tot dat tering ding is afgekoeld voor ik kan slapen

Dat ik tegenwoordig altijd moet plassen nadat ik naar bed ben gegaan, wtf is dat? :woozy_face::woozy_face::woozy_face: Ik drink evenveel als vroeger en toen hoefde ik NOOIT.

2 likes

ja ik heb daar ook fases mee? dus misschien gaat het bij jou binnenkort ook weer over

4 likes

Mot dat echt een uur?

1 like

Ik wacht op een belangrijke post. Ik zag hem vier dagen geleden al in de PostNL app staan, en in de dagen erna nog meer binnenkomende post. Maar mijn bus is nog steeds leeg. Dus er is gewoon al vier dagen geen postbode langsgeweest. :dizzy_face:

Geen idee of dit vaak voorkomt, ik let normaal nooit zo op de normale brievenbuspost.

1 like

Ja gadverdamme nu wil ik het niet meer eten vanavond

Ja, dit is tegenwoordig normaal. Duurt bij mij vaak wel 4/5 dagen voor ik daadwerkelijk een brief ontvang nadat hij in de app is aangekondigd.

1 like

Helaas lijkt dit normaal te zijn. Ik heb nu een brief van werk gezien die vorige week al in de app stond en afgelopen dinsdag ook. Maar nog niets binnen. Overlijdensakte heb ik 3x moeten aanvragen omdat deze gewoon niet binnenkwam. Heel frustrerend. En ben dus ook enorm nieuwsgierig wat er in die brief van mijn werk staat :sweat_smile:

1 like

Ik ben zooo moe en ben thuis aan het werk met hierna nog een verplichting. Ik wil gewoon slapen :sob: voel me ook echt ziekig

3 likes

Ik had een tijd geleden ook. Duurde een week ofzo, heb toen wel een klacht ingediend (ging ook om geboortekaartje enzo) en heb toen iets gekregen van postnl als excuses(een briefopenee, wel echt superhandig)

2 likes

Ik heb last van mn verstandskies die door mn tandvlees heen wil boren en heb net even gespoeld met dat period aid ofzo maar gadverdamme wat is dat smerig en dan mag je daarna ook een half uur niet spoelen :sob:

De vrouw naast me in de trein zit steeds naar me te gluren en als ik dan terugkijk kijkt ze snel weer weg. Ze zit ook superbreed waardoor ik helemaal in een hoekje gedrukt zit. Volgens mij vindt ze het irritant dat ik naast haar ben gaan zitten maar ik ga echt niet staan hoor

Misschien gluurt ze ook wel mee op mijn telefoon nu :clown_face:

5 likes

Ik heb sinds een week het idee dat ik een onderkinnetje begin te krijgen of dat de huid onder mijn kin een beetje aan het verslappen is. Zoals gebeurt bij veroudering :skull: Heb echter ook een beetje last van mijn kaak en keel dus ik maak mezelf graag wijs dat het daardoor komt en tijdelijk is :joy:

3 likes

Fucking dure reservering gedaan, geld afgeschreven maar nu een foutmelding en geen bevestiging. Natuurlijk is er savonds ook geen klantenservice :triumph:

1 like

Ik heb laatsr grklaagd en ik kreeg sls goedmskertje een kaartenspel van post nl?? Echt kut heb er al 3 van 123inkt

1 like