Ik zie net in de PostNL app dat ik een brief heb van Invoned. Soort incassobureau die dingen van de gemeente int. Ik heb vorige maand een parkeerboete via hen gehad (had wel betaald, maar in de verkeerde zone aangemeld), maar die boete heb ik gelijk betaald.
Ik erger me vooral aan mezelf dat ik nu toch gelijk bang ben voor gezeik met zo’n instantie, terwijl ik nog niet eens weet wat er in die brief staat. (Kans op een nieuwe boete is eigenlijk nihil, net mijn geschiedenis gecheckt.)
Edit: Ok, ik vind zojuist dit ![]()
![]()
![]()
Ik vermoed dat het gewoon hierover gaat.



