Dat mensen zo verschrikkelijk luidruchtig zijn. Ik zit op school in een studielandschap te werken aan mijn opdrachten en het is gewoon niet normaal hoe vaak er groepjes komen zitten en dan zo luid van alles gaan bespreken. Het hoeft voor mij echt niet muisstil te zijn en dat is op zo een landschap ook niet verplicht, maar een beetje rekening houden met je medemens kan wel toch?!
Ik word zo tering agressief van mensen die bij treindeuren gaan dringen. Kreeg net serieus een duw van iemand ![]()
Sorry, ben al 15 jaar het land uit. Kan wel eens gebeuren want buro is kantoor in het Duits dus spellingcontrole pakt het niet op als fout.
En de Nederlandse spelling is sowieso weer dom aanstellerig met die EAU. Gezeik.
helemaal leuk, ik ben ook echt iemand die altijd kaartjes stuurt! vind het zelf ook leuk om een kaartje te krijgen
m’n ouders hebben ook echt zoveel kaarten gehad toen hun kleinkind geboren was! van vrienden, ooms en tantes, hun werkgever etc, echt heel leuk en attent.
Al dit gehaat op kaarten sturen maakt dat ik werkloos ben over een tijd. Love kaarten en ik vind dat je er niet genoeg kan versturen. Ook juist op random momenten gewoon omdat je aan iemand denkt. Maar ook kerstkaarten zijn toch gezellig om even neer te zetten.
Kaarten sturen is ook echt m’n hobby haha, heb een hele la vol en zei van de week nog tegen iemand ‘ik moet echt meer vrienden hebben zodat ik meer kaarten kan sturen!’ ![]()
Say it louder for the people in the back!
nee zonder dollen, een kaartje krijgen én versturen is toch het allerleukste wat er is? Althans, ik waardeer het echt enorm en daarom doe ik het juist ook graag voor anderen op allerlei momenten.
Ik heb laatst mijn kaarten gecategoriseerd
ik hou van kaarten versturen.
On topic: ik erger me eraan dat ik ergens niet kan reserveren om te ontbijten en dat ze dan zeggen: kom maar op goed geluk ![]()
Leerling elk jaar weer opnieuw: spirips
Omg ik ga weer stuk
Als spareribs?
Ja hahah
Onze buurman bedenkt vaak op zulke kak momenten dat hij wil gaan klussen. Nu weer getimmer in zijn keuken, steeds maar 10 minuten ofzo, maar liever een keer gewoon een volle dag klussen ipv dit steeds. Ik wil gewoon relaxed tv kijken zonder getimmer naast mn hoofd.
Met mooi weer gaat ie ook vaak precies om etenstijd een deur schuren oid in de tuin waardoor je zelf dus niet lekker buiten kan zitten of eten.
Ik zie net in de PostNL app dat ik een brief heb van Invoned. Soort incassobureau die dingen van de gemeente int. Ik heb vorige maand een parkeerboete via hen gehad (had wel betaald, maar in de verkeerde zone aangemeld), maar die boete heb ik gelijk betaald.
Ik erger me vooral aan mezelf dat ik nu toch gelijk bang ben voor gezeik met zo’n instantie, terwijl ik nog niet eens weet wat er in die brief staat. (Kans op een nieuwe boete is eigenlijk nihil, net mijn geschiedenis gecheckt.)
Edit: Ok, ik vind zojuist dit ![]()
![]()
![]()
Ik vermoed dat het gewoon hierover gaat.
Nou precies dit. Zie een paar posts hierboven van mij ![]()
Hahaha, gevonden! Nou idd dat dus.
Mijn brievenbus is helemaal aan de andere kant van het gebouw waar ik normaal niet langs loop. Dus ik vind de app top om te zien of ik even langs de brievenbus moet. Maar dit soort stress kan me gestolen worden echt.
Ik ben een weekend weg en het bed ligt echt vreselijk. Alles doet me inmiddels pijn ![]()
Eh… langslopen, zien en denken ‘goh leuk dat ze aan me hebben gedacht’ is wat is altijd begrepen heb dat de bedoeling is.
Jeetje wat een koele praktische instelling. Let wel ik noem je geen asociaal takkewijf he, voordat we dat gaan krijgen, maar deze vraag vind ik persoonlijk wat ongezellig!
Zo mag je me noemen hoor. En na lezen denk ik ook wel “leuk dat je aan me dacht”. Maar ik bedoel, wat moet je er daarna in praktische zin mee? Stop je dat in een doos? Ga je 1 keer per jaar alle kaartjes lezen? Ik kan heel moeilijk tegen rommel in mijn huis dus wil zo weinig mogelijk bewaren wat mij niet van (praktisch) nut is.
Je kan het toch ff 1/2 weken laten staan en dan wegdoen bijvoorbeeld? Je hoeft toch geen plakboek bij te houden of verzameldoos.
Klinkt voor mij nu echt alsof je zwaar lastiggevallen wordt door een attent gebaar van een ander ![]()