Waar erger je je aan? #16

Ik stop kaartjes inderdaad in een doos! Gewoon een oude schoenendoos, dus niet alsof het me veel berging kost of zo. En dan soms ga ik er weer doorheen en dan lees ik alle lieve wensen/berichtjes van mijn vrienden weer. Het herinnert me ook weer aan bepaalde periodes of dingen.

Vergelijkbaar met hoe anderen een fotoboek hebben misschien

6 likes

Niet zwaar lastig gevallen, maar nogmaals: ik heb moeite met rommel/veranderingen in huis. Als ik die eigenschap aan mezelf kon veranderen zou ik dat meteen doen. Mensen die kaarten sturen weten niet dat ik ze weggooi (zal ik ze ook niet vertellen) en er is nog nooit iemand komen controleren of ik hun kerstkaart twee weken bewaar. Dus voor wie moet ik dan per se die kaart twee weken bewaren?

@Calypso die kaartjes heb ik ook voor mijn dochter bewaard, maar dat vind ik ook hele andere kaartjes dan een kerstkaart waarin voorgedrukt staat “fijne feestdagen” en dan “groet Toos” eronder.

2 likes

Ik zet de kaartjes gewoon een paar weken on display en daarna gooi ik ze ook gewoon weg. Alleen kaartjes met felicitatie geboorte, zwangerschap en huwelijk heb ik wel bewaard.

Oh en mijn nichtjes maken dus zelf verjaardagskaarten die bewaar ik ook.

3 likes

Zouden ze niet evt vanuit coulance deze laten vervallen? Want je had wel betaald, of is dat ik een kansloos verhaal

2 likes

Verwachtte ik ook, dus bezwaar ingediend maar dat is afgewezen.

3 likes

En ja hoor het jaarlijkse herfstverkoudheid is er weer. Ik heb ongelofelijke keelpijn waardoor slikken ontzettend pijn doet.

Hoe ik mij nu voel:

4 likes

Wat vreemd, meestal zijn ze best coulant (althans in Rotterdam). Als het niet te vaak is gebeurd dan. Plus het is overduidelijk dat je auto niet op 2 plekken tegelijk kan staan. Echt flauw eigenlijk.

5 likes

Webshops die claimen voor 22 uur besteld, morgen in huis. Inmiddels zijn we 2 dagen later en heb ik nog steeds niks in huis en omdat het zaterdag is werkt de klantenservice blijkbaar ook niet. Had ook speciaal daar besteld zodat ik dit weekend mijn haar kon laten verven maar nu moet ik dat dus afzeggen want ik heb niet genoeg verf. Moet ik maandag dus met een vale kop naar een afspraak :unamused:

Het was de eerste keer, maar ondanks dat duidelijk was dat er geen ‘onwil of opzet’ in het spel was, moest ik toch betalen. Reden: De zones hadden een verschillend tarief. Het verschil: waar ik me had aangemeld was het eerste kwartier blijkbaar gratis

De twee zones stonden in de parkeerapp allebei even ver van mijn parkeerplaats. Blijkbaar had ik de verkeerde zone gekozen. Was totaal niet duidelijk. Maar je bent zelf verantwoordelijk om het te controleren.

3 likes

Ik heb me toch zo geen zin om mijn broer met zijn nieuwe huis te helpen. Die jongen houdt zo geen rekening met m’n autisme en vraagt altijd last-minute of ik hem kan helpen. Kom ik daar en dan moet ik opeens iets anders dan beloofd is doen.
Heb hem maar ff een vragenlijst gestuurd zodat ik weet waar ik aan toe ben.

16 likes

Ah ja met verschillende tarieven wordt het idd lastig. Hier hebben ze gewoon alles even schijtduur gemaakt, dat is dan weer het voordeel bij bezwaar.

3 likes

Ik was in de stad toen ik voelde dat ik ongesteld was geworden, dus ik liep een bar binnen om naar de wc te gaan. Normaal gesproken bestel ik dan een koffie of een sapje, maar ik had net ontbeten dus kocht ik een pakje snoepjes bij de kassa: €3,-!!1 En het zijn niet eens mijn favo. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Echt veel te duur voor de al niet te geweldige ervaring om maandverband op een bebloede onderbroek plakken (de wc was gelukkig wel groot ùn schoon).

3 likes

Wel lekker maar ik ben meer een snoepjes met suiker girly. :smiling_face_with_tear: Dit zijn mijn lievelings:

7 likes

De klantenservice van de NS
Het duurt uren
Ze stellen domme vragen, zijn totaal niet service gericht en lossen het probleem niet op mijn god hoe moeilijk kan het zijn

4 likes

3 euro?!? Jeetjemina!

1 like

Ja volgens mij mag het altijd wel haha maar ik ben zo’n muts die zich erdoor bezwaard voelt. :smiling_face_with_tear:

@Vaiana ja echt dieven, in de supermarkt is het 1,40 ofzo!!! :triumph:

3 likes

Ik zocht een specifiek iets speelgoed bij de Kruidvat. Eerste winkel had alleen een kapotte verpakking, maar kon wel zeggen welke andere Kruidvatten ze op voorraad hebben (kan je niet zien op de site echt super kut). 5 winkels binnen fiets/loopafstand hadden écht vooraad.

Anyway, het is nu 2 uur later en ik heb nog steeds dat kutspeelgoed niet want niemand in de 5 winkels kon het product vinden :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

2 likes

Zo mega irritant!
Heb je het heel snel nodig? Ik moet zo nog naar een Kruidvat (in Breda) kan dan evt. voor je kijken en het opsturen?

3 likes

Aw thanks, maarheb het besteld nu! Ik had het eigenlijk over 3 uur nodig :clown_face::clown_face:

Maar ja dat is ook een beetje mijn eigen schuld, ben vooral chagrijnig omdat ik door de buien moest en nu alsnog niks heb en het leek me echt heel leuk om te geven ook maarja houden het tegoed dan maar.

3 likes

Hahah 3 uur is wel heel snel inderdaad😅
Hopelijk komt t een beetje snel binnen komende week, kan je het alsnog geven :blush:

1 like