Ik haat het echt als iemand met je grap aan de haal gaat
Hoorde net in het voorbijgaan iemand mijn grap herhalen, vooral erg als de ander er dan om moet lachen
De trein reed net mijn station voorbij. 20 minuten wachten op de trein terug ![]()
Ff berichtje sturen in de klantenservice chat, dan activeren ze hem weer voor je!
Jaa heb ik zelf ook een keer gehad (allemaal verlopen kaarten in mijn moeders kledingkast gevonden). Gewoon lief en aardig doen en ze werden meteen weer geactiveerd!!
Omg mijn ex deed dit ALTIJD
Mensen op social media die niet lezen en vragen âwaar is ditâ âwaarvan is datâ terwijl het gewoon in de caption of de video staat.
TikTok staat er vol mee, vriendin open je ogen.
Mn oog trilt al een paar dagen mega hard en ik word er echt gek van.
Welke wil je ? Recent heel veel gehad bij de boodschappen waar me kids niks mee doen.
Ik heb deze liggen en wil m naar je opsturen hoor. Ik zal je ff een dm sturen, misschien heb je er nog wat voor mij ook.
Ik stond deze week op onbeschikbaar bij mijn werk maar ik kreeg toch een opdracht met deadline morgen. Ik dacht ik ram die er nog wel even doorheen maar nu is het zoân irritante klant die niet begrijpt wat een horizontale foto is
zit ik weer 10x heen en weer te mailen
Ik was net in de serre mijn konijn aan het voeren. De deuren waren dicht en uit het niks vlogen er opeens minstens 30 wespen
. Er moet dus ergens onder het plafond een nest zitten ofzo?
Mijn mondhyiĂ«niste is een sadist. Eerst mij blij maken door te zeggen dat ik weinig pockets heb en vervolgens alsnog me tot bloedens toe martelen en met zoân slijtpol achtig ding aan de slag dat regelrecht mijn ziel in gaat met dat rot geluid.
Ohhh ik kijk daar ook altijd zĂł tegenop. ![]()
Je denkt bij dit draadje steeds, nu komt de grap. Maar nee hij meent dit echt ![]()
Ik ben niet vegetarisch maar vind zulke reacties altijd behoorlijk triest van mede vleeseters. Boohoo, de wereld vergaat hoor.
Kinderen op fatbikes. Echt levensgevaarlijk.
Zooo echt hoor! Moet verboden worden.
Nou geweldig nieuws, de winkeliers zijn boos geworden en 't winkelend publiek natuurlijk ook dus waarschijnlijk wordt 't weer teruggedraaid naar 10 uur, en mogelijk zelfs naar 9 uur ![]()
sowieso mensen die dan dingen vragen die je gewoon zelf kan opzoeken!!! âcan somebody explainâ ja google???
Oeps ![]()
Ik vind dit ook wel echt jammer. Deze Mc kroket is echt niet lekker.
De vorige vega variant was trouwens wel echt heeeeel lekker maar sinds ze het recept hebben veranderd met jackfruit er in is het gewoon vies.
(En ik ben ook wel een beetje in die toestand dat ik er over wil klagen, of zeker een petitie zal tekenen om âm terug te krijgen)