Absoluut lief, maar ook extreem overdreven vind ik.
Heb jij wel eens een āgefeliceerd met je kleinkindā kaartje gestuurd naar iemand?
- Ja ,vaak
- Nooit
- Een enkele keer
0 stemmers
Waarom is een kaartje om te feliciteren bij geboorte extreem overdreven? Mensen sturen toch ook kaartjes bij verjaardagen, dit is gewoon de āeersteā.
Edit: oh excuus, de extreem overdreven was over naar opa en oma. Dan dezelfde vraag met waarom is het vermoeiend om een kaartje te sturen bij geboorte.
Ik zit inmiddels op dag 10 van mān menstruatie, zo irritant. Denk ook steeds dat het bijna over is en dan surprise toch niet.
Alleen naar de ouders van mijn beste vriendin toen mijn vriendin bevallen was. Ik ken die vriendin al meer dan 30 jaar en kwam daar zo vaak over de vloer.
Zelfde hier, mijn schoonouders kregen er ook een aantal en dat werd wel gewaardeerd.
Heb schijnbaar een mug onder mijn buro thuis. Was echt de perfecte dag voor thuiswerken met rok en blote benen. Zit helemaal onder bulten
Dat mensen zo verschrikkelijk luidruchtig zijn. Ik zit op school in een studielandschap te werken aan mijn opdrachten en het is gewoon niet normaal hoe vaak er groepjes komen zitten en dan zo luid van alles gaan bespreken. Het hoeft voor mij echt niet muisstil te zijn en dat is op zo een landschap ook niet verplicht, maar een beetje rekening houden met je medemens kan wel toch?!
sommige mensen zeuren gewoon echt om het zeuren af en toe
Ik word zo tering agressief van mensen die bij treindeuren gaan dringen. Kreeg net serieus een duw van iemand
Sorry, ben al 15 jaar het land uit. Kan wel eens gebeuren want buro is kantoor in het Duits dus spellingcontrole pakt het niet op als fout.
En de Nederlandse spelling is sowieso weer dom aanstellerig met die EAU. Gezeik.
helemaal leuk, ik ben ook echt iemand die altijd kaartjes stuurt! vind het zelf ook leuk om een kaartje te krijgen mān ouders hebben ook echt zoveel kaarten gehad toen hun kleinkind geboren was! van vrienden, ooms en tantes, hun werkgever etc, echt heel leuk en attent.
Al dit gehaat op kaarten sturen maakt dat ik werkloos ben over een tijd. Love kaarten en ik vind dat je er niet genoeg kan versturen. Ook juist op random momenten gewoon omdat je aan iemand denkt. Maar ook kerstkaarten zijn toch gezellig om even neer te zetten.
Kaarten sturen is ook echt mān hobby haha, heb een hele la vol en zei van de week nog tegen iemand āik moet echt meer vrienden hebben zodat ik meer kaarten kan sturen!ā
Say it louder for the people in the back! nee zonder dollen, een kaartje krijgen Ʃn versturen is toch het allerleukste wat er is? Althans, ik waardeer het echt enorm en daarom doe ik het juist ook graag voor anderen op allerlei momenten.
Ik heb laatst mijn kaarten gecategoriseerd ik hou van kaarten versturen.
On topic: ik erger me eraan dat ik ergens niet kan reserveren om te ontbijten en dat ze dan zeggen: kom maar op goed geluk
Leerling elk jaar weer opnieuw: spirips
Omg ik ga weer stuk
Als spareribs?
Ja hahah