Waar erger je je aan? #16

Ik haat het echt als iemand met je grap aan de haal gaat
Hoorde net in het voorbijgaan iemand mijn grap herhalen, vooral erg als de ander er dan om moet lachen

37 likes

De trein reed net mijn station voorbij. 20 minuten wachten op de trein terug :sob:

3 likes

Ff berichtje sturen in de klantenservice chat, dan activeren ze hem weer voor je!

11 likes

Jaa heb ik zelf ook een keer gehad (allemaal verlopen kaarten in mijn moeders kledingkast gevonden). Gewoon lief en aardig doen en ze werden meteen weer geactiveerd!!

6 likes

Omg mijn ex deed dit ALTIJD

1 like

Mensen op social media die niet lezen en vragen “waar is dit” “waarvan is dat” terwijl het gewoon in de caption of de video staat.

TikTok staat er vol mee, vriendin open je ogen.

16 likes

Mn oog trilt al een paar dagen mega hard en ik word er echt gek van.

1 like

Welke wil je ? Recent heel veel gehad bij de boodschappen waar me kids niks mee doen.

3 likes

Ik heb deze liggen en wil m naar je opsturen hoor. Ik zal je ff een dm sturen, misschien heb je er nog wat voor mij ook.

4 likes

Ik stond deze week op onbeschikbaar bij mijn werk maar ik kreeg toch een opdracht met deadline morgen. Ik dacht ik ram die er nog wel even doorheen maar nu is het zo’n irritante klant die niet begrijpt wat een horizontale foto is :hot_face: zit ik weer 10x heen en weer te mailen

2 likes

Ik was net in de serre mijn konijn aan het voeren. De deuren waren dicht en uit het niks vlogen er opeens minstens 30 wespen :sob:. Er moet dus ergens onder het plafond een nest zitten ofzo?

3 likes

Mijn mondhyiĂ«niste is een sadist. Eerst mij blij maken door te zeggen dat ik weinig pockets heb en vervolgens alsnog me tot bloedens toe martelen en met zo’n slijtpol achtig ding aan de slag dat regelrecht mijn ziel in gaat met dat rot geluid.

8 likes

Ohhh ik kijk daar ook altijd zĂł tegenop. :sob:

6 likes

Je denkt bij dit draadje steeds, nu komt de grap. Maar nee hij meent dit echt :skull:

5 likes

Ik ben niet vegetarisch maar vind zulke reacties altijd behoorlijk triest van mede vleeseters. Boohoo, de wereld vergaat hoor.

2 likes

Kinderen op fatbikes. Echt levensgevaarlijk.

18 likes

Zooo echt hoor! Moet verboden worden.

1 like

Nou geweldig nieuws, de winkeliers zijn boos geworden en 't winkelend publiek natuurlijk ook dus waarschijnlijk wordt 't weer teruggedraaid naar 10 uur, en mogelijk zelfs naar 9 uur :ok_hand:

sowieso mensen die dan dingen vragen die je gewoon zelf kan opzoeken!!! ‘can somebody explain’ ja google???

2 likes

Oeps :woman_facepalming:t2:
Ik vind dit ook wel echt jammer. Deze Mc kroket is echt niet lekker.
De vorige vega variant was trouwens wel echt heeeeel lekker maar sinds ze het recept hebben veranderd met jackfruit er in is het gewoon vies.
(En ik ben ook wel een beetje in die toestand dat ik er over wil klagen, of zeker een petitie zal tekenen om ‘m terug te krijgen)