Mensen op social media die niet lezen en vragen “waar is dit” “waarvan is dat” terwijl het gewoon in de caption of de video staat.
TikTok staat er vol mee, vriendin open je ogen.
Mensen op social media die niet lezen en vragen “waar is dit” “waarvan is dat” terwijl het gewoon in de caption of de video staat.
TikTok staat er vol mee, vriendin open je ogen.
Mn oog trilt al een paar dagen mega hard en ik word er echt gek van.
Welke wil je ? Recent heel veel gehad bij de boodschappen waar me kids niks mee doen.
Ik heb deze liggen en wil m naar je opsturen hoor. Ik zal je ff een dm sturen, misschien heb je er nog wat voor mij ook.
Ik stond deze week op onbeschikbaar bij mijn werk maar ik kreeg toch een opdracht met deadline morgen. Ik dacht ik ram die er nog wel even doorheen maar nu is het zo’n irritante klant die niet begrijpt wat een horizontale foto is
zit ik weer 10x heen en weer te mailen
Ik was net in de serre mijn konijn aan het voeren. De deuren waren dicht en uit het niks vlogen er opeens minstens 30 wespen
. Er moet dus ergens onder het plafond een nest zitten ofzo?
Mijn mondhyiëniste is een sadist. Eerst mij blij maken door te zeggen dat ik weinig pockets heb en vervolgens alsnog me tot bloedens toe martelen en met zo’n slijtpol achtig ding aan de slag dat regelrecht mijn ziel in gaat met dat rot geluid.
Ohhh ik kijk daar ook altijd zó tegenop. ![]()
Je denkt bij dit draadje steeds, nu komt de grap. Maar nee hij meent dit echt ![]()
Ik ben niet vegetarisch maar vind zulke reacties altijd behoorlijk triest van mede vleeseters. Boohoo, de wereld vergaat hoor.
Kinderen op fatbikes. Echt levensgevaarlijk.
Zooo echt hoor! Moet verboden worden.
Nou geweldig nieuws, de winkeliers zijn boos geworden en 't winkelend publiek natuurlijk ook dus waarschijnlijk wordt 't weer teruggedraaid naar 10 uur, en mogelijk zelfs naar 9 uur ![]()
sowieso mensen die dan dingen vragen die je gewoon zelf kan opzoeken!!! ‘can somebody explain’ ja google???
Oeps ![]()
Ik vind dit ook wel echt jammer. Deze Mc kroket is echt niet lekker.
De vorige vega variant was trouwens wel echt heeeeel lekker maar sinds ze het recept hebben veranderd met jackfruit er in is het gewoon vies.
(En ik ben ook wel een beetje in die toestand dat ik er over wil klagen, of zeker een petitie zal tekenen om ‘m terug te krijgen)
Wij hebben als gezin samen drie elektrische tandenborstels. Vorige maand ging de eerste kapot en gisteren nummer 2. Ik had helemaal niet nagedacht over garantie en dacht dat we de borstels daar al veel te lang voor hadden. Nu blijken we dus wél garantie te hebben, 1 tandenborstel wordt helemaal vervangen voor een nieuwe. Dus toen wilde ik toch die andere kapotte ook opgeven, maar deze debielo heeft de tandenborstel al weggegooid. En heb hem écht nodig want er staat een bepaalt serienummer op.
Voelt echt even heel dom dit.
Ik heb net 3 uur Simcity zitten spelen en had een supermooie stad (al zeg ik hetzelf), knalt ie er opeens uit zonder op te slaan, alles weg
![]()
Hier gaan ze ook weer gewoon om 12 uur open op zondag. Wat ik nog chiller vond is dat ze in Corona tijd om 7 uur ‘s ochtends open gingen, ideaal voor als ik naar werk moest.
oh nee, dat is zo kut
Nja harde les dat ik zelf eraan moet denken om tussendoor te saven ![]()