Onze buurman bedenkt vaak op zulke kak momenten dat hij wil gaan klussen. Nu weer getimmer in zijn keuken, steeds maar 10 minuten ofzo, maar liever een keer gewoon een volle dag klussen ipv dit steeds. Ik wil gewoon relaxed tv kijken zonder getimmer naast mn hoofd.
Met mooi weer gaat ie ook vaak precies om etenstijd een deur schuren oid in de tuin waardoor je zelf dus niet lekker buiten kan zitten of eten.
Ik zie net in de PostNL app dat ik een brief heb van Invoned. Soort incassobureau die dingen van de gemeente int. Ik heb vorige maand een parkeerboete via hen gehad (had wel betaald, maar in de verkeerde zone aangemeld), maar die boete heb ik gelijk betaald.
Ik erger me vooral aan mezelf dat ik nu toch gelijk bang ben voor gezeik met zoân instantie, terwijl ik nog niet eens weet wat er in die brief staat. (Kans op een nieuwe boete is eigenlijk nihil, net mijn geschiedenis gecheckt.)
Edit: Ok, ik vind zojuist dit
Ik vermoed dat het gewoon hierover gaat.
Nou precies dit. Zie een paar posts hierboven van mij
Hahaha, gevonden! Nou idd dat dus.
Mijn brievenbus is helemaal aan de andere kant van het gebouw waar ik normaal niet langs loop. Dus ik vind de app top om te zien of ik even langs de brievenbus moet. Maar dit soort stress kan me gestolen worden echt.
Vriend komt met veel lawaai thuis uit zijn nachtdienst, en maakt mij daarmee wakker. En 3x raden wie er nu prinsheerlijk ligt te slapen en wie er nu klaarwakker isâŠ
Ik ben een weekend weg en het bed ligt echt vreselijk. Alles doet me inmiddels pijn
Eh⊠langslopen, zien en denken âgoh leuk dat ze aan me hebben gedachtâ is wat is altijd begrepen heb dat de bedoeling is.
Jeetje wat een koele praktische instelling. Let wel ik noem je geen asociaal takkewijf he, voordat we dat gaan krijgen, maar deze vraag vind ik persoonlijk wat ongezellig!
Zo mag je me noemen hoor. En na lezen denk ik ook wel âleuk dat je aan me dachtâ. Maar ik bedoel, wat moet je er daarna in praktische zin mee? Stop je dat in een doos? Ga je 1 keer per jaar alle kaartjes lezen? Ik kan heel moeilijk tegen rommel in mijn huis dus wil zo weinig mogelijk bewaren wat mij niet van (praktisch) nut is.
Je kan het toch ff 1/2 weken laten staan en dan wegdoen bijvoorbeeld? Je hoeft toch geen plakboek bij te houden of verzameldoos.
Klinkt voor mij nu echt alsof je zwaar lastiggevallen wordt door een attent gebaar van een ander
Ik stop kaartjes inderdaad in een doos! Gewoon een oude schoenendoos, dus niet alsof het me veel berging kost of zo. En dan soms ga ik er weer doorheen en dan lees ik alle lieve wensen/berichtjes van mijn vrienden weer. Het herinnert me ook weer aan bepaalde periodes of dingen.
Vergelijkbaar met hoe anderen een fotoboek hebben misschien
Niet zwaar lastig gevallen, maar nogmaals: ik heb moeite met rommel/veranderingen in huis. Als ik die eigenschap aan mezelf kon veranderen zou ik dat meteen doen. Mensen die kaarten sturen weten niet dat ik ze weggooi (zal ik ze ook niet vertellen) en er is nog nooit iemand komen controleren of ik hun kerstkaart twee weken bewaar. Dus voor wie moet ik dan per se die kaart twee weken bewaren?
@Calypso die kaartjes heb ik ook voor mijn dochter bewaard, maar dat vind ik ook hele andere kaartjes dan een kerstkaart waarin voorgedrukt staat âfijne feestdagenâ en dan âgroet Toosâ eronder.
Ik zet de kaartjes gewoon een paar weken on display en daarna gooi ik ze ook gewoon weg. Alleen kaartjes met felicitatie geboorte, zwangerschap en huwelijk heb ik wel bewaard.
Oh en mijn nichtjes maken dus zelf verjaardagskaarten die bewaar ik ook.
Zouden ze niet evt vanuit coulance deze laten vervallen? Want je had wel betaald, of is dat ik een kansloos verhaal
Verwachtte ik ook, dus bezwaar ingediend maar dat is afgewezen.
En ja hoor het jaarlijkse herfstverkoudheid is er weer. Ik heb ongelofelijke keelpijn waardoor slikken ontzettend pijn doet.
Hoe ik mij nu voel:
Wat vreemd, meestal zijn ze best coulant (althans in Rotterdam). Als het niet te vaak is gebeurd dan. Plus het is overduidelijk dat je auto niet op 2 plekken tegelijk kan staan. Echt flauw eigenlijk.
Webshops die claimen voor 22 uur besteld, morgen in huis. Inmiddels zijn we 2 dagen later en heb ik nog steeds niks in huis en omdat het zaterdag is werkt de klantenservice blijkbaar ook niet. Had ook speciaal daar besteld zodat ik dit weekend mijn haar kon laten verven maar nu moet ik dat dus afzeggen want ik heb niet genoeg verf. Moet ik maandag dus met een vale kop naar een afspraak
Het was de eerste keer, maar ondanks dat duidelijk was dat er geen âonwil of opzetâ in het spel was, moest ik toch betalen. Reden: De zones hadden een verschillend tarief. Het verschil: waar ik me had aangemeld was het eerste kwartier blijkbaar gratisâŠ
De twee zones stonden in de parkeerapp allebei even ver van mijn parkeerplaats. Blijkbaar had ik de verkeerde zone gekozen. Was totaal niet duidelijk. Maar je bent zelf verantwoordelijk om het te controleren.
Ik heb me toch zo geen zin om mijn broer met zijn nieuwe huis te helpen. Die jongen houdt zo geen rekening met mân autisme en vraagt altijd last-minute of ik hem kan helpen. Kom ik daar en dan moet ik opeens iets anders dan beloofd is doen.
Heb hem maar ff een vragenlijst gestuurd zodat ik weet waar ik aan toe ben.
Ah ja met verschillende tarieven wordt het idd lastig. Hier hebben ze gewoon alles even schijtduur gemaakt, dat is dan weer het voordeel bij bezwaar.