Waar erger je je aan? #16

Ik was in de stad toen ik voelde dat ik ongesteld was geworden, dus ik liep een bar binnen om naar de wc te gaan. Normaal gesproken bestel ik dan een koffie of een sapje, maar ik had net ontbeten dus kocht ik een pakje snoepjes bij de kassa: €3,-!!1 En het zijn niet eens mijn favo. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Echt veel te duur voor de al niet te geweldige ervaring om maandverband op een bebloede onderbroek plakken (de wc was gelukkig wel groot èn schoon).

3 likes

Wel lekker maar ik ben meer een snoepjes met suiker girly. :smiling_face_with_tear: Dit zijn mijn lievelings:

7 likes

De klantenservice van de NS
Het duurt uren
Ze stellen domme vragen, zijn totaal niet service gericht en lossen het probleem niet op mijn god hoe moeilijk kan het zijn

4 likes

3 euro?!? Jeetjemina!

1 like

Ja volgens mij mag het altijd wel haha maar ik ben zo’n muts die zich erdoor bezwaard voelt. :smiling_face_with_tear:

@Vaiana ja echt dieven, in de supermarkt is het 1,40 ofzo!!! :triumph:

3 likes

Ik zocht een specifiek iets speelgoed bij de Kruidvat. Eerste winkel had alleen een kapotte verpakking, maar kon wel zeggen welke andere Kruidvatten ze op voorraad hebben (kan je niet zien op de site echt super kut). 5 winkels binnen fiets/loopafstand hadden écht vooraad.

Anyway, het is nu 2 uur later en ik heb nog steeds dat kutspeelgoed niet want niemand in de 5 winkels kon het product vinden :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

2 likes

Zo mega irritant!
Heb je het heel snel nodig? Ik moet zo nog naar een Kruidvat (in Breda) kan dan evt. voor je kijken en het opsturen?

3 likes

Aw thanks, maarheb het besteld nu! Ik had het eigenlijk over 3 uur nodig :clown_face::clown_face:

Maar ja dat is ook een beetje mijn eigen schuld, ben vooral chagrijnig omdat ik door de buien moest en nu alsnog niks heb en het leek me echt heel leuk om te geven ook maarja houden het tegoed dan maar.

3 likes

Hahah 3 uur is wel heel snel inderdaad😅
Hopelijk komt t een beetje snel binnen komende week, kan je het alsnog geven :blush:

1 like

Moet maandag werken terwijl ik net een declutter dagje in gedachte had. En in principe is het niet heel erg dat ik moet werken maar het is net weer door iemand waar ik even de balen van krijg.

3 likes

Ik kijk elke ochtend say yes to the dress benelux op tlc, omdat ik volgend jaar ga trouwen en het dus leuk vind bruidsjurken te kijken. Maar ik erger me rot aan al die focus op vrouwen die afgevallen zijn en wow nu zo slank en wat een figuur heb je nu, en ongelofelijk knap zeg 30 kilo afvallen! Alsof afvallen en een slank figuur echt het enige is wat telt.
Tuurlijk is het knap en moet je je fijn voelen in je lijf maar blugh, het maakt me zo bewust van mijn eigen onzekerheden.

12 likes

Ik word helemaal gestoord van mijn hond. Die is echt geobsedeerd door eten. En nu zit hij de hele tijd te krabben aan de vloer bij zijn bak (zitten brokken in, dus wth) en zo zenuwachtig rondlopen en dat geluid van die nageltjes op het laminaat kan ik echt niet tegen op het moment :face_with_symbols_over_mouth::triumph:

1 like

Omg echt iets van 5 honden zitten tegen elkaar te blaffen. Allemaal vrijstaande huizen dus wel wat verder van elkaar af. Een husky, een deense dog, en nog 3 kleine kuthonden ofzo. En ze reageren steeds op elkaar. Dit is echt zo fuckin irritant.

1 like

Doet me denken aan die scene van 101 dalmatiers dat ze de boodschap van de verdwenen pups doorgeven

26 likes

Mensen die zo een zeggen en schrijven :weary: niet alleen hier op het forum maar zie het de laatste tijd vaker.

5 likes

De schemerblaf! :heart:

1 like

Ik ben een week weg en iedereen zei dat het lekker weer ging worden maar ik kan me daar niet op instellen als het slecht weer is op dat moment.
Dus ik heb qua onderkleding m’n dikte spijkerbroek mee en m’n maillot met fleece binnenkant :dizzy_face:.
Dat wordt morgen echt zweten tijdens de wandeling van 8 km met dreumes op m’n rug.

Kan ook zo nog 3 vakanties noemen waar exact dit me overkwam.

4 likes

Kan je niet ergens in de buurt even een legging scoren ofzo?

4 likes

Well fuck you too

4 likes

:notes: with your Taco flavoured kiiiiiiisseeeeesss :notes:

2 likes