Waar erger je je aan? #16

Ja ik at hem gister en in mijn herinnering was hij voorheen veel lekkerder. Dacht dat het aan mij lag maar het recept is dus veranderd, jammer.

En volgens mij hadden ze me mcnuggets met kip gegeven ipv de vega variant die ik had besteld. Want die vega had groene spikkeltjes op de foto en dat hadden die van mij niet :nauseated_face:

1 like

Ja de vega heeft idd groene spikkeltjes en de textuur van de korst is heel anders dan die van de gewone nuggets! Veel korreliger

4 likes

Ja dit, echt sund.

2 likes

Ja terwijl de nepkip die erin zit wel echt lekker is maar die korst verpest het :frowning:

4 likes

Ik ga straks voor 2 dagen naar de beekse bergen, in een huisje. En ik heb echt niet de skills om nu alles te bedenken wat we mee moeten nemen :face_with_spiral_eyes: maar ik wil wel altijd graag heel georganiseerd zijn en alles bij me hebben

10 likes

Haha een troost, er zit daar een soort supermarkt die ook heel veel heeft. Het huisje is sowieso wel erg compleet!

4 likes

Zeg dat wel. Mijn lokale suffertje heeft al minstens 3x al bericht over verschillende ongelukken met een fatbike. En de week is nog niet voorbij.

Overigens is de Facebook pagina van mijn lokale suffertje echt waardeloos. Zodra er een fiets + auto-ongeluk is, krijgt de fietser de schuld in de comments

3 likes

Hahah ik dacht echt wat is in vredesnaam een lokaal suffertje :sweat_smile:. Dacht eerst de buurt gek ofzo.

Maar een lokaal sufferdje (volgens google met een d schijnbaar?) is de lokale huis-aan-huis krant

5 likes

Vind ik stom om dat zo te noemen. Ook als is het geen grote krant, die mensen werken ook gewoon om elke keer een interessante krant in elkaar te zetten :pleading_face:

35 likes

De ah reclame die de hele dag in mn hoofd blijft zitten als ik ‘m 1x heb gehoord… of moet ik zeggen zeven dag lang :tired_face:

4 likes

Helaas is het sufferdje hier niet echt interessant. Maar de de mensen doen wel hun best. Het is in principe een weekblad (met achterhaald nieuws erin)

Ik vind het ook een vreemde benaming, want ik dacht dus aan de buurt/dorps ‘gek’ die van alles op de hoogte is en dat deelt.

2 likes

Ik kende het ook niet en werk als journalist :joy:

8 likes

Precies ze doen wel hun best

1 like

Lees ook over straatroven. Komen er jongeren op zowel fiets als scooter om je heenrijden en moet je je fatbike afstaan. Eng.

2 likes

Laatst was zo iemand hier opgepakt. Hij had een fatbike gejat waar een track en trace chip in zat. Dus die was de volgende dag opgepakt (terwijl hij weer aan het beroven was, maar dan op de gestolen fatbike)

2 likes

Vraag me echt af wie de prijzen bepaald bij het goed. 5,99 voor een longsleeve van h&m maar ook 5,99 voor een rok van massimo dutti?

8 likes

Ik probeer terracotta tegels te bestellen bij een familiebedrijf. Mijn vriend en ik zijn daar laatst helemaal voor het land doorgereden. Vervolgens zet ik in een mail wat we willen (exact welke steen, hoeveel m2, welke voeg kleur etc etc) en dan krijg ik een soort half standaard mail terug met allemaal vragen over welke steen ik wil en welke voeg kleur ??? En tijdens die afspraak en inmiddels in twee e-mails aangegeven/gevraagd van, we verwachten de oplevering van ons huis dan, kunnen we dan tzt een leverdatum afspreken of hoe werkt dat?

En nu krijg ik een mail met ja we laten weten op welke dag in deze week (sowieso zes weken voordat het voor ons kan) de levering precies komt. Dat kan niet!!! :face_with_spiral_eyes:

En ook dat niemand gewoon reply all doet terwijl ik in elke fucking mail m’n vriend in cc zet. Zo irritant. En óók irritant dat als we dan zeggen tijdens zo’n afspraak “WE gaan het zelf proberen te leggen” zo’n vrouw de rest van de afspraak alleen m’n partner aanspreekt als het over leggen gaat.

2 likes

ik zit in de waterbus en toen ik ging zitten ging de vrouw voor me meteen helemaal moeilijk omdraaien en half achterstevoren op de stoel zitten en boos kijken omdat ze bang was dat ik mee ging kijken op dr laptop

ga lekker thuis verder werken dan haha nu zit in ook bezwaard op m’n stoel

7 likes

De gemiddelde persoon bij ‘mijn’ het goed weet niet wat massimo dutti is schat ik zo in.

4 likes