Waar erger je je aan? #16

Ja denk dat ik maandag even een panty koop bij de appie. Ik heb echt een hekel aan dingen moeten kopen op vakantie, voelt echt als tijdverspilling.

2 likes

Aan de bleekselderij die op m’n pizza zit maar niet in de omschrijving stond. Bah. :nauseated_face:

1 like

Dat hadden ze nog liggen ofzo? Volgens mij heb ik dat nog nooit gezien als ingrediënt op een pizza

4 likes

Nou ik denk idd dat ze dit nog hadden liggen en de olijven op waren, want die zaten er niet op en stonden wel in de ingrediënten. Ik hoop dat je het ook nooit gaat tegenkomen want is echt vies (of niet, als je bleekselderij lekker vind).

Nou in soep is het te doen omdat het zacht is maar verder mogen ze het houden idd
Geen olijven zou ik helemaal erg vinden die zijn dan weer fantastisch

1 like

Ik haat het echt als iemand met je grap aan de haal gaat
Hoorde net in het voorbijgaan iemand mijn grap herhalen, vooral erg als de ander er dan om moet lachen

37 likes

De trein reed net mijn station voorbij. 20 minuten wachten op de trein terug :sob:

3 likes

Ff berichtje sturen in de klantenservice chat, dan activeren ze hem weer voor je!

11 likes

Jaa heb ik zelf ook een keer gehad (allemaal verlopen kaarten in mijn moeders kledingkast gevonden). Gewoon lief en aardig doen en ze werden meteen weer geactiveerd!!

6 likes

Omg mijn ex deed dit ALTIJD

1 like

Mensen op social media die niet lezen en vragen “waar is dit” “waarvan is dat” terwijl het gewoon in de caption of de video staat.

TikTok staat er vol mee, vriendin open je ogen.

16 likes

Mn oog trilt al een paar dagen mega hard en ik word er echt gek van.

1 like

Welke wil je ? Recent heel veel gehad bij de boodschappen waar me kids niks mee doen.

3 likes

Ik heb deze liggen en wil m naar je opsturen hoor. Ik zal je ff een dm sturen, misschien heb je er nog wat voor mij ook.

4 likes

Ik stond deze week op onbeschikbaar bij mijn werk maar ik kreeg toch een opdracht met deadline morgen. Ik dacht ik ram die er nog wel even doorheen maar nu is het zo’n irritante klant die niet begrijpt wat een horizontale foto is :hot_face: zit ik weer 10x heen en weer te mailen

2 likes

Ik was net in de serre mijn konijn aan het voeren. De deuren waren dicht en uit het niks vlogen er opeens minstens 30 wespen :sob:. Er moet dus ergens onder het plafond een nest zitten ofzo?

3 likes

Mijn mondhyiëniste is een sadist. Eerst mij blij maken door te zeggen dat ik weinig pockets heb en vervolgens alsnog me tot bloedens toe martelen en met zo’n slijtpol achtig ding aan de slag dat regelrecht mijn ziel in gaat met dat rot geluid.

8 likes

Ohhh ik kijk daar ook altijd zó tegenop. :sob:

5 likes

Je denkt bij dit draadje steeds, nu komt de grap. Maar nee hij meent dit echt :skull:

5 likes

Ik ben niet vegetarisch maar vind zulke reacties altijd behoorlijk triest van mede vleeseters. Boohoo, de wereld vergaat hoor.

2 likes