M’n vriend heeft z’n rijbewijs nog niet zo lang en we zijn op vakantie ergens met soms best wat spannende bergweggetjes. Ik probeer hem gewoon te laten rijden, soms met gevaar voor eigen leven, en als ik een keer commentaar of feedback heb dan krijg ik gezucht en gesteun en de cold shoulder.
Dus nu heb ik midden in de nacht (het is hier half 5) op de website van de anwb een lijst met tips voor rijden in de bergen gevonden waarin staat dat alles wat hij doet levensgevaarlijk is ofwel super slecht voor de auto. Bedankt anwb dit kan ik morgenochtend onder z’n neus houden