Ik heb een bultje op m’n wang en het is zo irritant omdat het in mijn zicht zit. Vooral als ik naar beneden kijk, op m’n tel bijv. Wil het steeds wegvegen maar ja ![]()
Wat een rare, als het zo topsecret is wat je doet op je laptop vraag je toch zo’n privacy film wat je op je scherm kunt plakken
Windows computers die zo achterlijk vaak moeten updaten ![]()
Ik zit in een training voor werk en dit is de derde dag en ik begin intussen gewoon bijna onpasselijk te worden van hoe de trainer praat. Hij praat alsof hij constant een zuurtje in en teveel speeksel in zn mond heeft.
Ik ben boos dat de op volle toeren mixtape van the flexican niet op spotify staat. Ik vind soundcloud zo onhandig
Ik heb al daaaagen hoofdpijn en ik sta er ook mee op en gatver echt niet chill.
Trui in vriezer stoppen? Schijnt te helpen
De gerda’s die er werken en geen idee hebben wat fashion is.
That’s all.
Ik heb gister mn verstandskies laten trekken maar zelfs met ibu én paracetamol heb ik nog steeds zoveel pijn ik kan het echt even niet meer aan.
Sssttt ik moet volgende week ![]()
Sorry! Zijn ook heel veel mensen die nergens last van hebben maar ik wil echt even dood.
Dat gevoel is me bekend dus dat kan ik hebben haha. Sterkte met het herstel!
Hahaha gelukkig! Jij heel veel succes volgende week ![]()
Ik heb laatst 3 kiexen laten trekken. Dag 1 en 2 waren het ergst. Daarna deed het elke dag wat minder pijn! Sterkte💕
Bedankt! Geeft me een beetje hoop ![]()
M’n vriend heeft z’n rijbewijs nog niet zo lang en we zijn op vakantie ergens met soms best wat spannende bergweggetjes. Ik probeer hem gewoon te laten rijden, soms met gevaar voor eigen leven, en als ik een keer commentaar of feedback heb dan krijg ik gezucht en gesteun en de cold shoulder.
Dus nu heb ik midden in de nacht (het is hier half 5) op de website van de anwb een lijst met tips voor rijden in de bergen gevonden waarin staat dat alles wat hij doet levensgevaarlijk is ofwel super slecht voor de auto. Bedankt anwb dit kan ik morgenochtend onder z’n neus houden
Ik zou dit als psrtner heel slecht trekken, dat ik dan zo’n lijstje met ‘bewijs’ voorgeschoteld krijg ![]()
Dat gaat je vakantie niet heel veel gezelliger maken denk ik.
Snap ik maar als ik het op een constructieve manier zeg dan luistert hij ook niet. En ik zit echt niet chill in de auto en sommige dingen die hij doet zijn dus echt gevaarlijk.
Dus ja, wat moet ik dan? Voor de duidelijkheid: ik hou 9 van de 10 keer mijn mond als hij dingen doet die ik anders zou doen, maar dit zit mij echt niet lekker.
En ik ga het natuurlijk niet echt op een manier brengen van zie je wel!!! Er zat ook een tip voor mij bij dus ik breng het waarschijnlijk meer als kijk ik heb wat informatie opgezocht over rijden in de bergen
Hoe gevaarlijk? Toch niet met twee wielen buiten de klif 🫣