Ik zou zelf gaan rijden hoor (als ik jou was), leuk rijervaring opdoen, maar doe dat dan maar als je alleen bent en niet ook mijn leven op t spel staat
In dit geval zou ik zelf gaan rijden. Als hij nog te onervaren is lijken de bergen me niet echt de plek om rijervaring op te doen.
Als bijrijder wil je toch ook even kunnen relaxen ipv continu op te moeten letten, zou er doodmoe van worden.
en dat zou je als partner dan wel goed trekken?
Hij rijdt over het algemeen best prima maar op sommige bergweggetjes gisteren niet, maar ik verwacht eigenlijk dat hij die dingen morgen aanpast na het lezen het artikel en dat het dan prima gaat. Hij rijdt niet expres als een idioot maar hij deed gewoon een aantal dingen die onveilig zijn omdat hij niet beter wist - en niet van mij aannam.
Zeker! Ik zou jou met liefde laten rijden want ik vind autorijden sowieso niet leuk en al zeker niet als het moeilijk wordt haha.
TUI die mijn bagage kwijtraakt ![]()
Maar echt ik had mn partner van de berg geduwd.
Daās wel een heel letterlijke variant van dumpen.
Ik heb een feestje met y2k als thema en ik vind het echt moeilijk om een outfit te vinden die ook na dat feestje nog bruikbaar is. Vind het echt zonde van mān geld want echt niet mijn stijl eigenlijk. Maar ik ben wel iemand die helemaal in het thema wil gaan
Iets van Vinted en daarna weer resellen? Staat een hoop Y2K op. Doe ik vaker voor feestjes als ik weet dat ik het toch maar een keer wil gaan dragen.
vind je tweedehands vies
Nee zeker niet! maar heb al twee keer gezocht in de kringloopwinkel maar niet echt iets kunnen vinden en nu eigenlijk geen tijd meer voor vinted
Het is al zaterdag, dus dat durf ik niet aan!
Ik heb serieus moeten googelen waar Y2K voor stond.
Maarā¦poeh indd de TK of Kik vind ik een goede optie van @Oprah
Misschien bij de newyorker iets? Of idd de kik in tudder
Heb je een grote sjaal die je als top kunt dragen?
En dan een baggy (spijker)broek en pumps
En een grote zonnebril
Haar 2 van die plukjes en de rest in een staart of zo ![]()
Gisteren mn Ikea bestelling binnengekregen en er ontbreken 3 (essentiƫle) onderdelen ![]()
Dat ik laatst weer in de praatjes ben getrapt van zoān donatie abonnement straat verkoper.
T verhaal greep me aan. Meerdere malen vroeg ik of het enkel een eenmalige donatie zou zijn. Hij verzekerde me van wel want daarna zou ik zelf een bedrag moeten doorgeven via een mail die ik zou ontvangen (nooit gebeurd) waarmee ik zou willen doneren. Tot 5x toe gevraagd of ik nergens aan vast zou zitten. Nee, nee! Was zijn antwoord.
Zie ik net dat er wederom een bedrag is afgeschreven.
Ik zou daar echt een klacht over indienen.
Ja, idd dit @Krelis ! Zoān goed doel is er ook helemaal niet blij mee als de wervers onzin verkopen en hen daarmee in een slecht daglicht stellen⦠maar als die feedback niet komt kan er ook niks mee gedaan worden, dus zeker laten weten!
Volgens mij zijn dat soort donaties (dus via een werver op straat of aan de deur) nooit Ʃcht eenmalig. Al kan je meestal wel na ƩƩn donatie weer opzeggen, maar veel mensen vergeten dat en dat weten ze ook gewoon. Alleen een collecte is eenmalig.