Kinderen op fatbikes. Echt levensgevaarlijk.
Zooo echt hoor! Moet verboden worden.
Nou geweldig nieuws, de winkeliers zijn boos geworden en 't winkelend publiek natuurlijk ook dus waarschijnlijk wordt 't weer teruggedraaid naar 10 uur, en mogelijk zelfs naar 9 uur
sowieso mensen die dan dingen vragen die je gewoon zelf kan opzoeken!!! ‘can somebody explain’ ja google???
Oeps
Ik vind dit ook wel echt jammer. Deze Mc kroket is echt niet lekker.
De vorige vega variant was trouwens wel echt heeeeel lekker maar sinds ze het recept hebben veranderd met jackfruit er in is het gewoon vies.
(En ik ben ook wel een beetje in die toestand dat ik er over wil klagen, of zeker een petitie zal tekenen om ‘m terug te krijgen)
Wij hebben als gezin samen drie elektrische tandenborstels. Vorige maand ging de eerste kapot en gisteren nummer 2. Ik had helemaal niet nagedacht over garantie en dacht dat we de borstels daar al veel te lang voor hadden. Nu blijken we dus wél garantie te hebben, 1 tandenborstel wordt helemaal vervangen voor een nieuwe. Dus toen wilde ik toch die andere kapotte ook opgeven, maar deze debielo heeft de tandenborstel al weggegooid. En heb hem écht nodig want er staat een bepaalt serienummer op.
Voelt echt even heel dom dit.
Ik heb net 3 uur Simcity zitten spelen en had een supermooie stad (al zeg ik hetzelf), knalt ie er opeens uit zonder op te slaan, alles weg
Hier gaan ze ook weer gewoon om 12 uur open op zondag. Wat ik nog chiller vond is dat ze in Corona tijd om 7 uur ‘s ochtends open gingen, ideaal voor als ik naar werk moest.
oh nee, dat is zo kut
Nja harde les dat ik zelf eraan moet denken om tussendoor te saven
Ja ik at hem gister en in mijn herinnering was hij voorheen veel lekkerder. Dacht dat het aan mij lag maar het recept is dus veranderd, jammer.
En volgens mij hadden ze me mcnuggets met kip gegeven ipv de vega variant die ik had besteld. Want die vega had groene spikkeltjes op de foto en dat hadden die van mij niet
Ja de vega heeft idd groene spikkeltjes en de textuur van de korst is heel anders dan die van de gewone nuggets! Veel korreliger
Ja dit, echt sund.
Ja terwijl de nepkip die erin zit wel echt lekker is maar die korst verpest het
Ik ga straks voor 2 dagen naar de beekse bergen, in een huisje. En ik heb echt niet de skills om nu alles te bedenken wat we mee moeten nemen maar ik wil wel altijd graag heel georganiseerd zijn en alles bij me hebben
Haha een troost, er zit daar een soort supermarkt die ook heel veel heeft. Het huisje is sowieso wel erg compleet!
Zeg dat wel. Mijn lokale suffertje heeft al minstens 3x al bericht over verschillende ongelukken met een fatbike. En de week is nog niet voorbij.
Overigens is de Facebook pagina van mijn lokale suffertje echt waardeloos. Zodra er een fiets + auto-ongeluk is, krijgt de fietser de schuld in de comments
Hahah ik dacht echt wat is in vredesnaam een lokaal suffertje . Dacht eerst de buurt gek ofzo.
Maar een lokaal sufferdje (volgens google met een d schijnbaar?) is de lokale huis-aan-huis krant
Vind ik stom om dat zo te noemen. Ook als is het geen grote krant, die mensen werken ook gewoon om elke keer een interessante krant in elkaar te zetten
De ah reclame die de hele dag in mn hoofd blijft zitten als ik ‘m 1x heb gehoord… of moet ik zeggen zeven dag lang