Waar erger je je aan? #16

Helaas is het sufferdje hier niet echt interessant. Maar de de mensen doen wel hun best. Het is in principe een weekblad (met achterhaald nieuws erin)

Ik vind het ook een vreemde benaming, want ik dacht dus aan de buurt/dorps ‘gek’ die van alles op de hoogte is en dat deelt.

2 likes

Ik kende het ook niet en werk als journalist :joy:

8 likes

Precies ze doen wel hun best

1 like

Lees ook over straatroven. Komen er jongeren op zowel fiets als scooter om je heenrijden en moet je je fatbike afstaan. Eng.

2 likes

Laatst was zo iemand hier opgepakt. Hij had een fatbike gejat waar een track en trace chip in zat. Dus die was de volgende dag opgepakt (terwijl hij weer aan het beroven was, maar dan op de gestolen fatbike)

2 likes

Vraag me echt af wie de prijzen bepaald bij het goed. 5,99 voor een longsleeve van h&m maar ook 5,99 voor een rok van massimo dutti?

8 likes

Ik probeer terracotta tegels te bestellen bij een familiebedrijf. Mijn vriend en ik zijn daar laatst helemaal voor het land doorgereden. Vervolgens zet ik in een mail wat we willen (exact welke steen, hoeveel m2, welke voeg kleur etc etc) en dan krijg ik een soort half standaard mail terug met allemaal vragen over welke steen ik wil en welke voeg kleur ??? En tijdens die afspraak en inmiddels in twee e-mails aangegeven/gevraagd van, we verwachten de oplevering van ons huis dan, kunnen we dan tzt een leverdatum afspreken of hoe werkt dat?

En nu krijg ik een mail met ja we laten weten op welke dag in deze week (sowieso zes weken voordat het voor ons kan) de levering precies komt. Dat kan niet!!! :face_with_spiral_eyes:

En ook dat niemand gewoon reply all doet terwijl ik in elke fucking mail m’n vriend in cc zet. Zo irritant. En óók irritant dat als we dan zeggen tijdens zo’n afspraak “WE gaan het zelf proberen te leggen” zo’n vrouw de rest van de afspraak alleen m’n partner aanspreekt als het over leggen gaat.

2 likes

ik zit in de waterbus en toen ik ging zitten ging de vrouw voor me meteen helemaal moeilijk omdraaien en half achterstevoren op de stoel zitten en boos kijken omdat ze bang was dat ik mee ging kijken op dr laptop

ga lekker thuis verder werken dan haha nu zit in ook bezwaard op m’n stoel

7 likes

De gemiddelde persoon bij ‘mijn’ het goed weet niet wat massimo dutti is schat ik zo in.

4 likes

Ik heb een bultje op m’n wang en het is zo irritant omdat het in mijn zicht zit. Vooral als ik naar beneden kijk, op m’n tel bijv. Wil het steeds wegvegen maar ja :skull_and_crossbones:

3 likes

Wat een rare, als het zo topsecret is wat je doet op je laptop vraag je toch zo’n privacy film wat je op je scherm kunt plakken

4 likes

Windows computers die zo achterlijk vaak moeten updaten :disappointed:

7 likes

Ik zit in een training voor werk en dit is de derde dag en ik begin intussen gewoon bijna onpasselijk te worden van hoe de trainer praat. Hij praat alsof hij constant een zuurtje in en teveel speeksel in zn mond heeft.

2 likes

Ik ben boos dat de op volle toeren mixtape van the flexican niet op spotify staat. Ik vind soundcloud zo onhandig

5 likes

Ik heb al daaaagen hoofdpijn en ik sta er ook mee op en gatver echt niet chill.

1 like

Trui in vriezer stoppen? Schijnt te helpen

De gerda’s die er werken en geen idee hebben wat fashion is.
That’s all.

Ik heb gister mn verstandskies laten trekken maar zelfs met ibu én paracetamol heb ik nog steeds zoveel pijn ik kan het echt even niet meer aan.

Sssttt ik moet volgende week :joy:

1 like