Ja omg ik ook. Ik zie ze in Rotterdam eigenlijk nog nauwelijks, maar ik werk in de omgeving van Haarlem en Bloemendaal en daar heeft echt elk kind er een.
En al die kinderen lijken ook niet door te hebben dat het echt levensgevaarlijk is hoe ze fietsen. Je kan gewoon niet met volle snelheid op zo’n ding een stuk afsnijden over de stoep. Zeker niet een bocht om waarin je niet kan zien of er iemand aankomt. Het zijn echt van die ongeleide projectielen.
