Sorry! Zijn ook heel veel mensen die nergens last van hebben maar ik wil echt even dood.
Dat gevoel is me bekend dus dat kan ik hebben haha. Sterkte met het herstel!
Hahaha gelukkig! Jij heel veel succes volgende week
Ik heb laatst 3 kiexen laten trekken. Dag 1 en 2 waren het ergst. Daarna deed het elke dag wat minder pijn! Sterkteš
Bedankt! Geeft me een beetje hoop
Mān vriend heeft zān rijbewijs nog niet zo lang en we zijn op vakantie ergens met soms best wat spannende bergweggetjes. Ik probeer hem gewoon te laten rijden, soms met gevaar voor eigen leven, en als ik een keer commentaar of feedback heb dan krijg ik gezucht en gesteun en de cold shoulder.
Dus nu heb ik midden in de nacht (het is hier half 5) op de website van de anwb een lijst met tips voor rijden in de bergen gevonden waarin staat dat alles wat hij doet levensgevaarlijk is ofwel super slecht voor de auto. Bedankt anwb dit kan ik morgenochtend onder zān neus houden
Ik zou dit als psrtner heel slecht trekken, dat ik dan zoān lijstje met ābewijsā voorgeschoteld krijg
Dat gaat je vakantie niet heel veel gezelliger maken denk ik.
Snap ik maar als ik het op een constructieve manier zeg dan luistert hij ook niet. En ik zit echt niet chill in de auto en sommige dingen die hij doet zijn dus echt gevaarlijk.
Dus ja, wat moet ik dan? Voor de duidelijkheid: ik hou 9 van de 10 keer mijn mond als hij dingen doet die ik anders zou doen, maar dit zit mij echt niet lekker.
En ik ga het natuurlijk niet echt op een manier brengen van zie je wel!!! Er zat ook een tip voor mij bij dus ik breng het waarschijnlijk meer als kijk ik heb wat informatie opgezocht over rijden in de bergen
Hoe gevaarlijk? Toch niet met twee wielen buiten de klif š«£
We wisselen regelmatig. En ja autorijden moet je zelf doen maar als je nooit in de bergen heb gereden en je weet niet hoe je dat veilig kan doen en niemand zegt het je dan leer je toch niets? Hij leert anders allemaal dingen verkeerd aan, daar heeft niemand iets anders?
Nogmaals, ik laat hem gewoon rijden, zowel hier in de bergen als thuis in onze eigen auto en laat hem gewoon ook al doet hij veel dingen die echt onnodig slijtage veroorzaken. Ik moest ook leren rijden en het kost gewoon tijd om dingen echt goed onder de knie te krijgen. Maar gisteren zat ik echt niet chill in de auto toen hij de hele tijd met koppeling ingedrukt als een ongeleid projectiel te snel steile bergen afging. En hij luistert dan niet naar feedback. Het is gevaarlijk. Daar mag ik echt best iets van zeggen.
Ja dat snap ik, het komt waarschijnlijk anders over dan ik het bedoelde. Of niet maar ik geloof eigenlijk niet dat iedereen hem gewoon zān gang zouden laten gaan als zij naast hem in de auto zouden zitten punt is inderdaad dat we veilig op de weg moeten zijn.
Ik was gewoon geĆ«rgerd omdat mijn vriend soms heel slecht tegen feedback kan en super eigenwijs is - en voor de duidelijkheid, ik heb eigenlijk bijna nooit commentaar op zān rijden ook al vind ik er soms wel wat van. Dus ja, als ik nu dan wat zeg omdat hij onveilig rijdt en hij zucht en steunt dan en geeft mij dan de cold shoulder!! Ja sorry dat vind ik gewoon irritant? Ik vind over het algemeen dat je je mond moet houden over andermans rijden. Maar nu is en voelde het echt onveilig en ja ik vind het chill dat ik een website heb gevonden met tips die uitleggen dat en waarom sommige dingen onveilig zijn en hoe het beter kan. En ik weet dat hij dĆ”t wel serieus gaat nemen. Dus chill.
Ik zou zelf gaan rijden hoor (als ik jou was), leuk rijervaring opdoen, maar doe dat dan maar als je alleen bent en niet ook mijn leven op t spel staat
In dit geval zou ik zelf gaan rijden. Als hij nog te onervaren is lijken de bergen me niet echt de plek om rijervaring op te doen.
Als bijrijder wil je toch ook even kunnen relaxen ipv continu op te moeten letten, zou er doodmoe van worden.
en dat zou je als partner dan wel goed trekken?
Hij rijdt over het algemeen best prima maar op sommige bergweggetjes gisteren niet, maar ik verwacht eigenlijk dat hij die dingen morgen aanpast na het lezen het artikel en dat het dan prima gaat. Hij rijdt niet expres als een idioot maar hij deed gewoon een aantal dingen die onveilig zijn omdat hij niet beter wist - en niet van mij aannam.
Zeker! Ik zou jou met liefde laten rijden want ik vind autorijden sowieso niet leuk en al zeker niet als het moeilijk wordt haha.
TUI die mijn bagage kwijtraakt
Maar echt ik had mn partner van de berg geduwd.
Daās wel een heel letterlijke variant van dumpen.
Ik heb een feestje met y2k als thema en ik vind het echt moeilijk om een outfit te vinden die ook na dat feestje nog bruikbaar is. Vind het echt zonde van mān geld want echt niet mijn stijl eigenlijk. Maar ik ben wel iemand die helemaal in het thema wil gaan