Waar erger je je aan? #16

Het rook in onze berging altijd heel fijn naar wasmiddel, maar nu ruikt het ineens naar tweedehands auto?!

Al die plantjes bij de AH en nu bij Ikea die zooooo vaak staan te verpieteren en geen water krijgen. Voel me vaak echt een vervelend mens als ik dat weer bij een klantenservice sta aan te geven maar hoezo vergeten winkels dit alllllltijd

3 likes

Weer zo’n moeder op LinkedIn:

LinkedIn is er ook om je mooiste prestaties te delen toch? Want nu heb ik toch wel iets heel erg moois gemaakt! De afgelopen maanden hard aan gewerkt en resultaat mag er wezen.

[plus foto van baby]

1. Nee. Daar is LinkedIn niet per se voor, maar als je prestaties wilt delen, dan louter werkgerelateerd.
  2. Iets moois/het resultaat mag er wezen: ja, voor jou misschien. Niet voor andere professionals. Gooi het lekker in de familiegroepsapp omfg.
  3. Sowieso niet gepast om babyfoto’s op een professionele netwerksite te dumpen.
35 likes

Echt ultieme haat voor dit soort posts. Samen met de ‘de leraar/trainer/whatever van mijn kind deed iets en mijn perfecte engeltje sprak diegene hierop aan en dit is de wijze levensles die mijn kind jullie leert’. (Extra haat als ze hun kind omschrijven als de 6yo)

2 likes

Die glazen flesjes van calve sauzen. Er komt of niks uit, of de halve fles op je bord.

32 likes

Dit doet me denken aan Seinfeld

4 likes

AH heeft tegenwoordig ‘verse maaltijden’ die echt meer dan prima zijn. Ik had voor vandaag pasta met pittige tomatensaus (en heel veel groenten) gekocht. Zit er geen tomatensaus in?! Heb droge pasta met groenten zitten eten. Beetje jammer.

Ohh dat heb ik nooit gezien! Die aflevering eindigt toch niet dat het appartement ineens affikt (oid)?

2 likes

Bij mij zat ook mijn spalk voor de zoveelste keer los, maar dit keer bij een tand. Inderdaad iets naar voren gaan staan. Toen heb ik ze onder en boven weg laten halen.
Dus ze haalt de spalk weg, blijk ik een gaatje te hebben waar de lijm zat en dat hebben ze dus nooit goed kunnen zien. :flushed:
Ik ben in ieder geval blij dat ik die ondingen eruit heb laten halen!

5 likes

Maar nu groeien je tanden weer scheef?

4 likes

Mensen die antwoorden op de vraag hoe was het: je hebt echt iets gemist.

Waarom moet je het inwrijven ik had al fomo.

2 likes

Aan de bloedhitte op mn hotelkamer. Niet te doen, we hebven al een paar ventilatoren aan staan, maar die doen weinig. Werd net echt doorweekt van t zweet wakker en kan nu niet meer slapen.

1 like

Nee, de saus zat normaal onderop. Pas bij het door elkaar roeren begon ik me af te vragen waar die saus bleef.

1 like

Nou het gekke is is dat het dus niet is gebeurd. Ik denk omdat de spalk de rest natuurlijk in bedwang hield kon die ene tand naar voren piepen.
Mijn tanden staan nog steeds netjes na een jaar of 4!

3 likes

Al mijn oude bikini’s, die al 3 jaar niet meer gedragen zijn, zijn helemaal krokant geworden???

2 likes

Is de fut er ook uit? Niet meer elastisch?

2 likes

Jaa! Ik heb ze de laatste keer dat ik heb gedragen goed handgewassen.

2 likes

Ja, volgens mij heeft dat er niet veel mee te maken. Is gewoon het elastiek dat op is. Had ik ook met een kledingstuk. Week van tevoren nog gedragen en de week daarna leek het wel te kruimelen

4 likes

Elastiek blijft soieso niet jaren goed en als je er mee in zout water zwemt vergaat het ook sneller.

2 likes

Volgens mij moet je die elastanen in beweging houden anders droogt het uit en dan is het klaar. Heb ik ook wel eens gehad met schoenzolen.

1 like