Aan de bloedhitte op mn hotelkamer. Niet te doen, we hebven al een paar ventilatoren aan staan, maar die doen weinig. Werd net echt doorweekt van t zweet wakker en kan nu niet meer slapen.
Nee, de saus zat normaal onderop. Pas bij het door elkaar roeren begon ik me af te vragen waar die saus bleef.
Nou het gekke is is dat het dus niet is gebeurd. Ik denk omdat de spalk de rest natuurlijk in bedwang hield kon die ene tand naar voren piepen.
Mijn tanden staan nog steeds netjes na een jaar of 4!
Al mijn oude bikini’s, die al 3 jaar niet meer gedragen zijn, zijn helemaal krokant geworden???
Is de fut er ook uit? Niet meer elastisch?
Jaa! Ik heb ze de laatste keer dat ik heb gedragen goed handgewassen.
Ja, volgens mij heeft dat er niet veel mee te maken. Is gewoon het elastiek dat op is. Had ik ook met een kledingstuk. Week van tevoren nog gedragen en de week daarna leek het wel te kruimelen
Elastiek blijft soieso niet jaren goed en als je er mee in zout water zwemt vergaat het ook sneller.
Volgens mij moet je die elastanen in beweging houden anders droogt het uit en dan is het klaar. Heb ik ook wel eens gehad met schoenzolen.
Nou ja zeg! Ik moet vaker even random in huis mn bikino aandoen dus.
Hahaha nee hoor
Dat gezeur over het weer. Ja het is warm, Nee het boeit me niet hoeveel graden je huis is. Accepteer gewoon en zeik niet.
Verschrikkelijk.
Mn vriend die om de 5 minuten klaagt, mn moeder die de hele tijd zucht en steunt omdat ze er ECHT NIET TEGEN kan…
Wees gerust, binnekort kunnen jullie allemaal weer zeiken over regen, wind en kou.
Komkommer wanneer het naar meloen smaakt
Ik zit in een nieuw soort trein volgens mij. Hele andere stoelen en de rugleuning staat echt superver naar achteren. Kan het volgens mij niet aanpassen en het is echt zo’n stand waarvan ik gewoon weet dat ik er over een kwartier rugpijn van heb
Mensen die pas als ze bij het poortje staan op zoek gaan naar hun OV. Echt ga aan de KANT
Ja dit!!
En ook mensen die niet aan de kant gaan met hun paraplu waardoor de punt ervan in mijn oog prikt…. bedankt
Ik had bedacht dat ik mijn nieuwe schoenen wel aankon voor een werkdag van 8 uur. Nu al spijt…
Dat zijn dezelfde mensen die bij Albert Heijn nog hun bonuskaart moeten zoeken als de cassiere er om vraagt of hun ID/rijbewijs moeten zoeken op het moment dat ze aan de beurt zijn als ze een pakketje komen ophalen
Dat zou mij ook verbazen want ik hoef nooit mijn rijbewijs te laten scannen