Nou ja zeg! Ik moet vaker even random in huis mn bikino aandoen dus.
Hahaha nee hoor
Dat gezeur over het weer. Ja het is warm, Nee het boeit me niet hoeveel graden je huis is. Accepteer gewoon en zeik niet.
Verschrikkelijk.
Mn vriend die om de 5 minuten klaagt, mn moeder die de hele tijd zucht en steunt omdat ze er ECHT NIET TEGEN kanā¦
Wees gerust, binnekort kunnen jullie allemaal weer zeiken over regen, wind en kou.
Komkommer wanneer het naar meloen smaakt
Ik zit in een nieuw soort trein volgens mij. Hele andere stoelen en de rugleuning staat echt superver naar achteren. Kan het volgens mij niet aanpassen en het is echt zoān stand waarvan ik gewoon weet dat ik er over een kwartier rugpijn van heb
Mensen die pas als ze bij het poortje staan op zoek gaan naar hun OV. Echt ga aan de KANT
Ja dit!!
En ook mensen die niet aan de kant gaan met hun paraplu waardoor de punt ervan in mijn oog priktā¦. bedankt
Ik had bedacht dat ik mijn nieuwe schoenen wel aankon voor een werkdag van 8 uur. Nu al spijtā¦
Dat zijn dezelfde mensen die bij Albert Heijn nog hun bonuskaart moeten zoeken als de cassiere er om vraagt of hun ID/rijbewijs moeten zoeken op het moment dat ze aan de beurt zijn als ze een pakketje komen ophalen
Dat zou mij ook verbazen want ik hoef nooit mijn rijbewijs te laten scannen
Oh nee ze vragen mij wel eens om die laatste 3 cijfers van mn id maar heb echt nog nooit iets laten scannen
En dan als ze door het poortje zijn is dat natuurlijk de beste plek om stil te staan, je ovkaart weer op te bergen en dan even rond te kijken waar je heen moet
Ik ben echt zoān trieste passief agressieve bitch dan. Durf natuurlijk niemand aan te spreken dus dan ga ik expres zuchten of heel dramatisch om ze heen lopen enzo. Heel kinderachtig
Krijg je dan ook wel eens een reactie? In het centrum laatst was er geen inhaal mogelijkheid en iemand liep zo sloop en ging daarna ineens stil staan dus ik botste er net niet tegen aan. Dat was toen ook een moment voor een passief agressieve zucht. Ging ze daarna helemaal verontwaardigd naar mij roepen en vet geĆÆrriteerd doen omdat ik geĆÆrriteerd was door haar irritante gedrag.
Ik doe het dan denk ik toch te subtiel want nog nooit zoān reactie gehad! Lijkt me echt naar als iemand dan zo uit zn plaat gaat
Meestal kijk ik mensen dan echt kwaad aan wanneer ik ze inhaal. Komt mijn resting bitch face toch nog van pas
Dat doen mensen dus ook heel vaak in de supermarkt. Daar is dat dus ook heel irritant want voor je weet zit je dus vast tussen die dubbele poortjes omdat je niet door het laatste poortje kan.
Waar ik ook heel slecht tegen kan als je ergens rijdt en dan aangeeft dat je een baan wilt opschuiven om een afslag te pakken en dat mensen dat exact naast je blijven rijden. Had gisteren ook weer zoān muts die dan geen ruimte maakt: ging ik harder, zij ook, ging ik langzamer, zij ook. Ik kan me sowieso aan heel veel dingen ergeren in het verkeer en het is maar goed dat de overige weggebruikers mij niet kunnen horen want ik slinger de meeste vreselijke dingen naar iemands hoofd.
Mensen die advies geven nadat er iets is gebeurt
Gisteren mān kop verbrand en dat liet ik even aan vrienden zien in de groepsapp. Zeggen ze āsmeren!, petje op!ā
Joh! Vind dat echt verspilde woorden.
Ik heb gister vet veel gefietst in die hitte en had een heel erg (bloot) zweetbeen dat tegen mān zadel kwam en nu heb ik een best wel grote open wond op mān bovenbeen en het doet echt pijn bij het lopen
Ik ben echt klaar met mijn dominos. Ze zijn nu al voor de 2e keer op rij de after dinner dip saus vergeten word tijd voor een dikke vette kortingscode voor gratis cinnastix ofzo