Wat voor werk doe jij dan?
Ik kwam er nog niet zo heel lang geleden achter dat een paar collega’s een soort “vuilniszakje” in een lade in hun diepvries hebben voor zo’n soort dingetjes. Dus etensresten of restjes groenafval doen ze dan in een apart zakje in hun vriezer, en dat gooien ze dan weg op de dag dat hun vuilnisbak wordt opgehaald. Best slim, want zo gaat het niet rotten en zit je niet met stank. Maarja…je moet er wel weer plek voor hebben in je vriezer.
Oh wat een goed idee! Nu zit mijn vriezer propvol, maar dat lost het wel op ja!
Mijn vorige baas liep ook vaak rond op blote voeten
Hij droeg ook alleen teenslippers. En toen had hij een keer via via geregeld dat ik ergens een appartement kon bezichtigen en hij kwam toen ook om mij voor te stellen en toen was hij zijn slippers vergeten dus hij liep dat appartement in op blote voeten.
Dat alles voor de feestdagen al in augustes begint. Al het snoepgoed ligt al in de winkels de kerst versiering word al verkocht. De advent kalenders worden al unboxed. En dan is het straks december over 2 maanden en dan ben ik het helemaal spuugzat en dan moeten we nog.
Dus iemand raakt met zijn voeten … een vloer?
Ik verbaas me zo vaak op dit forum. Lijkt me vermoeiend om zo veel dingen vies te vinden.
Ik weet 100% zeker dat mijn voeten veeeel schoner zijn dan de gemiddelde vloer.
Ik heb nergens vies gezegd!! Ik vind dat helemaal niet vies hoe kom je hier bij
Ik vind het alleen in deze situaties gewoon grappig. Op kantoor is iedereen is netjes gekleed en we hadden een kantoor/magazijn gedeelte met grote machines dat is dan toch niet normaal om op blote voeten te lopen.
En jij zou niet opkijken als iemand bij een bezichtiging vanaf de straat komt aanlopen op blote voeten?
Wtf is er met die muggen op dit moment?! Ze zijn super snel en vet agressief?! Echt opvallend gewoon, er vloog net gewoon een in mn oor te zoemen. Normaal vliegen ze ook niet zo snel maar dezen zijn echt mega snel. Kut muggen
ik word al naar van deze emoji
Ja vreselijk hé op dit moment. Word er helemaal gek van op de fiets, zo vies.
Dat ik al meer dan een uur op mijn mac bestelling wacht die ik via thuisbezorgd heb geplaatst. Via uber eats gaat het altijd goed.
Oh ja dan vind ik op sokken rondlopen ook wel een beetje gek
Edit vind t voor de sok lopers ook gewoon behoorlijk goor met van die kantoor vloerbedekking
Dit vooral. Ik had ooit een collega die een paar sloffen voor op kantoor had, die wisselde als hij 's ochtends binnenkwam zijn schoen voor zijn pantoffels, en als hij ’ s avonds wegging trok hij dan zijn schoenen weer aan, zo bizar. Ergens ook wel weer tof dat hij er zo schijt aan had wat de rest van het kantoor (80+ man) ervan vond, maar als je schoenen zó oncomfortabel zijn moet je misschien gewoon andere schoenen kopen?
Maar sloffen aantrekken vind ik nog anders dan barefoot of met sokken aan rondlopen.
Ik vind dit ergens wel schattig, dan voelt hij zich wel helemaal thuis op kantoor.
Haha dit doet me denken aan mijn oude werk waarbij ik een keer zat te vergaderen in een hoek waar ik bijna nooit kwam. Kwam een vrouw aanlopen die vroeg of we even aan de kant wilden en toen haalde ze een Senseo ( ) apparaat uit de kast om voor zichzelf koffie te gaan zetten. Was in de hoek waar ook een bonen apparaat stond.
Aan Drew Barrymore die in haar show bijna in haar gasten kruipt en zó dichtbij ze zit. En hun handen vasthoudt. Ik zou er helemaal naar van worden. Zouden die gasten dat weleens ongemakkelijk vinden? Het lijkt wel alsof ze met iedereen een ~ connectie ~ heeft.
Ik zie liever geen tenen van collega’s.
De prijzen van de trein?! Geen wonder dat er zoveel mensen de auto pakken dat is met een gezin een stuk goedkoper