Waar erger je je aan? #16

De clusterfuck die NS heet. Was vandaag met de Thalys naar België (lekker internationaal) maar toen reed de trein terug opeens niet meer via Schiphol. En nu ik op Rotterdam sta rijdt er geen trein naar Schiphol, dan zou ik via Leiden gaan maar nu is er nog een storing waardoor ik niet verder kom dan Schiedam en ook via Amsterdam Centraal kom ik niet verder want er is ook storing tussen Amsterdam en Haarlem. Oftewel, zie maar hoe je thuis komt? Ik heb ook nog eens geen jas aan. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Kan je naar Amsterdam Zuid? Vanaf daar gaan de meeste treinen wel langs Schiphol.

1 like

Volgens mij gaat er geen rechtstreekse trein naar Zuid vanaf R’dam Centraal. Maar ik zit nu in een rijdende trein richting Leiden waarvan niet is omgeroepen dat ie niet voorbij Schiedam rijdt dus dan ben ik in ieder geval weer een stapje dichterbij :crossed_fingers:

2 likes

Nouja, sommige dingen zijn ook gewoon praktisch toch.

1 like

Zeker! Maar het gaat wel vaak over opvallende spullen toevallig :wink:

Een volwassen vrouw die vroeg of mijn collega een “oepsie” had gedaan, oftewel een fout had gemaakt.Nadat bleek dat mijn collega geen fout had gemaakt, zei ze dat ze dan zelf een oepsie had gedaan.

Het woord " oepsie"in een werksetting en die context, nee gewoon niet doen.

47 likes

Klinkt alsof ze in haar broek gepoept heeft

75 likes

reality tv bekenden hebben zelden een wikipedia pagina! sowieso dat wikipedia en hun vrijwilligers zich daar te goed voor voelen hahaha

maar nu ben ik afhankelijk van die vage B-wikipedias die vooral van die “je hebt een iPhone gewonnen” reclames hebben

1 like

Ik zou echt denken dat ze een scheet bedoelt

1 like

Doet me denken aan een keer dat mijn vriend en ik een aanvraag moesten doen bij de gemeente. Die medewerker heeft drie keer ‘okidoki!’ gezegd in het gesprek.
Vind dat ook niet echt een woord voor in een professionele setting, maar wel minder erg dan ‘een oepsie’.

4 likes

Ik erger me aan mezelf want ik had in mijn hoofd dat je niet zomaar een visum kon aanvragen bij een land maar dat altijd via derden moest. Vraagt mijn man me waarom ik heb betaald om een visum aan te vragen, gingen we samen kijken op de website van dat land, kun je het gewoon daar aanvragen.

Ik ben normaal nooit zo en heb het wel door als het eigenlijk een scam is, maar dit doe ik dus echt al jaren zo?? Het is niet veel geld, 15 euro ofzo, maar ik moest drie keer een visum aanvragen en ik vond het best duur eigenlijk.

Ik snap echt de logica in mijn hoofd niet.

2 likes

Ik at een (erg lekker) krokant broodje en nu heb ik een klein wondje in m’n gehemelte. En dat voelt zo irritant

4 likes

Houwe zo. Dan kan je van iedereen en z’n moeder een pagina maken. Ik zie dan voor me dat iededereen dan gaat z’n pagina vullen gaat met hun Citoscore, donaties aan goede doelen etc.

3 likes

Haha ja maar dat is toch niet boeiend? Dan klik je lekker niet oo die wikipedia, alsof je er last van hebt. Hoe bedoel je moeilijk doen

1 like

wil er wel een voor jou maken

nee maar is echt te opvallend!! bijvoorbeeld in huidig seizoen van dancing with the stars US hebben ze allemaal hun eigen wikipedia pagina, behale degenen (3) die voornamelijk bekend zijn van reality (terwijl ze waarschijnlijk even al dan niet bekender zijn dan andere deelnemers)

is gewoon elitair gedoe hahah

6 likes

:smiling_face_with_three_hearts::grimacing:

4 likes

Ik heb dit bijna altijd als ik pizza eet😭

2 likes

Collega mailt intern altijd met “hallootjes” bohhh echt mijn haren gaan dan echt rechtop staan :joy:

2 likes

I feel your pain, maar ik vind het erger om mega formeel ‘beste collega’s’ te krijgen, zeker van collega’s die bij het koffiezetapparaat hun hele weekendse escapades uit de doeken doen

9 likes

Hahahahaha ja dat dacht ik al :joy:

1 like