Oh nee ze vragen mij wel eens om die laatste 3 cijfers van mn id maar heb echt nog nooit iets laten scannen
En dan als ze door het poortje zijn is dat natuurlijk de beste plek om stil te staan, je ovkaart weer op te bergen en dan even rond te kijken waar je heen moet
Ik ben echt zo’n trieste passief agressieve bitch dan. Durf natuurlijk niemand aan te spreken dus dan ga ik expres zuchten of heel dramatisch om ze heen lopen enzo. Heel kinderachtig
Krijg je dan ook wel eens een reactie? In het centrum laatst was er geen inhaal mogelijkheid en iemand liep zo sloop en ging daarna ineens stil staan dus ik botste er net niet tegen aan. Dat was toen ook een moment voor een passief agressieve zucht. Ging ze daarna helemaal verontwaardigd naar mij roepen en vet geïrriteerd doen omdat ik geïrriteerd was door haar irritante gedrag.
Ik doe het dan denk ik toch te subtiel want nog nooit zo’n reactie gehad! Lijkt me echt naar als iemand dan zo uit zn plaat gaat
Meestal kijk ik mensen dan echt kwaad aan wanneer ik ze inhaal. Komt mijn resting bitch face toch nog van pas
Dat doen mensen dus ook heel vaak in de supermarkt. Daar is dat dus ook heel irritant want voor je weet zit je dus vast tussen die dubbele poortjes omdat je niet door het laatste poortje kan.
Waar ik ook heel slecht tegen kan als je ergens rijdt en dan aangeeft dat je een baan wilt opschuiven om een afslag te pakken en dat mensen dat exact naast je blijven rijden. Had gisteren ook weer zo’n muts die dan geen ruimte maakt: ging ik harder, zij ook, ging ik langzamer, zij ook. Ik kan me sowieso aan heel veel dingen ergeren in het verkeer en het is maar goed dat de overige weggebruikers mij niet kunnen horen want ik slinger de meeste vreselijke dingen naar iemands hoofd.
Mensen die advies geven nadat er iets is gebeurt
Gisteren m’n kop verbrand en dat liet ik even aan vrienden zien in de groepsapp. Zeggen ze ‘smeren!, petje op!’
Joh! Vind dat echt verspilde woorden.
Ik heb gister vet veel gefietst in die hitte en had een heel erg (bloot) zweetbeen dat tegen m’n zadel kwam en nu heb ik een best wel grote open wond op m’n bovenbeen en het doet echt pijn bij het lopen
Ik ben echt klaar met mijn dominos. Ze zijn nu al voor de 2e keer op rij de after dinner dip saus vergeten word tijd voor een dikke vette kortingscode voor gratis cinnastix ofzo
Ik trek vliegen aan…er zitten sinds een paar dagen een paar vliegen in mn huis en ze gaan de hele tijd op me zitten. Super irritant. Voor zover ik weet stink ik niet dus ik snap niet wat ze van me moeten.
ik ga de uitnodigingen voor mn begrafenis maar vast versturen.
Je moet ze gewoon bellen dat ze het zijn vergeten en dan komen ze het brengen.
Als je een beoordeling achterlaat na je order krijg je waarschijnlijk een kortingscode voor als het niet naar wens was.
Ik heb 1x geschreven dat de potato wedges niet krokant waren en toen kreeg ik een bon van 5 euro geloof ik.
Ja maar dat duurt 20 minuten en dan is mijn pizza al op. Maar heb een kortingscode voor een gratis pizza gekregen dus medium tevreden
Er zit hier in de buurt ergens een vogel dat zon kut geluid maakt. Het klinkt alsof je ademt en je neus piept zo weet je wel. Dus elke x als ik dat beest hoor zit ik mn adem in te houden om te kijken of ik het ben of die stomme vogel.
Scholekster?
(Realiseer me door dit te typen pas dat dit een soort ekster is. Had het kunnen weten. Alle eksters maken kutgeluiden)
Ik zit helemaal onder houtverf, benen, handen, zelfs op mn TEPELS. Dat blik viel om en dat heb ik geweten.
Oh en afgelopen zondag had ik allemaal cactusnaalden in mn gezicht. Waar ben ik mee bezig.
Oh joh! Ik had geen idee. Weet heel weinig van vogels zoals je merkt. Leuk om te leren!
Scholekters zitten hier heel veel en vinden het kennelijk ook leuk om te verzamelen onder mijn slaapkamerraam. Dat geluid ken ik (helaas) goed.
Wat hier ook veel zit zijn plevieren. Die vind ik zo schattig! Ze rennen zo leuk langs het water
De glazenwassers in de wijk. Wij hebben ze al opgezegd, maar ze gebruiken onze uitbouw om van de ene buurman naar de andere buurman te gaan. Ik vroeg of ze dat niet konden doen voortaan, toen sprak de ene glazenwasser de andere aan in een andere taal voor een minuut en toen negeerde die man me verder. Echt wtf