Ik trek vliegen aan…er zitten sinds een paar dagen een paar vliegen in mn huis en ze gaan de hele tijd op me zitten. Super irritant. Voor zover ik weet stink ik niet dus ik snap niet wat ze van me moeten.
ik ga de uitnodigingen voor mn begrafenis maar vast versturen.
Je moet ze gewoon bellen dat ze het zijn vergeten en dan komen ze het brengen.
Als je een beoordeling achterlaat na je order krijg je waarschijnlijk een kortingscode voor als het niet naar wens was.
Ik heb 1x geschreven dat de potato wedges niet krokant waren en toen kreeg ik een bon van 5 euro geloof ik.
Ja maar dat duurt 20 minuten en dan is mijn pizza al op. Maar heb een kortingscode voor een gratis pizza gekregen dus medium tevreden
Er zit hier in de buurt ergens een vogel dat zon kut geluid maakt. Het klinkt alsof je ademt en je neus piept zo weet je wel. Dus elke x als ik dat beest hoor zit ik mn adem in te houden om te kijken of ik het ben of die stomme vogel.
Scholekster?
(Realiseer me door dit te typen pas dat dit een soort ekster is. Had het kunnen weten. Alle eksters maken kutgeluiden)
Ik zit helemaal onder houtverf, benen, handen, zelfs op mn TEPELS. Dat blik viel om en dat heb ik geweten.
Oh en afgelopen zondag had ik allemaal cactusnaalden in mn gezicht. Waar ben ik mee bezig.
Oh joh! Ik had geen idee. Weet heel weinig van vogels zoals je merkt. Leuk om te leren!
Scholekters zitten hier heel veel en vinden het kennelijk ook leuk om te verzamelen onder mijn slaapkamerraam. Dat geluid ken ik (helaas) goed.
Wat hier ook veel zit zijn plevieren. Die vind ik zo schattig! Ze rennen zo leuk langs het water
De glazenwassers in de wijk. Wij hebben ze al opgezegd, maar ze gebruiken onze uitbouw om van de ene buurman naar de andere buurman te gaan. Ik vroeg of ze dat niet konden doen voortaan, toen sprak de ene glazenwasser de andere aan in een andere taal voor een minuut en toen negeerde die man me verder. Echt wtf
Wtf dat is echt respectloos!
Zoooo scholeksters kunnen herrie maken hè? Hier zit er sinds kort eentje en je hoort het geluid overal bovenuit
Ik zou lekker in bed blijven vandaag
Ik had 'boodschappen’lijst voor kleding etc die ik even wilde halen. Hebben ze van alles nét mijn maat niet meer in de winkels. Dus ga ik online shoppen - hebben ze online m’n maat ook niet, maar geven ze aan dat ze m’n maat wel in de winkels hebben. Manman geen goede winkeldag.
Met al die verf? Haha ik ben zo aan het schrobben geweest met aceton op mn lichaam. Maarja dat wil ik mn tepels niet aandoen. Ik ben wel een zogeheten echte adhder die haar grenzen niet kent idd. Sjongejonge. Mn benen laat ik het er gewoon maar afslijten. Nu de net gelegde vloer nog het er helemaal afkrijgen. Neem mij nooit aan als schilder.
Echt heel aso… Straks zit jij met lekkages. Kan je de ladder niet weghalen?
Op laatste krachten vandaag de keuken gesopt gaat mijn vriend koken. hele keuken ontploft
Voel me zo dik en vadsig de afgelopen week. Hoop maar dat ik gewoon een miljoen liter vocht vasthoud ofzo.
Ik heb als een verantwoordelijke volwassene gister vlees uit de vriezer gehaald om te ontdooien in de koelkast. Nu moet ik dus wel koken vandaag