Dat het uwv nog in de fuckin vorige eeuw leeft. Een vragenlijst per post en een cv terug moeten sturen. Mijn hemel.
Hoe is het gegaan? Veel pijn of viel het mee?
Ah lief dat je vraagt! Ingreep deed geen pijn afgezien van de verdoving, maar nu wel flink last. Eerste nacht bijna niet geslapen maar vannacht gelukkig al beter.
Hoe gaat het herstel bij jou? Ik neem ibu en pcm in en dan is het op wat pieken qua pijn wel te doen.
Belastingdienst net zo
Hahahaha die heb ik laatst bewust meegenomen en gatverdamme wat was dat goor. Echt een van de ranzigste smaak frisdrank die ik ooit gedronken heb
Ik heb nieuwe schaaltjes gekocht om yoghurt of vla uit te eten maar als je met de lepel bij de bodem komt maakt het zo’n rot geluid! Het klinkt echt zo naar om het laatste beetje eruit te schrapen. Maar wil ook geen laagje yoghurt laten staan
Aflebberen dan maar
Fijn om te horen! Lekker ibu en pcm samen blijven nemen. Ik heb de eerste twee dagen veel pijn gehad en vanaf toen was het eigl wel oke, afgezien van irritante hechtingen. Durf alleen nog steeds niet met die kant te kauwen want ben als de dood dat er allemaal eten in komt
Haha snap ik! Moet je ook spoelen? Ik heb een hele hippe roze spoeldrank haha.
Fijn om te horen dat het vanaf dag 3 qua pijn te doen was, dat is morgen voor mij! Hoop dat je hechtingen snel en goed oplossen en dan hebben we het allebei maar weer gehad
Of moet jij nog voor tweede kant? Ik hoef gelukkig maar 1 kant dus het is klaar
Hahaha!! Ik heb geen spoelmiddel meegekregen, maar had nog chloorhexedine liggen dus heb daar wel een paar dagen mee gespoeld. Maar daar veranderde mn smaak heel erg door dus wel weer mee gestopt. Nu spuit ik met zon kaakspuit gewoon het gat uit (). Morgen voel je je sowieso een stuk beter!!
Dat huilen niet lukt terwijl ik me wel verdrietig voel.
Dat ik vroeg naar bed ging, omdat ik moe ben en dat slapen nu niet lukt
Ah herken het gevoel. Ik zet in zo’n geval altijd een bepaald liedje op wat me dan over de drempel helpt.
Ik ben iets kwijt wat ik al heel lang in huis heb, heb het nu nodig en nu is het nowhere to be found echt godsklere irritant
Zeldzaam domme tip maar hier werkt het echt, aan iemand vragen om het even op te zoeken en dan kom ik het altijd weer tegen
Ik was vrijdag bij een concert in een klein zaaltje. Ik stond al bijna helemaal vooraan maar ik heb het alleen door telefoonschermpjes kunnen volgen want letterlijk de hele eerste rij boomers stond constant met hun mobieltjes te filmen
Dat ik mijzelf niet kan weerhouden om de hele dag te doemscrollen
Mis opeens old school Instagram, gewoon door niet-geknutselde foto’s scrollen met lilleke filters van mensen die je kent/volgt. 🥹 Word echt moe van al die Reels, m’n spanningsboog is te kort voor die domme filmpjes. Geef gewoon leuke foto’s
Wij maar ook onze buren hebben best een riante achtertuin, ware het niet dat de buurvrouw haar gehele achtertuin heeft voorzien van kunstgras.
Kunnen de twee honden daar voortaan terecht om hun behoefte te doen daar ze niet worden uitgelaten 🫣😣
Zo veel heb ik (nog) niet met ze te maken. Ben benieuwd