Ik kijk een american football wedstrijd want wil t graag beter begrepen maar omg de wedstrijd is een half uur geleden begonnen en dit is al de 4e x reclame??? Ik haat reclame
weer 2 weken aan het werk in de kinderopvang na 6 weken oudste BSO kinderen + 3 weken vakantie: snotverkouden.
Zoiets zou eigenlijk bij voorbaat al verboden moeten worden. Ik vraag me ook af waarom mensen concerten filmen, de kwaliteit is altijd ruk en wat ga je daarna met zoān filmpje doen.
Enige positieve aan een telefoon is dat het geen ipad is die in de lucht worden gehouden
Vind dat de kwaliteit altijd ruk is tegenwoordig eigenlijk echt niet meer van toepassing, als je een beetje nieuwe ok telefoon hebt? Die filmen echt dikke prima kwaliteit
Desalniettemin wel helemaal eens dat het bloedirritant is om door schermpjes van anderen naar een concert te moeten kijken, was laatst bij ABBA Voyage waar fotograferen/filmen verboden is en het is zóān verademing.
@Glitterpen @iloveblush ja dit moet echt verboden worden . Ik ben 1.58 dus kijk al regelmatig alleen maar tegen ruggen aan. Ook zoān ding, vet lange mensen die dan voor je gaan steen. Maarja goed
Ik ben jaren terug, toen er nog American football was in Nederland, vaak naar de wedstrijden the Amsterdam admirals geweest en die wedstrijden werden live uitgezonden in Amerika.
Tussendoor zijn er echt gewoon reclamestops! Dan loopt er een mannetje met knalroze handschoenen het veld op. Pauze!!
Ik voelde me net echt zoān striptekenfiguur. Liet een bakje tomaten uit mān handen vallen, toen struikelde ik erover en trapte ze kapot verschrikkelijk
Het geluid is geraden en het was het antwoord dat ik dacht, alleen werd ik maar niet gebeld š«
Sorry het is vast tragisch, maar ik moet hier echt om lachen. Wat betekent dit???
Aan oude mannetjes die mijn muziek kennelijk goed vinden en me gaan benaderen of ik samen voor de lol met ze muziek wil maken. En een mailtje is kennelijk niet genoeg, moet ook nog een whatsappje achteraan stalker. Leave me alone dude
Dat ze 64.500 euro had gewonnen als de radio haar had gebeld om het antwoord te geven. Het geluid is een spel van QMusic. Elke keer dat er een fout antwoord wordt gegeven komt er meer geld in de pot. Degene die het juist heeft krijgt dan dat geld.
Dat ik mijn nieuwe panty gelijk kapot heb getrokken bij het aantrekken
Van die pisventjes die de barbell niet leeghalen in de gym
Het is telkens zo benauwd in de trein dat ik er misselijk uit kom
Ik kan alleen mn oortjes zoeken als het doosje open is. Maar ik ben ze kwijt in het doosje
Is er nu helemaal geen american football meer in NL? Ik zou zo graag eens in Amerika een wedstrijd zien maar dat zit er voorlopig niet in dus als er iets vergelijkbaars in NL is zou echt heel leuk zijn. āNormaalā voetbal vind ikā¦geen bal aan (badum tss)
Ov in italie rijdt niet bepaald op tijd. Zorg dat ik er op tijd ben. Maar kan zomaar zijn dat je nog 20 min moet wachten.
Je hebt nog wel American football in Nederland. In Amsterdam de crusaders bijvoorbeeld.
Maar een wedstrijd zoals toen in de arena zal het niet meer worden. Met cheerleaders, mascottes etc. Dat stopte in 2007 helaas.
Wel is er sinds een paar jaar weer wat op Europees niveau. (ELF) Zie dat Frankfurt galaxy ook op de lijst staat en Rhein Fire.
Als je weer eens in Duitsland bent
@Doperwtje en ter aanvulling: er vinden ook wedstrijden van de NFL plaats in Europa! Dan komen er letterlijk Amerikaanse clubs in Europa tegen elkaar spelen. Gisteren was er een wedstrijd in Londen, volgende week ook en 5 november in Frankfurt. Geen idee of er nog kaartjes zijn hoor (en of de cheerleaders ook meekomen hahaha). Vind t beetje irritant dat 't op zondag is.