Oh dat klinkt leuk! Ik ga het opzoeken
Ik was zelf benieuwd hoe duur miami dolphins - kansas city chiefs zou zijn maar denk dat die net in de verkoop is ofzo? Ik zit nu op de Duitse ticketmaster en er zijn nog 19.000 voor mij
Edit: heb de prijzen gevonden⦠heftige bedragen
Kategorien|Preise|Kinderpreise|
|Kategorien 1|⬠225|N/A|
|Kategorien 2|⬠207|N/A|
|Kategorien 3|⬠178|N/A|
|Kategorien 4|⬠160|N/A|
|Kategorien 5|⬠130|N/A|
|Kategorien 6|⬠105|⬠52.50|
|Kategorien 7|⬠75|⬠37.50|
dit beloofden ze al in 2007 na het opheffen van de NFL in Europa. Ik heb er nog wel vaak naar gezocht, maar de laatste jaren dus niet.
Ik ga het in de gaten houden!
En mijn admirals shirt weer afstoffen
Oh wat leuk! Als the Eagles een keer komen ga ik erheen
Reclames zijn kut maar ik vind American Football door zn hele andere format dan andere sporten wel leuk. Dat je steeds 1 play hebt en dat het dan opbouwt zegmaar, ipv continu spel. Maar ik ben in Amerika naar een paar wedstrijden geweest en dan is het wel traaaaaaaag haha. Maar dat was ook op high school niveau dus zonder pro cheerleaders en entertainment
De droom is om in NY naar de Yankees te gaan ofzo, want ik snap dat hele spel niet maar deze trut wil voor de experience
hahaha
Yankees = honkbal
Yankees is honkbal ook een leuke experience though! Maar handig om te weten voordat je tickets boekt
Yankees = kut
Groetjes een Red Sox fan
Misschien vinden jullie het wk rugby wat nu gaande is ook wel leuk? Lees er precies niets over in de media, maar de all backs
HAHAH omg sorry voor de verwarring maar ik bedoelde in het algemeen Amerikaanse sporten, dat sfeertje lijkt me een stuk gezelliger namelijk
Edit: ik ben jullie ergernis, ik zal mezelf uit dit gesprek halenš
Ja ik vond 't ook best leuk nu ik 't redelijk begin te snappen!
Ben zelf een keer naar college football geweest (university of Kentucky tegen een ander team) en daar kwam de puntentelling op een gegeven moment voorbij de 60 hahaha, gelukkig wel in 't voordeel van āāonsāā team. Maar toen begreep ik er nog niet echt wat van dus was wel minder leuk kijken (hele tijd werd en first down en seconde down enzo door de speaker gezegd en ik dacht wat zeg je nou allemaal hahaha). Maar goed zelfs als je t niet snapt dan is er nog genoeg te zien.
@Doperwt ben vorige zomer in LA naar een honkbal wedstrijd geweest maar vond dat echt minder leuk dan american football! Moet zeggen dat ik daar toen ook niks van begreep hoor hahahaha maar ze slaan zo vaak mis, wordt eigenlijk heel weinig gelopen. Of ik was net bij de verkeerde wedstrijd haha
Haha nee joh, no worries!
Ik ben naar een minor league baseball game geweest in Amerika (van de Wilmington Blue Rocks in Delaware) en de mascotte was een selderij dus dat is wel een ervaring die ik iedereen gun.
Selderij? Hahaha wat mooi
Honkbal is niet de meeste spannende sport om te kijken, zeker als je de regel etc niet snapt, maar denk dat je nu wel echt beetje pech gehad hebt. Over t algemeen slaan ze wel raak en gebeuren er wel wat meer acties.
Welk team was je?
Waar kijk je dit? En zenden ze ook de hakas uit haha
Ziggosport heeft alle wedstrijden. Zaterdag beginnen wel de kwartfinales al
Ze zenden ook de hakkas uit.
Influencer/merk deelt recept met als hoofd ingrediĆ«nt X. āIk ben allergisch voor/eet geen X, kan ik dit weglatenā
Zo. Vaak. Maak dan gewoon iets anders
hahaha ja ākan ik ook frambozen ipv aardbeien gebruikenā alsof er dan een chemische stof vrijkomt waardoor het giftig wordt ofzo