Hoe bedoel je? Als hij je zo’n slechte instructies geeft dat je alsnog schade rijdt?
Klusjesman is geweest om mijn internet en mijn wc te maken. Nu kom ik thuis is er een muur opnieuw gedaan/gestuct en geverfd omdat er schimmel zat (dit stond wel echt op de lijst, maar wist niet dat dat vandaag zou zijn) maar dat ruikt zo sterk dat ik hier nu niet kan slapen.
Mijn internet en wc doen het trouwens allebei nog niet.
Ja ik ben helemaal duizelig en hoofdpijn en m’n raam staat wel echt wagenwijd open.
Ik had dit wel even vantevoren willen weten want nu moet ik dit last minute regelen
Ik zag net weer nieuws over bedbugs in Parijs en Londen en nu heb ik natuurlijk jeuk
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen! Nee dan zou ik ook geen hulp meer vragen. Beetje gepasseerd station dan…
Mijn vlucht naar huis is geannuleerd en KLM communiceert echt amper. Geef me gewoon een nieuwe dag en tijd.
Ik ben dan waarschijnlijk zo petty dat ik op dat moment nog liever schade rijd dan hulp vraag aan die vent.
Zeggen ze bij de gate niks?
Nee daar wisten ze het ook allemaal niet. Inmiddels een nieuwe vlucht gekregen, morgenochtend heel vroeg met een hele omweg naar huis haha. Blij dat ik al een hotel had genomen inmiddels.
Pff wat een gedoe! Succes met je reis morgen.
Eerst hadden we een krantenbezorger, ofja de mensen die de krant hebben hier in de straat, die keihard reed met een of andere getunede auto waarvan de uitlaat echt megahard brulde. Echt leuk om half 5/5 uur 's ochtends.
Daar is over geklaagd want het was niet alleen irritant maar ook gevaarlijk want hij gebruikte de hele krappe straat hierlangs gewoon echt als raceparcour om, niet alleen vooruit, maar ook achteruit keihard doorheen te racen (hoe krijg je het verzonnen?)
Dus nu is er een nieuwe maar die zet dus zijn auto een stukje verder, laat die stationair draaien. Slaat mega hard zijn deuren dicht en gaat dan al rennend de kranten bezorgen. En dan niet zomaar rennend, nee het lijkt serieus wel of platvoet en zijn vriendjes iedere ochtend om kwart voor 5 langs mijn raam denderen. Zo hard stampt die gast
Dat de (lokale) supermarkt waar ik altijd kwam om panty’s te halen ze nu opeens niet meer in het assortiment heeft? Ik vond het altijd zo chill dat ze daar maat 48-50 verkochten in 15 denier en ook maar voor €3 per pakje ofzo. Nu moet ik op zoek naar een andere winkel die én deze maat verkoopt én tegen een lage prijs. Heb hier toch geen zin in
Heeft Primark die niet? Ik haal daar eens in de zoveel tijd 5 voor 5 euro.
Oh dat zou kunnen! Daar kom ik niet zo vaak omdat het niet echt in de buurt is. Maar ik ga het onthouden!
ik word ineens weer gespamd op whatsapp de laatste dagen, gemiste oproepen van 2 sec en appjes van iemand die met we wil praten vanuit amerikaanse nummers ofzo… ga weg ksst
Die gemiste oproepen kun je wel verminderen. Bij privacy instellingen → Oproepen → Onbekende bellers stilhouden.
Hmmm ja ik zou dan weer bang zijn dat ik niet bereikt zou kunnen worden door een onbekend nummer in geval van nood oid? Voor zover dat aan de orde zou zijn
Maar zouden die via whatsapp bellen? Want je blokkeert het alleen daar.
Ik heb teveel speelgoed gekocht voor mijn kind en nu moet ik daarmee leven omdat het in mijn woonkamer staat en continue in mijn gezichtsveld
waarom wil je graag contant geld dan? als je dat wil zeggen, ben oprecht benieuwd