Waar erger je je aan? #16

nee, mag niet :skull::joy:

3 likes

Volgens mij was het deze wedstrijd!

1 like

Oh hahahha huh ik zie nu pas dat er twee van jullie zijn :joy::joy:

10 likes

whahaha omg deze had ik ook gemist :sweat_smile:

2 likes

Ik ben naar ijshockey geweest in New York! Was echt cool om mee te maken! En ze gingen ook vechten (dat is blijkbaar een ding bij ijshockey?). En een unlimited popcorn bucket (geen aanrader want een is genoeg).

5 likes

Je kan in nederland naar ijshockey

En @anon50301661 mag alleen zonder handschoenen super sexyy

3 likes

Hahah ja mn vriend is groot fan en alle wedstrijden staan hier aan. Tickets voor minder populaire wedstrijden waren niet eens zo duur (in de voorrondes). Volgend jaar is ook weer de Six Nations (rugby)

1 like

Hier staan ook alle wedstrijden op en mn man zou eigenlijk vorige week naar een wedstrijd gaan, maar een gebroken enkel gooide roet in het eten.

Afgelopen maart zijn we ook naar Six nations geweest in Schotland en hebben gister afgesproken dat we in 2025 naar Ierland naar Six Nations willen.

2 likes

Oe cool! Dat lijkt me ook nog erg leuk om een keer te doen. We willen volgend jaar naar Schotland op vakantie en ik wil dan inderdaad even checken of we naar een wedstrijd kunnen (gewoon van een grotere club ofzo)

2 likes

Oehh, sinds m’n fyp op instagram ineens heel veel ijshockey is (ik heb ook echt geen idee waarom), ben ik hier geĆÆnteresseerd in haha.

1 like

Leuk toch!!

4 likes

Ik heb mijn auto net geparkeerd met een band die dringend opgepompt moet worden en een bijna lege tank.

Ga mezelf morgenvroeg echt haten

Ja

12 likes

Onze IT-partner op werk. Altijd als er iets is duurt het echt wel een tijdje voor het opgelost is. En als het opgelost is. Is het vaak niet opgelost en nu kan ik al de hele tijd niet werken.

1 like

en heb jij jezelf vanochtend gehaat?

10 likes

De Rabobank en hun klantenservice. Word gewoon afgescheept :roll_eyes: Maar goed hopelijk geeft het me een schop onder m’n kont om over te stappen naar een betere bank.

1 like

Ja zeker, band nog steeds niet gedaan ook :pray:t3:

3 likes

Sinds ik een banden pomper op accu heb vind ik het niet meer zo erg. Misschien maakt het jouw leven ook beter? Ik heb de Portable Electric Air Compressor 1S Black van Xioami
Edit kan je ook gebruiken voor fiets en scooter etc

2 likes

Hoop het! Was altijd echt rabo fan. Maar sinds ze de kantoren hebben gesloten en onbeholpen mensen op de klanten’service’ hebben zitten, is het echt een draak van een bank.

Ik probeer al 5 jaar mijn adres te wijzigen :clown_face:

7 likes