Ik had daar ook gedoe mee en moest per se langs een kantoor gaan. Nu is mijn adres aangepast, maar ik zag laatst toevallig dat er op de rekeningafschriften nog het adres van m’n ouders staat. Daar woon ik al >10 jaar niet meer en in die periode ook elke keer mijn verhuizing doorgegeven
Zo vervelend als mensen daarnaar gaan staan kijken en uitlachen. Echt next-level gemeen. En moeite hebben met inparkeren heeft echt niet altijd met je rij skills te maken. Idd nieuwe auto of lastige situatie kan iedereen overkomen. Niet jezelf schamen hoor
Ging zelf laatst met een deelauto op pad, inparkeren op een te smalle parkeerplek lukte net maar uitrijden niet meer. Toen heb ik ook echt ontzettend staan klooien. Hele parkeerplaats stond vol met mensen die uitgebreid gingen aangapen. Heb dan echt zin om te schreeuwen dat ze weg moeten kijken, want krijg je alleen maar 100x meer stress van. Uiteindelijk schoot een vrouw te hulp. Die gaf me instructies via m’n open raampje en zei dingen als: “je doet het supergoed meissie” HAHA. Ook wel beetje gênant maar hey, het hielp wel.
Volgend keer gewoon vragen of hij even wil helpen en dan liefst voor je helemaal opgefokt raakt. Misschien vervelend om te vragen aan zo’n lompe asshole maar het had je een hoop ellende gespaard.
Ik heb dit onlangs ook voor gehad met een oude man die vanuit zijn tuinhek stond te loeren of ik de omheining niet ging raken. Heb toen best geïrriteerd gevraagd of hij misschien effe kon helpen. Hij was gerust en ik was geholpen.
Snap ik! Het is ook gewoon zo enerverend als je maar blijft sukkelen en al zeker als er dan iemand nog plezier in heeft ook.
Hopelijk zitten er deze nacht 10 muggen op zijn slaapkamer als dank voor zijn lulligheid .
Kijk, loeren doet hij toch wel en er was geen mogelijkheid om weg te geraken uit de situatie. Dus dat is dan de minst erge optie vind ik. Maar zoals ik het lees was hij aan het loeren en grijnzen en begon hij pas met beledigen nadat Viking vroeg of hij haar aan het uitlachen was. Dus als ze gevraagd had van ‘kan je effe helpen joh’ was het misschien niet zo ver gekomen. Plus was de schade vermeden geweest.
Oh ik zou dit ook nooit doen
Dalijk gaat hij ook nog zo van “zie je nou wel mevrouwtje zo moeilijk is het niet ”
En wie zegt dat hij wil helpen
Nee I would never
Edit: en begon “pas” met beledigen vind ik ook raar, hij doet al vanaf moment 1 kut gewoon
Dat vind ik wel optimistisch. Iemand anders kan ook schade rijden. Ben je straks uitgelachen en heb je schade. No thanks. Edit; en met aanwijzingen geven weet ik ook niet of dat zo veel zou schelen. Is gewoon een super stomme situatie / stom persoon.
Dan ga je daar heel overdreven in mee, haalt je schouders op en gaat door met je leven.
Ik niet in ieder geval
Dat mag.
Mij heeft het toen geholpen alleszins. En ik vind schade rijden gewoon erger dan hulp krijgen van een lul.
En als die lul dan vervolgens schade rijd?
Hoe bedoel je? Als hij je zo’n slechte instructies geeft dat je alsnog schade rijdt?
Klusjesman is geweest om mijn internet en mijn wc te maken. Nu kom ik thuis is er een muur opnieuw gedaan/gestuct en geverfd omdat er schimmel zat (dit stond wel echt op de lijst, maar wist niet dat dat vandaag zou zijn) maar dat ruikt zo sterk dat ik hier nu niet kan slapen.
Mijn internet en wc doen het trouwens allebei nog niet.
Ja ik ben helemaal duizelig en hoofdpijn en m’n raam staat wel echt wagenwijd open.
Ik had dit wel even vantevoren willen weten want nu moet ik dit last minute regelen
Ik zag net weer nieuws over bedbugs in Parijs en Londen en nu heb ik natuurlijk jeuk
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen! Nee dan zou ik ook geen hulp meer vragen. Beetje gepasseerd station dan…
Mijn vlucht naar huis is geannuleerd en KLM communiceert echt amper. Geef me gewoon een nieuwe dag en tijd.
Ik ben dan waarschijnlijk zo petty dat ik op dat moment nog liever schade rijd dan hulp vraag aan die vent.
Zeggen ze bij de gate niks?