Waar erger je je aan? #16

Nee, vind het idee van die site wel goed maar je moet dus eerst betalen voor je contact kunt krijgen met de eigenaar en dat vind ik echt irritant. Helemaal na alle stukgelopen afspraken die ik heb gehad via marktplaats

Oh dat wist ik niet, wat stom. Hoor er wel altijd goede verhalen over namelijk

Ja klopt! en het idee van het betalen snap ik ook wel weer want andersom zullen mensen die een nieuw huis zoeken voor hun dier ook veel nutteloze berichten en beloftes krijgen

2 likes

Ik wil hier ook even over zeiken, heb net de 6 seizoenen weer gekeken. Er zijn misschien 3 normale leuke mannen in de serie, en dan heel de dag geneuzel om niet-functionerende wezens?? Is dit waar de lage standaard van zovelen vandaan komt? De standaard voor heel veel sociaal-maatschappelijke dingen ligt zo laag in oudere series lol maar nog steeds alles tig keer herbekijken :clown_face:

1 like

Is wel maar eenmalig €25 toch? Of moet je betalen voor elke hond waarin je geinteresseerd bent?

2 likes

Ik heb toevallig vorige week 25 euro betaald voor een jaar

1 like

Wat is ticketswap toch een kut app, je krijgt een melding, gaat meteen naar de app en bam tickets weg.

We hadden 2 telefoons naast elkaar, de één krijgt een melding en de ander pas 5 sec later.

5 likes

Ik word zo moe van de ophef over dat nieuwe programma van Tatjana Almuli. Het was te verwachten natuurlijk maar mijn god wat een ellende weer dit.

1 like

Oh nee een dik mens dat gelukkig is. Daar moet ik echt even wat over zeggen!

8 likes

Ja dit hebben wij hier ook. Al is het ons 1 keer gelukt voor een grote artiest

1 like

Het gaat nu om de oktoberfeesten dus echt geen grote happening :joy:
Maar er zijn gewoon 1006 mensen wat tickets zoeken, dus hopelijk gaat het nog lukken.

2 likes

jup voor de 90’s. haha

2 likes

Heh?

1 like

Tatjana Almuli heeft een online programma gemaakt over vooroordelen over dikke mensen. De hele fitness community en hun volgers gaan al een paar dagen los op social media dat het verschrikkelijk is dat de VPRO ‘obesitas promoot’.

En ik vind dat echt heel stom. Want niemand heeft daadwerkelijk gekeken en geluisterd. En ik kan het niet zo goed uitleggen, maar ik vind dat de fitness community ook echt alleen maar dom aan het lullen is en daardoor echt een totaal niet uitnodigende sfeer uitstraalt voor mensen die bijvoorbeeld wel dik zijn en willen sporten. Terwijl ze zogenaamd zo hulpvol zijn voor iedereen die gezonder wil worden. Lekker vaag verhaal weer dit.

20 likes

Nee hoor, ik volg je wel en snap je ergernis zo ook wel. Klinkt alsof de fitness community zelf duidelijk maakt wat het probleem is op deze manier.

2 likes

Jaa ik vind dat ook heel irri. Van die jongentjes die zelf zijn gaan trainen omdat ze ultra dun waren en daarmee werden gepest. Maar dan niet kunnen inzien hoe het voor een dikker persoon is. En dan de jongens die zelf ook dik waren die dan iets proberen te zeggen van ja maar iedereen moet ergens vandaan komen enzo. Maar dan heb je weer zon jochie erbij die hen dan de mond snoert.

5 likes

Hahaha Sam en Yentl zeker? Sam vind ik ook wel oké vaak, maar die heeft zelf ook overgewicht gehad dus denk dat hij iets meer begrip heeft.

Ja ik vind het zo stom want ik denk dat ik als te dikke tiener echt veel betere voorbeelden had gehad in deze tijd (uit de fitness community dus) dan ik 10 jaar geleden had met al die meiden die courgette soep met smeerkaas aten en maat xxs hadden. Maar op dit soort momenten vind ik ze dan echt weer zo kortzichtig en dat vind ik echt zonde.

1 like

Domino’s die de cheeseburger pizza weer van 't menu heeft gehaald :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Edit: hij staat nog wel op de Nederlandse website maar kan hem bij de drie vestigingen hier in de buurt niet terugvinden op t menu

Jaa haha Sam kwam nog met goede argumenten maar die Yentle vond dat zijn mening de waarheid was. Heel irri. Daar ging mn Sam crush hahaha.

Als ik ook zie wat vollere fitness meiden voor een reacties krijgen… Het is ook echt nooit goed. Eet je dan moet je sporten. Sport je eindelijk moet je binnen een week slank zijn anders ben je ook niet goed bezig.

7 likes

Bied hem een beschuitje aan.

7 likes