Elke week komt een vriend van m’n partner eten waarna ze gaan sporten. Best een leuke vent maar niet voor elke week (vind ik) en meestal ben ik doodmoe na een dag werken / met de baby zijn dus dan wil ik gewoon in een huispak voor de tv eten. Maar dat doe ik niet als hij erbij is… vind het gewoon zo irritant maar gun mn partner ook wel zn sport avond weet ook niet goed in te schatten of ik nou een bitch ben dat ik er geen zin in heb of dat het gewoon te veel is elke week een vast iemand over de vloer
Dat onze VVE het kennelijk handig vind om op een doordeweekse dag midden op de dag een vergadering te plannen. Alsof mensen niet hoeven te werken?
Zit je met oudjes in het complex? Anders leren ze het snel af als het quorum niet bereikt wordt.
Elke week lijkt me wel erg vaak, dus ik vind het niet gek dat je er dan geen zin meer in hebt. Heb je dit wel eens met je partner besproken? Kunnen ze niet afwisselen, de ene week bij de een of de andere week bij de ander? Of heel revolutionair allebei thuis eten en dan sporten?
Nee, niet eens. Het is een VVE met 3 en geen van alle met pensioen, haha. Beheer ligt wel bij een kantoor, dus wellicht dat het daarom is, maar dan nog vind ik het vreemd.
Bij ons is het ook overdag tenzij je een vergadering na 17.00 aanvraagt en daar ook extra voor betaalt. Ook via een kantoor.
Aah okee, dat verklaart het waarschijnlijk. Dit wordt onze eerste vergadering, dus weet ook niet waar daar verder over afgesproken is. Was iig nu even een verrassing en baal dat ik nu wat met werk moet gaan regelen.
Hergebruiken denk ik, soms ziet het er echt uit alsof het al op dertien andere plekken is geweest
Het is vreselijk mijn hele huis stinkt ernaar?
Eh iemand vertelt net de plot van een film waarvan ik zeg dat ik die in de bios ga kijken volgende week? Waarom? En dan geef ik aan dat niet leuk te vinden ‘Oh ik dacht dat je dat wel wist’
Ik heb echt altijd contact geld in huis voor nood. Ruilhandel is een mooi idee, maar als je ziet hoe iedereen wc rollen ging hoarden zou ik niet denken dat dat je gaan redden.
Edit; moet wel zeggen dat ik er met de huidige staat van klimaatverandering echt vanuit gaat dat er een moment gaat komen waardoor wij door overstroming snel wel moeten. Ik ben voorbereid
Er is geen algemene regel over wat je wel/niet fijn hoeft te vinden in je eigen huis/relatie/vriendschappen he, als jij het niet fijn vindt is dat gewoon je goed recht Ik zou het ook aan je vriend aangeven, kijken of jullie tot een compromis kunnen komen. Of misschien zelf wat meer schijt hebben en zelf gewoon in je huispak op de bank eten terwijl die mannen samen aan tafel zitten? Of lekker boven op bed voor de tv gaan eten met je bordje terwijl zij aan tafel zitten? Kunnen je vriend en zijn vriend mooi ook even de baby entertainen voor ze gaan sporten zodat jij even pauze hebt totdat zij vertrekken.
Ik zou dit ook vreselijk vinden, maar als er geen andere optie is zou ik me er zéker niet leuk voor aankleden. Ik zou lekker in pyjama op de bank gaan liggen bye!
En @Junebug85 dit is gelukkig op dit moment aann het gebeuren! En ze gaan kijken naar een andere dag of zonder eten dus wel fijn
Jaaaa mijn God, zoveel onnodige woorden tussendoor gebruiken ze. Ik luisterde laatst een met twee van die meiden uit LA die gewoon de hele tijd voor niks dertien keer like in een zin gebruiken. Ik kan er echt niet naar luisteren, bedenk eerst wat je wil zeggen en zeg dat zonder al die onnodige woorden
Dat ik continu vergeet wat ik wil zeggen waardoor 50% van mijn verhalen bestaat uit ‘maar wat ik nog wilde zeggen…’ ‘o ja dat wilde ik zeggen…’
Door de ergernis boven mij kwam ik erop en ik wil heel graag een verhaal in 1 keer vertellen maar ik kan het niet meer?!
Ik zou vorige week dinsdag iets binnenkrijgen volgens de post nl app. Beide dingen van die dag zijn niet binnen gekomen ooit. Maar ik heb nu wel een kaart binnen of ik de te weinig betaalde portokosten wil betalen van iets wat ik 1 niet binnen heb gekregen en 2 niet eens weet van wie het is want het stond gewoon opeens in de app
Nee elke week zou ik ook niet op zitten te wachten hoor. Gaan ze maar om en om bij die vriend en bij jullie eten
Ik krijg dit ook weleens en dan gooi ik het gewoon weg. Er staat dan dat de verzender te weinig heeft betaald en of ik het dan wil betalen. Ja dag haha.
Zou Bol echt bij ieder huishouden dat speelgoedboek hebben bezorgd? Wat een verspilling zeg.