Waar erger je je aan? #16

In dezelfde categorie: ik kan me echt ergeren aan (deel)fietsen/scooters/auto’s die vervelend neergezet zijn. Ik merk het vooral als ik met mijn oma aan het wandelen ben, zij zit in een rolstoel. Sowieso is dat ooit best zwaar om te duwen, met stoepen op en af. Maar die fietsen/scooters waar je omheen moet slingeren. Vooral omdat ze zo nonchalant weggezet worden. Dan denk ik echt dit moet nog vervelender zijn voor mensen met een rollator/kinderwagen/scootmobiel/slecht ter been etc.

5 likes

Nou ik ben blij dat ik een hekel heb aan geurkaarsen. Maar ik begrijp je sentiment. Het gevoel van een natte broek dat vastplakt aan je benen is echt verschrikkelijk :confounded:

2 likes

Ja ook mijn grote ergernis! Moet zeggen dat ik er ook niet echt bij stil had gestaan tot ik voor studie mij eens moest voorstellen een bepaalde fysieke beperking te hebben en dan door amsterdam lopen en kijken wat voor obstakels je tegen komt. Nou niet te doen.

1 like

Same, stond ook een laag water in mijn regenlaarzen dat voelde zo vies gadverredamme. En maar schelden op de fiets want ik had geen tijd om te schuilen :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Sinds ik weet dat geurkaarsen niet per se heel goed zijn voor je gezondheid steek ik er ook geen meer aan. Maar ik vind het zo jammer want het ruikt zo lekker is zo cosy :pleading_face:

7 likes

Jaaa en dan moet je half door die heg heen die nu altijd nat zijn

3 likes

Ik heb dat nooit begrepen. Ik zit al in de startblokken voordat dat apparaat uberhaubt mn bonnetje heeft uitgeprint.

Soms als een nummer ook heel vaak word genoemt wil ik het gewoon ophalen. Ja sorry maar als je zo slecht oplet vind je het vast niet erg als ik het opvreet.

12 likes

Ik geef bij iemand aan dat ik slecht slaap en dat ik er even niet over wil hebben hoe en waarom.

Meteen vraagt hij of het de tijd van de maand is.

Ja doei, mag je meteen oprottn he.

7 likes

Oh dat vind ik zoooo irritant! Kijk naar je eigen hormonen, vervelende aap

4 likes

Ik heb dit al 10 x gezegd denk ik. Maar een hond kopen die geen puppy is is echt een moeilijke opgave. Sowieso Nederlandse asiel honden die passen in onze wensen zijn in 0,5 seconde al vergeven en herplaatsers via marktplaats zijn al bijna net zo moeilijk om te krijgen of mensen vragen 1200 euro voor chihuahua zonder stamboom.

2 likes

Verhuisdieren.nl een optie?

3 likes

Nee, vind het idee van die site wel goed maar je moet dus eerst betalen voor je contact kunt krijgen met de eigenaar en dat vind ik echt irritant. Helemaal na alle stukgelopen afspraken die ik heb gehad via marktplaats

Oh dat wist ik niet, wat stom. Hoor er wel altijd goede verhalen over namelijk

Ja klopt! en het idee van het betalen snap ik ook wel weer want andersom zullen mensen die een nieuw huis zoeken voor hun dier ook veel nutteloze berichten en beloftes krijgen

2 likes

Ik wil hier ook even over zeiken, heb net de 6 seizoenen weer gekeken. Er zijn misschien 3 normale leuke mannen in de serie, en dan heel de dag geneuzel om niet-functionerende wezens?? Is dit waar de lage standaard van zovelen vandaan komt? De standaard voor heel veel sociaal-maatschappelijke dingen ligt zo laag in oudere series lol maar nog steeds alles tig keer herbekijken :clown_face:

1 like

Is wel maar eenmalig €25 toch? Of moet je betalen voor elke hond waarin je geinteresseerd bent?

2 likes

Ik heb toevallig vorige week 25 euro betaald voor een jaar

1 like

Wat is ticketswap toch een kut app, je krijgt een melding, gaat meteen naar de app en bam tickets weg.

We hadden 2 telefoons naast elkaar, de één krijgt een melding en de ander pas 5 sec later.

5 likes

Ik word zo moe van de ophef over dat nieuwe programma van Tatjana Almuli. Het was te verwachten natuurlijk maar mijn god wat een ellende weer dit.

1 like

Oh nee een dik mens dat gelukkig is. Daar moet ik echt even wat over zeggen!

8 likes