Dus je kan geen enkele lamp aansteken zonder je telefoon?
Hier hebben we ook licht met een app op de telefoon maar als ik de lichtknoppen uit en dan weer aan doe gaat het licht weer handmatig aan
Geen idee welk systeem je gebruikt maar misschien het uitproberen waard
Ik zit in een crompouce algoritme op TikTok en ik heb daar niet om gevraagd. 0 intentie om dat ooit te eten.
Zoet, op zoet op zoet, wat is daar lekker aan
Alles ![]()
Foundationvlekken op witte shirts/truien die teruggehangen zijn in een winkel. Vind ik echt aso.
Ik haat dronken mensen. Er zijn oktoberfeesten hier in de stad, en mijn auto staat met vergunning op de route tussen de feesten en het station. Kom ik vandaag na 5 dagen ziek opgesloten te hebben gezeten bij mijn auto, hebben ze mijn linkerspiegel naar binnen geforceerd. Nou oké, dat kon ik gelukkig zelf rechtzetten. Ik naar het tankstation om mijn band op te pompen, want die was een beetje leeg. Kom ik erachter dat de klootzakken mijn kentekenplaat hebben gejat. Janken. ![]()
âJa maar hij doet niksâ ![]()
Maakt dat uit? Klootzakken zijn het sowieso, want je moet met je poten van andermans spullen afblijven. Voor mij is het een logische aanname dat het dronken mensen zijn geweest die dachten lollig te zijn, gezien de feesten en de route.
Ik heb sinds een jaar ongeveer een gode bril via de opticien. Had laatst via Charlie Temple een goedkope reservebril gekocht en die lijkt nu van pas te komen, want een glas zit ineens los in mân goede bril en kan donderdag pas naar de opticien.
Maar ondanks dat de glazen dus hetzelfde zouden moeten zijn (net nog gecheckt en brilrecept klopt echt) voel ik me nu zo raar met die goedkope bril?! Beetje misselijk en zo randje hoofdpijn. ![]()
Is dit normaal bij een ander montuur? Heb echt het gevoel dat die glazen niet kloppen, maar daar zou ik toch wel op mogen vertrouwen?
Je kan er wel aan moeten wennen, maar wordt de afstand bij Charlie Temple ook gemeten? En cilinder? Misschien kan dat het zijn.
Dit is normaal bij een nieuwe bril hoor. Ik heb dit laatst ook gehad bij een nieuwe (dure) bril en ze kondigden dat ook al aan. Als je hem morgenochtend opzet, gaat het waarschijnlijk al beter (dus niet eerst je oude maar direct de nieuwe)
Ja je kan alles gewoon zelf invullen, dus sterkte, as, cilinder en pupilafstand.
@Portugal Ik heb hem nog even flink verbogen en nu lijkt ie ook weer wat beter te staan en minder âraarâ te doen. Thanks!
Je kan het montuur even fohnen en dan wat meer buigen/passend maken.
Ik haaaat de aanloop naar verkoudheid, ik voel echt zo langzaam mân keel, hardlopen gisteren ging voor geen meter, nu zie ik dat mân hartslag de afgelopen dagen langzaam stijgt. Here we go! Zin in!
Dat de L-lysine pillen van kruidvat zo groot zijn
maar mijn beginnende koortslip is gelukkig wel voorbij.
Amerikanen: omg jullie Nederlanders eten sprinkles op brood voor ontbijt.
Ook Amerikanen: eten donuts, muffins en cereals die praktisch 100% suiker zijn voor ontbijt.
Mijn favo uniqlo shirt staat niet meer op de NL site ![]()
![]()
Haha ja ik had in een hotel in NY muesli met rozijnen als ontbijt, maar die rozijnen waren rondom helemaal gesuikerd. Terwijl ze al zo zoet van zichzelf zijn.
Die in de badkamer kan gewoon en het zou ook normaalgesproken moeten kunnen maar hij deed het die ochtend niet.
Ik wil @dontgiveup bedanken voor de google tip want heb daardoor mijn telefoon supersnel gevonden vanochtend
Jezus het is weer koud dus dan moet ik sokken aan en dan word ik eraan herinnerd dat ik sokken haat
Sommige sokken draaien doorheen de dag een kwartslag, maar de meeste exemplaren zakken gewoon af, waardoor het enkelstuk onder mijn voetholte terechtkomt. En ik koop gewoon de juiste maat he!!!
Alleen het type enkelsokken dat net te hoog is voor in sneakers blijft op zijn plek, maar dat zit dan weer niet lekker in laarsjes.