Ik had me de hele avond verheugd op roomservice in bed bestellen; is dat maar tot 21:00??
Een oorinfectie is al himmal kut, maar ik heb echt podcast nodig om in slaap te vallen en kan geen oortjes in nu
Bluetooth slaapmasker (premium) - Beste keuze - 100% verduisterend - Ultraplatte... | bol.com !!! Je hebt er vanavond niks meer aan maar wellicht voor latere nachten en volgende keren. Echt mān favo. En beterschap!
Ja wtf het hotel waar ik nu zit maar tot 20:00 ik wilde wijn en snacks bestellen, moest ik nu weer aankleden en naar beneden gaan na het douchen. First world problems
Op hun app staat dat je het kunt ophalen in de Albert Heijn en ik heb (gelukkig) ook niets ontvangen dus nee denk het niet.
Ik zit juist te balen dat ontbijt pas vanaf 6.30 is. Kan niet meer slapen en wil zo snel mogelijk mijn programma afronden om naar huis te kunnen gaan. Na een week van huis (voor werk) ben ik er wel klaar mee.
Heb een beurs gehad en daarna nog een event bij een klant. En nu ben ik ziek. Straks ook maar een coronatest kopen.
Wat briljant thanks!
Kan je hiermee lekker op je zij slapen of enkel op je rug?
Zij juist! Omdat je het aan de achterkant vastmaakt met klittenband is op je rug minder prettig omdat je dan op die sluiting (dubbel gedeelte) ligt. Echt gemaakt om op je zij te slapen en het is heeeeerlijk Mān vriend giert het elke keer uit als ik āt ding op heb maar ben er zo blij mee haha
Lijkt me inderdaad echt heerlijk!
Uuugh ik heb iets meer twee weken terug een open sollicitatie gestuurd naar een plek waar ik ontzettend veel interesse in heb en vrijwel direct enthousiast antwoord gekregen, waardoor ik niet verder heb gesolliciteerd (ondanks ik idealiter voor december een werkplek in mijn volgende woonplaats heb, aangezien ik ga verhuizen). Nu gaat het contact zooo moeizaam, krijg ik pas na dagen antwoord op mijn mails, en vandaag de mail āIk wilde je bellen maar ik kan je nummer niet meer vindenā (staat zowel op mijn cv als in ons gesprek???), waardoor ik nu waarschijnlijk 4 dagen zenuwachtig alle telefoontjes van onbekende spamnummers opneem voordat ik hopelijk een beetje duidelijkheid krijg.
Zou het liefst gewoon langsgaan, maar het is 2 uur bij mijn huidige woonplaats vandaan, waardoor het niet casual kan.
Omg the power of zeiken
ik ben gebeld en heb gewoon die baan??? Fuck yesss
Huh zonder gesprek?
Hahaha ja, dat is in mijn werkveld niet heeel erg raar (sorry voor de vaagheid!). Ik ga morgenavond wel op gesprek overigens dus in principe is het niet 100% zeker, maar ik moet wel heel gekke dingen doen om de baan niet te krijgen, zeg maar!
Ben zo benieuwd welk werkveld dit nu is hahaha! Hoe chill om al aangenomen te zijn zonder op gesprek te komen.
Hahaha nouja ik heb natuurlijk niet telefonisch een contract getekend ofzo hoor!!! Misschien ga ik morgen wel keihard op mijn bek haha, terug naar de bad vibes!!!
Neeee joh! Jij gaat het morgen gewoon rocken.
Uhm ik wil ook weten welk werkveld dit is en hoe ik kan solliciteren danku!
Is dit ook gebruikelijker in italie? Of echt alleen jouw werkveld.
Hahaha sorry ik ben nergens para over behalve mijn werk delen op een forum waar ik het ook over mijn aambeien en kinks heb gehad, het is iig heel specifiek en bĆØta!
@Soy.peor nee echt 0 gebruikelijk in IT, het is meer dat ik een open vacature heb verstuurd voor een positie die ze nog niet hadden en dus āvoor mijā/mijn cv zou ontstaan.