Waar erger je je aan? #16

Was dit in :dove::dove:?

1 like

Dat al mn broeken zo snel slijten door het fietsen :angry:

5 likes

Er is gisteren wat kapot gegaan in huis en mn vriend gaat top gear kijken ipv even kijken of we het kunnen oplossen. Ik moet zo naar mn werk dus kan niet even naar de bouwmarkt voor een onderdeel, maar ik weet nu al dat ik vanavond thuis kom en het niet gedaan is. Want hij zou dit onderdeel al bijna 3 jaar vervangen, dus ik ben wel een beetje klaar met het uitstelgedrag.

Het gaat om een onderdeel in de lamp/dimmer waardoor we nu geen licht hebben in een deel van het huis dus wel handig om even naar te kijken want anders zitten we vanavond in het donker.

Edit: heb m een lijstje gegeven met opties om te bekijken vandaag en hij checkt nu hoe laat de bouwmarkt open is

2 likes

Volgensmij zit er inderdaad vet veel vertraging in de app, met mijn laptop heb ik altijd meer geluk. Wat tot nu toe altijd bij mij heeft geholpen is de pagina continu refreshen als de tickets gereserveerd zijn. Vaak zien mensen er toch vanaf of maken ze de betaling niet optijd af en dan kun je ze gelijk kopen als ze weer beschikbaar komen.

1 like

Het helpt ook gewoon om een snelle hand te hebben en je lock screen tijdelijk uit te zetten. Mij lukt het tot nu toe altijd wel via mijn telefoon.

2 likes

Haha, ik ben aan het ontcijferen welke plaats ermee bedoeld wordt. Dus ik denk het niet :joy:

2 likes

Een muts over je zadel doen werkt top, of zo’n zacht zadelhoesje

4 likes

Is dit jouw woonplaats?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha nee maar was toevallig op een feest dat tot half 1 duurde

2 likes

Dit is zo herkenbaar! Ik heb dit met haken. En mensen die zeggen: ‘Begin gewoon.’, snappen het principe niet :joy: (alhoewel ze gewoon gelijk hebben natuurlijk)

4 likes

Ik heb echt een halfuur gezocht naar mijn telefoon in een donker huis want ik gooi dat ding maar gewoon ergens neer. Het huis was donker want verlichting werkt ook via mijn telefoon. Uiteindelijk lag die op de wasmand op een zwarte broek terwijl mijn telefoon ook zwart is. Nu ben ik in plaats van ruim op tijd. Een kwartier te laat. En geen tijd meer om te ontbijten. Ik geef mezelf wel gewoon als eerste pauze :sob:

5 likes

Zo ergerlijk! Heb je google home? Ik heb het daar zo ingesteld dat Google mijn telefoon laat overgaan door te vragen ‘hey Google, waar is mijn telefoon?’ Echt een lifesaver haha

3 likes

O ja slim dat ga ik misschien wel instellen. Heb het nu standaard uit staan net als dat ik Bixby expres niet heb ingesteld.

3 likes

Dus je kan geen enkele lamp aansteken zonder je telefoon?

12 likes

Hier hebben we ook licht met een app op de telefoon maar als ik de lichtknoppen uit en dan weer aan doe gaat het licht weer handmatig aan
Geen idee welk systeem je gebruikt maar misschien het uitproberen waard

1 like

Ik zit in een crompouce algoritme op TikTok en ik heb daar niet om gevraagd. 0 intentie om dat ooit te eten.
Zoet, op zoet op zoet, wat is daar lekker aan

7 likes

Alles :drooling_face:

4 likes

Foundationvlekken op witte shirts/truien die teruggehangen zijn in een winkel. Vind ik echt aso.

7 likes

Ik haat dronken mensen. Er zijn oktoberfeesten hier in de stad, en mijn auto staat met vergunning op de route tussen de feesten en het station. Kom ik vandaag na 5 dagen ziek opgesloten te hebben gezeten bij mijn auto, hebben ze mijn linkerspiegel naar binnen geforceerd. Nou oké, dat kon ik gelukkig zelf rechtzetten. Ik naar het tankstation om mijn band op te pompen, want die was een beetje leeg. Kom ik erachter dat de klootzakken mijn kentekenplaat hebben gejat. Janken. :sob:

6 likes

“Ja maar hij doet niks” :cry:

2 likes