Waar erger je je aan? #16

hahaha was een vrouw net WOEST dat ze bij de Ikea de tomaat-mozzarella panini niet zonder tomaat konden maken want ze was allergisch voor tomaat

is geen broodjeszaak🤬

5 likes

Dat ik voor de derde keer dit jaar onverwachts naar het ziekenhuis moet maar me zo beroerd voel dat ik niet kan rijden. Dus weer een taxi (ov doet er dik een uur met twee overstappen over en dat trek ik nu niet) die niet vergoed wordt moet nemen. Ergens ook blij dat ik dat geld nu wel heb maar ik ben zo klaar met al het gezeik.

4 likes

HĆØ wat kut
Sterkte! :four_leaf_clover:

2 likes

Mijn irrationele ergernis is dat ik sex and the city niet meer zo leuk kan vinden als vroeger omdat ik me nu echt erger aan hoe het alleen maar over deze goofy clowns van mannen kan gaan de hele dag. Ze hebben het serieus nooit ergens anders over. Big vind ik ook maar zo’n slecht communicerende lul eigenlijk, net of ik MAFS AustraliĆ« aan het kijken ben haha. En ja, I know dat dat gewoon het programma is maar toch erger ik me eraan haha.

12 likes

’ Uitverkocht ’

Hoezo?! Ik wil dit nu hebben.

1 like

Oeh, een mede AB-fan?! :star_struck::black_heart: ik vrees voor zaterdag tegen Ierland :weary:

1 like

Ik was vanmiddag bij een aantal lezingen van goede doelen en een ervan ging over €1 donaties en een voorbeeld was een actie voor de slachtoffers van Rammstein/Lindemann. En toen durfde iemand (een vrouw ook nog :sob:) gewoon te vragen of de donateurs hun geld terugkregen omdat hij niet veroordeeld is :exploding_head: Hoe krijg je het je strot uit?!

En toen moest ik ook aan @Joakim hier denken en ergerde me ook aan jouw gebruikersnaam. Is er een reden dat je die (nog) niet hebt aangepast?

8 likes

Alleen als ze het bonnetje heeft bewaard anders helaas pindakaas. Ik vraag mij af hoe iemand op zo’n vraag komt

2 likes

Eindelijk een chille nieuwe jeans. Na twee uur dragen:

:face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Mensen die hun nummertje niet horen bij de
McDonalds
Halloooo wat zit je ondertussen te doen dan? Je wilt toch eten

21 likes

Ik vind het zo vervelend dat veel mensen hun heggen niet bijhouden waardoor de naastgelegen stoep helemaal begroeid is. Je kan er amper op lopen, laat staan met een kinderwagen zuchtttt

5 likes

Oh ik zou het wel laten staan want stel je neemt je eigen spul weer mee dan staat de rest er nog… Wel irritant dat ze niet geweest zijn!

Ik ben vandaag zo natgeregend, dat zelfs mijn regenjas het opgaf. Dit is toch helemaal kut :sob: Kan echt even alle herfstliefde niet hebben nu. Hoop echt dat je kutdekentje in brand vliegt door je knusse ā€˜Pumpkin Spice’ geurkaars. :rage:

18 likes

Ik erger me eraan dat ik bij een instantie telefoonnummers voor ons kind door moest geven en er werd gevraagd wie het eerst gebeld moest worden. Ik geef aan de vader en het werd me gewoon drie keer gevraagd of ik het zeker wist?
Op school weten ze ook zijn nummer niet te vinden terwijl we ook daar aan hebben gegeven dat hij het eerst gebeld moet worden. Ouderwets gedoe.

13 likes

In dezelfde categorie: ik kan me echt ergeren aan (deel)fietsen/scooters/auto’s die vervelend neergezet zijn. Ik merk het vooral als ik met mijn oma aan het wandelen ben, zij zit in een rolstoel. Sowieso is dat ooit best zwaar om te duwen, met stoepen op en af. Maar die fietsen/scooters waar je omheen moet slingeren. Vooral omdat ze zo nonchalant weggezet worden. Dan denk ik echt dit moet nog vervelender zijn voor mensen met een rollator/kinderwagen/scootmobiel/slecht ter been etc.

5 likes

Nou ik ben blij dat ik een hekel heb aan geurkaarsen. Maar ik begrijp je sentiment. Het gevoel van een natte broek dat vastplakt aan je benen is echt verschrikkelijk :confounded:

2 likes

Ja ook mijn grote ergernis! Moet zeggen dat ik er ook niet echt bij stil had gestaan tot ik voor studie mij eens moest voorstellen een bepaalde fysieke beperking te hebben en dan door amsterdam lopen en kijken wat voor obstakels je tegen komt. Nou niet te doen.

1 like

Same, stond ook een laag water in mijn regenlaarzen dat voelde zo vies gadverredamme. En maar schelden op de fiets want ik had geen tijd om te schuilen :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Sinds ik weet dat geurkaarsen niet per se heel goed zijn voor je gezondheid steek ik er ook geen meer aan. Maar ik vind het zo jammer want het ruikt zo lekker is zo cosy :pleading_face:

7 likes

Jaaa en dan moet je half door die heg heen die nu altijd nat zijn

3 likes