Waar erger je je aan? #16

Wtf dat is echt respectloos!

1 like

Zoooo scholeksters kunnen herrie maken hĂš? Hier zit er sinds kort eentje en je hoort het geluid overal bovenuit

1 like

Ik zou lekker in bed blijven vandaag

2 likes

Ik had 'boodschappen’lijst voor kleding etc die ik even wilde halen. Hebben ze van alles nĂ©t mijn maat niet meer in de winkels. Dus ga ik online shoppen - hebben ze online m’n maat ook niet, maar geven ze aan dat ze m’n maat wel in de winkels hebben. Manman geen goede winkeldag.

1 like

Met al die verf? Haha ik ben zo aan het schrobben geweest met aceton op mn lichaam. Maarja dat wil ik mn tepels niet aandoen. Ik ben wel een zogeheten echte adhder die haar grenzen niet kent idd. Sjongejonge. Mn benen laat ik het er gewoon maar afslijten. Nu de net gelegde vloer nog het er helemaal afkrijgen. Neem mij nooit aan als schilder.

4 likes

Echt heel aso
 Straks zit jij met lekkages. Kan je de ladder niet weghalen? :sweat_smile:

1 like

Op laatste krachten vandaag de keuken gesopt gaat mijn vriend koken. hele keuken ontploft

1 like

Voel me zo dik en vadsig de afgelopen week. Hoop maar dat ik gewoon een miljoen liter vocht vasthoud ofzo.

6 likes

Ik heb als een verantwoordelijke volwassene gister vlees uit de vriezer gehaald om te ontdooien in de koelkast. Nu moet ik dus wel koken vandaag :sob:

5 likes

Ik woon in de buurt en mensen zijn in aaaaaalle staten. Zelfs een stel dat hun bruiloft in het hotel af moest zeggen. Nouuuuu hun leven is verwoest en op Facebook noemt iedereen het je reinste racisme!!! De wereld is gek geworden!!!

Hoe, maar HOE kunnen mensen niet inzien dat op vakantie gaan en bruiloften vieren op geen enkele wijze ook maar enigszins in verhouding staat met opvang en onderdak nodig hebben omdat je net je land uit gevlucht bent?!

Op dit soort momenten hoop ik dat karma bestaat en dat als wij ooit onderlopen en al deze mensen aankomen in hun bootje in Duitsland ze daar allemaal zeggen ‘Joe wij hebben andere dingen te doen en geen plek, kijk maar even’.

13 likes

Zo bizar, en maar niet begrijpen dat als ze zelf in die situatie zitten ze als prinsjes en prinsesjes behandeld willen worden. Echt 90% van de tijd vergeten mensen dat vluchtelingen ook mensen zijn, die niet alleen hun trouwerij niet door kunnen laten gaan, maar hele families moeten achterlaten.

Ik zag laatst trouwens een oud collega van mij voorbij lopen. Hij was in 2013 naar nederland gekomen en in 2018 hebben we gevierd dat hij een vaste verblijfsvergunning kreeg. Hij liep nu met zijn vrouw en pasgeboren kindje :two_hearts:

13 likes

Bruiloft op korte termijn moeten verplaatsen is wel echt kut, ook duur als je alles al geregeld hebt.

Maarja they’ll live

19 likes

Kun je morgen toch ook nog eten?

1 like

Ze hadden het vorige week pas geboekt. Kun jij niet weten hoor maar maakt mijn ergernis x100

8 likes

Oh nevermind dan haha

9 likes

Die reacties van die mensen zijn onzin he, maar dat het steeds zo ver moet komen dat we naar noodoplossingen grijpen vind ik wel echt kwalijk. Voedt het racisme enkel als anderen plotseling gehinderd worden en uiteindelijk is dit voor asielzoekers ook geen duurzame optie.

25 likes

Als je candy crush speelt gaat je podcast gewoon door maar bij candy crush soda ofzo stopt het :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Ik word helemaal gek van mezelf. Ik wil al de hele dag persee bepaalde muziek luisteren en dan helemaal de lyrics uitpluizen. Kom ik thuis heb ik er niet meer zon zin in. En dan morgen wss weer het zelfde

1 like

Omg ik postte laatst dat ik nummer aan iemand had gegeven maar daar had ik meteen spijt van. Heb niet meer op zijn laatste appje gereageerd. Alleen ik “ken” hem dus via een site waar je spelletjes kan spelen en gister begon ie te praten en heb ik niet gereageerd en nu begint ie net weer. Omg stop :smiling_face_with_tear: ik ga hem blokkeren

1 like

Wel props als je daar een beter gesprek kan voeren dan “GG”

6 likes