Maakt dat uit? Klootzakken zijn het sowieso, want je moet met je poten van andermans spullen afblijven. Voor mij is het een logische aanname dat het dronken mensen zijn geweest die dachten lollig te zijn, gezien de feesten en de route.
Ik heb sinds een jaar ongeveer een gode bril via de opticien. Had laatst via Charlie Temple een goedkope reservebril gekocht en die lijkt nu van pas te komen, want een glas zit ineens los in m’n goede bril en kan donderdag pas naar de opticien.
Maar ondanks dat de glazen dus hetzelfde zouden moeten zijn (net nog gecheckt en brilrecept klopt echt) voel ik me nu zo raar met die goedkope bril?! Beetje misselijk en zo randje hoofdpijn.
Is dit normaal bij een ander montuur? Heb echt het gevoel dat die glazen niet kloppen, maar daar zou ik toch wel op mogen vertrouwen?
Je kan er wel aan moeten wennen, maar wordt de afstand bij Charlie Temple ook gemeten? En cilinder? Misschien kan dat het zijn.
Dit is normaal bij een nieuwe bril hoor. Ik heb dit laatst ook gehad bij een nieuwe (dure) bril en ze kondigden dat ook al aan. Als je hem morgenochtend opzet, gaat het waarschijnlijk al beter (dus niet eerst je oude maar direct de nieuwe)
Ja je kan alles gewoon zelf invullen, dus sterkte, as, cilinder en pupilafstand.
@Portugal Ik heb hem nog even flink verbogen en nu lijkt ie ook weer wat beter te staan en minder “raar” te doen. Thanks!
Je kan het montuur even fohnen en dan wat meer buigen/passend maken.
Ik haaaat de aanloop naar verkoudheid, ik voel echt zo langzaam m’n keel, hardlopen gisteren ging voor geen meter, nu zie ik dat m’n hartslag de afgelopen dagen langzaam stijgt. Here we go! Zin in!
Dat de L-lysine pillen van kruidvat zo groot zijn maar mijn beginnende koortslip is gelukkig wel voorbij.
Amerikanen: omg jullie Nederlanders eten sprinkles op brood voor ontbijt.
Ook Amerikanen: eten donuts, muffins en cereals die praktisch 100% suiker zijn voor ontbijt.
Mijn favo uniqlo shirt staat niet meer op de NL site
Haha ja ik had in een hotel in NY muesli met rozijnen als ontbijt, maar die rozijnen waren rondom helemaal gesuikerd. Terwijl ze al zo zoet van zichzelf zijn.
Die in de badkamer kan gewoon en het zou ook normaalgesproken moeten kunnen maar hij deed het die ochtend niet.
Ik wil @Girasol bedanken voor de google tip want heb daardoor mijn telefoon supersnel gevonden vanochtend
Jezus het is weer koud dus dan moet ik sokken aan en dan word ik eraan herinnerd dat ik sokken haat Sommige sokken draaien doorheen de dag een kwartslag, maar de meeste exemplaren zakken gewoon af, waardoor het enkelstuk onder mijn voetholte terechtkomt. En ik koop gewoon de juiste maat he!!!
Alleen het type enkelsokken dat net te hoog is voor in sneakers blijft op zijn plek, maar dat zit dan weer niet lekker in laarsjes.
Ik houd dus wel van sokken maar de ideale sokken schijnen niet meer te bestaan. Sommige sokken kan je na 1 x weggooien, andere zakken af of zitten raar bij mijn enkels.
Heb je de “right angle” sokken van Muji al eens geprobeerd? Die blijven bij mij heeel erg goed zitten, vind ze erg goed!
Ik koop altijd een kleinere maat sokken. Ik heb maat 39 en koop dan altijd 35-38. Misschien dat eens proberen?
omg mijn trein heeft deze week (aka 2 dagen) al 4x random stilgestaan op het traject en dit is de 3e x deze week dat ik daardoor een halfuur in de kou moet wachten k ga echt nooit meer naar kantoor
Ik kijk dus wel eens filmpjes van de Dougherty Dozen op youtube/insta en zij eten ook vaak zulke dingen. Niet dat ik elke dag gezond eet, maar verbaas me wel vaak over hun dagmenu
En de hoeveelheden die ze maakt voor 11 mensen
Of ze zouden echt tonnetje moeten zijn of ze moeten veel weggooien
Ook de cadeaus etc die ze geeft verbaas ik me steeds iver. Op een verjaardag krijgt zelfs een van 6 cadeaus voor meer dan 6000 euro