Waar erger je je aan? #16

Ik heb dat nooit begrepen. Ik zit al in de startblokken voordat dat apparaat uberhaubt mn bonnetje heeft uitgeprint.

Soms als een nummer ook heel vaak word genoemt wil ik het gewoon ophalen. Ja sorry maar als je zo slecht oplet vind je het vast niet erg als ik het opvreet.

12 likes

Dat sommige mannen allerlei ruimten (treinen, fietsenstallingen, liften, trappenhuizen) als wc gebruiken

14 likes

Ik geef bij iemand aan dat ik slecht slaap en dat ik er even niet over wil hebben hoe en waarom.

Meteen vraagt hij of het de tijd van de maand is.

Ja doei, mag je meteen oprottn he.

7 likes

Oh dat vind ik zoooo irritant! Kijk naar je eigen hormonen, vervelende aap

4 likes

Ik heb dit al 10 x gezegd denk ik. Maar een hond kopen die geen puppy is is echt een moeilijke opgave. Sowieso Nederlandse asiel honden die passen in onze wensen zijn in 0,5 seconde al vergeven en herplaatsers via marktplaats zijn al bijna net zo moeilijk om te krijgen of mensen vragen 1200 euro voor chihuahua zonder stamboom.

2 likes

Verhuisdieren.nl een optie?

3 likes

Nee, vind het idee van die site wel goed maar je moet dus eerst betalen voor je contact kunt krijgen met de eigenaar en dat vind ik echt irritant. Helemaal na alle stukgelopen afspraken die ik heb gehad via marktplaats

Oh dat wist ik niet, wat stom. Hoor er wel altijd goede verhalen over namelijk

Ja klopt! en het idee van het betalen snap ik ook wel weer want andersom zullen mensen die een nieuw huis zoeken voor hun dier ook veel nutteloze berichten en beloftes krijgen

2 likes

Ik wil hier ook even over zeiken, heb net de 6 seizoenen weer gekeken. Er zijn misschien 3 normale leuke mannen in de serie, en dan heel de dag geneuzel om niet-functionerende wezens?? Is dit waar de lage standaard van zovelen vandaan komt? De standaard voor heel veel sociaal-maatschappelijke dingen ligt zo laag in oudere series lol maar nog steeds alles tig keer herbekijken :clown_face:

1 like

Is wel maar eenmalig €25 toch? Of moet je betalen voor elke hond waarin je geinteresseerd bent?

2 likes

Ik heb toevallig vorige week 25 euro betaald voor een jaar

1 like

Wat is ticketswap toch een kut app, je krijgt een melding, gaat meteen naar de app en bam tickets weg.

We hadden 2 telefoons naast elkaar, de één krijgt een melding en de ander pas 5 sec later.

5 likes

Ik word zo moe van de ophef over dat nieuwe programma van Tatjana Almuli. Het was te verwachten natuurlijk maar mijn god wat een ellende weer dit.

1 like

Oh nee een dik mens dat gelukkig is. Daar moet ik echt even wat over zeggen!

8 likes

Ja dit hebben wij hier ook. Al is het ons 1 keer gelukt voor een grote artiest

1 like

Het gaat nu om de oktoberfeesten dus echt geen grote happening :joy:
Maar er zijn gewoon 1006 mensen wat tickets zoeken, dus hopelijk gaat het nog lukken.

2 likes

jup voor de 90’s. haha

2 likes

Heh?

1 like

Tatjana Almuli heeft een online programma gemaakt over vooroordelen over dikke mensen. De hele fitness community en hun volgers gaan al een paar dagen los op social media dat het verschrikkelijk is dat de VPRO ‘obesitas promoot’.

En ik vind dat echt heel stom. Want niemand heeft daadwerkelijk gekeken en geluisterd. En ik kan het niet zo goed uitleggen, maar ik vind dat de fitness community ook echt alleen maar dom aan het lullen is en daardoor echt een totaal niet uitnodigende sfeer uitstraalt voor mensen die bijvoorbeeld wel dik zijn en willen sporten. Terwijl ze zogenaamd zo hulpvol zijn voor iedereen die gezonder wil worden. Lekker vaag verhaal weer dit.

20 likes