Nee hoor, ik volg je wel en snap je ergernis zo ook wel. Klinkt alsof de fitness community zelf duidelijk maakt wat het probleem is op deze manier.
Jaa ik vind dat ook heel irri. Van die jongentjes die zelf zijn gaan trainen omdat ze ultra dun waren en daarmee werden gepest. Maar dan niet kunnen inzien hoe het voor een dikker persoon is. En dan de jongens die zelf ook dik waren die dan iets proberen te zeggen van ja maar iedereen moet ergens vandaan komen enzo. Maar dan heb je weer zon jochie erbij die hen dan de mond snoert.
Hahaha Sam en Yentl zeker? Sam vind ik ook wel oké vaak, maar die heeft zelf ook overgewicht gehad dus denk dat hij iets meer begrip heeft.
Ja ik vind het zo stom want ik denk dat ik als te dikke tiener echt veel betere voorbeelden had gehad in deze tijd (uit de fitness community dus) dan ik 10 jaar geleden had met al die meiden die courgette soep met smeerkaas aten en maat xxs hadden. Maar op dit soort momenten vind ik ze dan echt weer zo kortzichtig en dat vind ik echt zonde.
Domino’s die de cheeseburger pizza weer van 't menu heeft gehaald
Edit: hij staat nog wel op de Nederlandse website maar kan hem bij de drie vestigingen hier in de buurt niet terugvinden op t menu
Jaa haha Sam kwam nog met goede argumenten maar die Yentle vond dat zijn mening de waarheid was. Heel irri. Daar ging mn Sam crush hahaha.
Als ik ook zie wat vollere fitness meiden voor een reacties krijgen… Het is ook echt nooit goed. Eet je dan moet je sporten. Sport je eindelijk moet je binnen een week slank zijn anders ben je ook niet goed bezig.
Bied hem een beschuitje aan.
Hahah ja Sam is erg aantrekkelijk om naar te kijken ja
Die fitness influencers spreken zichzelf ook zo vaak tegen. Want ze beweren dat ze mensen willen inspireren om gezonder te leven, fitter te worden etc. Maar uiteindelijk draait alles om uiterlijk. Want er zijn er maar weinig die educatieve content maken, ze delen vrijwel allemaal alleen maar foto’s van getrainde billen en gespierde armen. En ze steken elkaar allemaal veren in de reet omdat ze elkaar zo inspirerend vinden maar influencers die daadwerkelijk goede content maken (loseweightwen bijvoorbeeld met veel recepten en Kateryna met informatieve posts) die volgen ze allemaal weer niet want die voldoen niet aan hun plaatje.
Mensen in de tram die hutjemutje blijven staan terwijl er gewoon zitplaatsen zijn Ik zit nu gelukkig ipv dat ik mezelf overeind probeer te houden terwijl ik elke 2 seconde aan de voor en achterkant een rugzak tegen mij aan krijg. Tweede ergernis mensen met een rugzak op die niet stil blijven staan.
Ja wat is dat voor raar gedoe. In de bus zie ik dit ook steeds vaker ga gewoon zitten dan kunnen er ook meer mensen mee
Ja, iedere dag op weg naar mijn werk dezelfde ellende en regelmatig volledig genegeerd worden of mensen die heel langzaam actie ondernemen, als je vraagt of je ook mag zitten. Mensen die de stoel aan de raamkant leeg houden of aan de kant van het gangpad de stoel vullen met hun tas.
Ik had dit gisteren precies in de trein, mensen staan in het gangpad, terwijl er nog lege stoelen waren, oa een man met de stoel naast hem bij het raam leeg. Dus ik vragen of ik er mag zitten, zucht zucht steun steun maar laat me er langs. Zit die man de hele rit te ruften, maar echt heel ranzig
Holy shit waarom zijn gembershots zo insane heftig? Heb het gevoel dat mn hele lichaam van binnen in de fik staat. Wordt dat ooit minder erg?
nee sorry dit is voor altijd
Neeeeeeeee. ik woon vlak bij een plein waar als er iets gefeest moet worden in dit gat, dat daar gebeurd. En dat is dus nu gaande. Hou op met dat gedreunnn heb net ff gekeken en gelukkig is die takke herrie tot half 1… nog 2 uur overleven hier.
Helemaal eens. Kan Carrie ook niet meer uitstaan. En Charlotte met dat uptight gedoe en haar verlangen een kerel te vinden. Samantha was altijd de leukste.
Soms kijk ik een aflevering of twee gewoon voor New York en jeugdsentiment.
Was dit in ?
Dat al mn broeken zo snel slijten door het fietsen
Er is gisteren wat kapot gegaan in huis en mn vriend gaat top gear kijken ipv even kijken of we het kunnen oplossen. Ik moet zo naar mn werk dus kan niet even naar de bouwmarkt voor een onderdeel, maar ik weet nu al dat ik vanavond thuis kom en het niet gedaan is. Want hij zou dit onderdeel al bijna 3 jaar vervangen, dus ik ben wel een beetje klaar met het uitstelgedrag.
Het gaat om een onderdeel in de lamp/dimmer waardoor we nu geen licht hebben in een deel van het huis dus wel handig om even naar te kijken want anders zitten we vanavond in het donker.
Edit: heb m een lijstje gegeven met opties om te bekijken vandaag en hij checkt nu hoe laat de bouwmarkt open is
Volgensmij zit er inderdaad vet veel vertraging in de app, met mijn laptop heb ik altijd meer geluk. Wat tot nu toe altijd bij mij heeft geholpen is de pagina continu refreshen als de tickets gereserveerd zijn. Vaak zien mensen er toch vanaf of maken ze de betaling niet optijd af en dan kun je ze gelijk kopen als ze weer beschikbaar komen.
Het helpt ook gewoon om een snelle hand te hebben en je lock screen tijdelijk uit te zetten. Mij lukt het tot nu toe altijd wel via mijn telefoon.