Waar erger je je aan? #16

Haha, ik ben aan het ontcijferen welke plaats ermee bedoeld wordt. Dus ik denk het niet :joy:

2 likes

Een muts over je zadel doen werkt top, of zo’n zacht zadelhoesje

4 likes

Is dit jouw woonplaats?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha nee maar was toevallig op een feest dat tot half 1 duurde

2 likes

Dit is zo herkenbaar! Ik heb dit met haken. En mensen die zeggen: ‘Begin gewoon.’, snappen het principe niet :joy: (alhoewel ze gewoon gelijk hebben natuurlijk)

4 likes

Ik heb echt een halfuur gezocht naar mijn telefoon in een donker huis want ik gooi dat ding maar gewoon ergens neer. Het huis was donker want verlichting werkt ook via mijn telefoon. Uiteindelijk lag die op de wasmand op een zwarte broek terwijl mijn telefoon ook zwart is. Nu ben ik in plaats van ruim op tijd. Een kwartier te laat. En geen tijd meer om te ontbijten. Ik geef mezelf wel gewoon als eerste pauze :sob:

5 likes

Zo ergerlijk! Heb je google home? Ik heb het daar zo ingesteld dat Google mijn telefoon laat overgaan door te vragen ‘hey Google, waar is mijn telefoon?’ Echt een lifesaver haha

3 likes

O ja slim dat ga ik misschien wel instellen. Heb het nu standaard uit staan net als dat ik Bixby expres niet heb ingesteld.

3 likes

Dus je kan geen enkele lamp aansteken zonder je telefoon?

12 likes

Hier hebben we ook licht met een app op de telefoon maar als ik de lichtknoppen uit en dan weer aan doe gaat het licht weer handmatig aan
Geen idee welk systeem je gebruikt maar misschien het uitproberen waard

1 like

Ik zit in een crompouce algoritme op TikTok en ik heb daar niet om gevraagd. 0 intentie om dat ooit te eten.
Zoet, op zoet op zoet, wat is daar lekker aan

7 likes

Alles :drooling_face:

4 likes

Foundationvlekken op witte shirts/truien die teruggehangen zijn in een winkel. Vind ik echt aso.

7 likes

Ik haat dronken mensen. Er zijn oktoberfeesten hier in de stad, en mijn auto staat met vergunning op de route tussen de feesten en het station. Kom ik vandaag na 5 dagen ziek opgesloten te hebben gezeten bij mijn auto, hebben ze mijn linkerspiegel naar binnen geforceerd. Nou oké, dat kon ik gelukkig zelf rechtzetten. Ik naar het tankstation om mijn band op te pompen, want die was een beetje leeg. Kom ik erachter dat de klootzakken mijn kentekenplaat hebben gejat. Janken. :sob:

6 likes

“Ja maar hij doet niks” :cry:

2 likes

Maakt dat uit? Klootzakken zijn het sowieso, want je moet met je poten van andermans spullen afblijven. Voor mij is het een logische aanname dat het dronken mensen zijn geweest die dachten lollig te zijn, gezien de feesten en de route.

5 likes

Ik heb sinds een jaar ongeveer een gode bril via de opticien. Had laatst via Charlie Temple een goedkope reservebril gekocht en die lijkt nu van pas te komen, want een glas zit ineens los in m’n goede bril en kan donderdag pas naar de opticien.

Maar ondanks dat de glazen dus hetzelfde zouden moeten zijn (net nog gecheckt en brilrecept klopt echt) voel ik me nu zo raar met die goedkope bril?! Beetje misselijk en zo randje hoofdpijn. :tired_face:

Is dit normaal bij een ander montuur? Heb echt het gevoel dat die glazen niet kloppen, maar daar zou ik toch wel op mogen vertrouwen?

2 likes

Je kan er wel aan moeten wennen, maar wordt de afstand bij Charlie Temple ook gemeten? En cilinder? Misschien kan dat het zijn.

2 likes

Dit is normaal bij een nieuwe bril hoor. Ik heb dit laatst ook gehad bij een nieuwe (dure) bril en ze kondigden dat ook al aan. Als je hem morgenochtend opzet, gaat het waarschijnlijk al beter (dus niet eerst je oude maar direct de nieuwe)

1 like

Ja je kan alles gewoon zelf invullen, dus sterkte, as, cilinder en pupilafstand.

@Portugal Ik heb hem nog even flink verbogen en nu lijkt ie ook weer wat beter te staan en minder “raar” te doen. Thanks!

4 likes