Ja eerst vond ik best gezellig maar nu wordt het een beetje zielig. Denk dat ie eenzaam is ofzo
Ik word er ZO boos van als mensen dit zeggen. Nee ik ben gewoon goed.
Hahaha die ga ik onthouden
Krijg soms ook beetje ruzie met mensen als ze onsportief zijn. Maar dat vind ik altijd wel geinig
Ik kan wel podcast luisteren en candy crush soda spelen . Misschien een keer het spel sluiten en opnieuw starten ?
Nou schiet mij maar lek. Dit is toch niet normaal meer.
Haha ik moet hierdoor denken aan dat ik vroeger een vriend had die dacht dat hij zijn oogkleur kon veranderen als hij zich er genoeg op concentreerde.
Haha manifesteer je oogkleur
Ohh een transformagiër
Op dagen dat ik vrij ben dan sta ik om 07.00 naast mijn bed en op dagen dat ik moet werken dan kan ik voor mijn gevoel rustig tot 9.30 slapen en heb ik moeite met opstaan als de wekker gaat. Kortom, wordt vast een lange dag waarbij ik halverwege een dikke inkakker krijg op het werk.
Het is precies een misdaad om te gaan werken op de dag van je verjaardag, als ik de vele opmerkingen mag geloven die ik ontvang vandaag
Ja herkenbaar. “huh, je bent toch jarig vandaag, wat doe je hier?” Ik hoef echt geen vrij op m’n verjaardag hoor, want doordeweeks doe ik er sowieso niks aan.
Gefeliciteerd!
Ughhh elke dinsdag en woensdagochtend om half 6 is er een (denk ik) krantenbezorger die met zn brommer kranten bezorgt. En voor elk huis een beetje gas geeft. Word er elke keer wakker van en kan daarna niet meer slapen - maar ook geen idee hoe ik hem kan onderscheppen want geen zin om om 5u15 op straat te gaan staan
-
Dat webshops steeds vaker bestellingen in twee/drie delen sturen, maar dat niet vooraf melden.
-
Dat mensen nog steeeeeds na jaren mijn naam verkeerd schrijven.
Afspraken rond een tijdstip. Geef me gewoon een tijdstip. Inmiddels 17 minuten later en vind dat niet meer rond. Moet eigenlijk ook nog zo weg
Nachtdienst, net een uur slapen en dat de postbode dan aanbelt met iets voor de buren, en nu kom ik niet meer in slaap
ik moet even klagen over Eneco. Ik ga verhuizen en moet dat dus daar doorgeven. In mijn nieuwe huis heb ik ook gas nodig, wat ik nu nog niet heb. Ik probeer dat online door te geven staat er: ‘neem contact op met de klantenservice’. Dan krijg je zo’n chatbot die alleen maar zegt je kunt je je verhuizing online doorgeven. Maar dat kan dus niet. Nu sta ik daarom in de wacht bij de telefonische klantenservice, wachttijd 48 minuten. Echt wtf?! Zorg er gewoon voor dat ik het digitaal kan regelen of fix je klantenservice.
En iedereen is doordeweeks ook gewoon op zn werk. Dan ga ik liever gewoon werken dan thuis in mn eentje op de bank zitten jarig te zijn
Ik moest vorige week m’n oren laten uitspuiten en nu zijn ze allebei ontstoken. Dus dat vond ik wel erg toevallig en ik vond dit artikel: DPG Media Privacy Gate dus nu ben ik helemaal bang dat het daardoor komt haha en dat vind ik een goor idee
Ik heb dit ook ooit gehad en toen contact opgenomen met ik meen DPG die konden dat toen doorspelen. Ging in mijn geval om een stationair draaiende brommer uit het jaar kruik, ook onder mn raam.
Ugh wat kut ook een brommer onder je raam
Ik zou alleen niet weten hoe ik erachter moet komen waar hij van is. Denk dat ik de volgende keer maar mn bril naast mn bed leg en dan even goed ga gluren