Waar erger je je aan? #16

Volgens mij heeft zij ook een jaren dertig huis gekocht wat ook niet getuigt van een heel skeer leven?

6 likes

Ooo ja, Galapagos! “Ik studeer biomedische wetenschappen, dus ik begrijp zulke bedrijven”. Zij staat op mijn lijstje van BECs.

3 likes

Dit is nieuw voor mij, maar zelfs daar heeft ze nu een insta voor :joy:

@Drosera oh ja, dat was het! Ze had het hele internet afgezocht voor informatie dus het zat sowieso wel goed!!
Ook mijn BEC inderdaad

2 likes

Je bent 28 en je wist toen de gevolgen niet van lenen? Ik weet niet hoor, maar toen werd er ook al gewaarschuwd voor maximaal lenen.
Zo jammer dat zulke mensen dan hun verhaal mogen vertellen ipv studenten die vanuit noodzaak veel moesten lenen.

16 likes

En vervolgens toch nog weer gaan teren op het geld van haar ouders.

6 likes

Ook een grote frustratie van mij. Zelfde met jonge mensen die een podium in de media krijgen omtrent de huizencrisis en dan achter in de twintig zijn, vrijgezel, zich nooit hebben ingeschreven voor sociale huur en per se een gezinswoning willen in hun geboortedorp en klagen dat dit niet haalbaar is. :upside_down_face:

10 likes

Vraag me ook af of dit geen sneaky add is en ze niet betaald heeft voor dit artikel, want eigenlijk is het natuurlijk 1 grote spon voor haar account.

6 likes

Nou die serie is er geweest op brabants dagblad en ik zat daar ook in. Ik heb genoeg haatcomments gehad om een jaar op te kunnen teren. Dus dat maakt voor het publiek niks uit

5 likes

Ik denk dat ik zieke trust issues heb, maar ik loop vaak ff naar binnen om “naar de wc te gaan”, om eigenlijk een blik te werpen op het koffiezetapparaat.

Tot nu toe echt de moeite waard. Heb sindsdien niet meer sneu naar m’n cappuccino zitten staren omdat ie tegenviel.

• bedenk me hierdoor mijn ergernis bij geadverteerd vers sap. Ik wil dan echt weten hoe het zit en vraag graag na of het daadwerkelijk vers is want omg hoef geen aangelengd sap uit een pak voor 6.50 vriendelijk bedankt.
13 likes

Ik kwam er dus laatst achter dat je gewoon vers op de kaart mag zetten als het uit een pak komt. Alleen bij vers geperst moet het echt ter plekke geperst worden.

3 likes

Het liefst zou ik zelf toekijken bij het persen om het zeker te weten

Te vaak bedonderd

6 likes

Ik was alweer vergeten waar het gesprek hierboven over ging en mijn brein ging naar persen zoals bij een bevalling

7 likes

Heb de hele tijd van die irri lelijke coaches die op insta die mn storys liken. Dan denk ik oeh hartjes wie van mn girlies vind dit leuk. Oh het is weer ferdinand die denkt dat ik naar zijn gelul wil luisteren.

11 likes

Ik wil een bestelling van 3000+ euro doen voor keukenfrontjes, met 15% korting die tot middernacht zou werken en nu werkt die code niet!!! Irritant :confounded:

2 likes

Daar ben ik weer met een bejaarden ergernis. De bejaarden hebben inmiddels de zelfscan kassa bij het kruidvat ontdekt :-1: Er stond er eentje tergend langzaam 2 dingen te scannen en moest daarna natuurlijk 2 minuten de kassabon nalezen VOOR dat apparaat. Bij de gewone kassa waren nog 3 mensen voor me, maar zelfs daar was ik sneller klaar.

21 likes

Is de zelfscan kassa bij jouw Kruidvat ook zo luid? Ik krijg een gehoorbeschadiging zodra ik bij de Kruidvat in mijn buurt wat scan

21 likes

“SELECTEER DE BETALINGSWIJZE”

81 likes

Webshops die geen retourformulier mee sturen en ik dus verdomme zelf moet gaan printen in de bieb want welke gek heeft er ĂŒberhaupt nog een printer?

24 likes

Ja dit haat ik ook zo!!!

Mensen die last minute afzeggen, doe niet

6 likes