Waar erger je je aan? #16

Als het echt de krant is is het waarschijnlijk van dpg media. Maar ik vrees dat ze er niet zoveel aan kunnen doen. Er is al een enorm tekort aan bezorgers…ze kunnen hem wel aanspreken maar meer ook niet

1 like

Het is 100% een aanname omdat ik niet kon bedenken waarom iemand anders om half 6 smorgens vrrrOeeMmmmm stilte vrroooemMmmmm stilte door de straat zou rijden
Ik ga ze iig mailen, goed idee!

5 likes

Mensen die sloffen. Loop normaal :woozy_face:

11 likes

Aan m’n twee linker handen en de kast die al weken in delen in de huiskamer staat. Heb een klusser nodig maar ken niemand.

1 like

Ik weet graag veel over veel dingen en vind het altijd zo irritant als mensen die vaak foute dingen beweren, dingen beweren waarvan ik denk dat het niet klopt, maar dat ik online niet precies kan achterhalen of het niet klopt…

Nouja nu ben ik dus opzoek of melkzuur toegevoegd aan sour bier van dierlijke oorsprong is. :sweat_smile:

3 likes

Krant is idd over het algemeen DPG (ongeacht welke krant). Succes!

Ja, dat dacht ik dus ook! Want melkzuur wordt gewoon door bacteriën gemaakt, maar omdat zij heel stellig beweerde dat het bij bier niet veganistisch was ging ik toch twijfelen.

2 likes

Dat iedere keer als ik er lichamelijk slecht aan toe ben moeilijkheden zijn met het openbaar vervoer. Net voelen allerlei bussen uit waardoor ik 20 minuten moest lopen naar een bushalte waar wel bussen reden.

Mensen die random opeens een vage coach voor iets vaags worden en allerlei vage shit gaan verspreiden inclusief vage retreats natuurlijk voor extra geld.

15 likes

Oh ja, een vriendin van mij uit Frankrijk ook. Is nu opeens coach en presenteert zichzelf alsof ze een succesvolle business heeft om dan maar klanten te trekken. Maar ik weet dat dat niet zo is. Ik vind dat zo genant.

6 likes

Echt top voor het milieu dit. :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Hardlopers die op het fietspad gaan rennen terwijl er geen kip op de stoep loopt. Stop met stoer doen please, ik fiets veel harder en je rent in de weg patser.

7 likes

Als er bijv. ongelijke tegels zijn op de stoep of de stoep loopt een beetje schuin af is het fietspad wel echt veeel fijner, dus hoeft niet alleen te zijn om cool over te komen of zo. Maar dan moet er wel nog ruimte zijn voor fietsers hahah.

12 likes

O wat kut zeg. Heb je wel druppels of iets gehad of geen behandeling?

1 like

Oh ik ren altijd op het fietspad. Rent veel lekkerder en doe het niet om stoer te doen. Denk dat geen een hardloper dat denkt?

6 likes

Dat ik al een week vast zit bij een baas in Zelda

15 likes

Dat klinkt alsnog als kut en veel moeite. Gelukkig is het uiteindelijk verholpen maar pfff. Nou bedankt voor deze opbeurende woorden, hopelijk verloopt het bij mij een stuk sneller allemaal :sob::joy:

Haha ik ren ook nooit (ik haat rennen) dus wellicht maak ik een flinke inschattingsfout.

2 likes

Ah ja dat denk ik! :relaxed:

2 likes

De nudestix blush die ik heb besteld bij Douglas was al gebruikt 🫠 Heb ze nu gemaild maar dan mag ik zeker weer 5 dagen wachten op een reactie. Ik wilde flaneren…