Waar erger je je aan? #16

Appte gister de loodgieter wanneer hij tijd heeft voor een klus die hij hier komt doen. Appte hij terug: “Die staat voor morgen op de planning”

Euhm… Ik kan dan helemaal niet? Als ik niet toevallig had geappt had hij dus ineens voor de deur bestaan?

8 likes

Ik deel je ergenis haha, ik had m’n zinnen hier ook op gezet maar 4x hadden ze hem niet maar uiteindelijk bedacht ik me dat ik nog langs één filiaal kwam vandaag dus die gebeld en die hebben er een achter gezet! :relaxed:

Ja had ik ook, en toen had die vrouw ook nog het lef om te zeggen ‘morgen is de laatste poging’ :joy::joy: ja en wat daarna dan??

3 likes

Op ah.nl staan ook van die dekens

3 likes

Ik erger me aan steeds meer mensen die op het fietspad met twee naast elkaar lopen terwijl er letterlijk een voetpad naast ligt. Ze hoeven alleen maar aan de andere kant te gaan lopen en een meter op te schuiven en daar is het voetpad. (Zeg maar een soort verlengde (maar dan in de breedte) van het fietspad met een doorgetrokken lijn voor voetgangers)

Elke woensdagochtend twee oude dames die dan tegen de richting in lopen, nou die zien me tenminste aan komen dus die forceer ik achter elkaar te gaan lopen, strak langs de berm, meestal bel ik wel heel passief agressief. Ik ga niet aan de kant. Vorige week riep ik naar ze dat het voetpad “daar <<----- is” (wijzend naar de andere kant) maar deze week liepen ze gewoon weer op het fietspad en nota bene op een stuk verderop waar het asfalt-voetgangerspad over gaat naar een letterlijke stoep. En nog steeds gaat er geen belletje rinkelen van hey er is een stoep, laten we op de stoep lopen. Man man man.

Vandaag ook weer twee andere mensen lekker breeduit maar nu met hun rug naar mij toe. Ik bellen, hij omdraaien, ik roepen en naar het voetgangerspad wijzen, hij riep nog iets terug maar dat verstond ik niet. Echt, ik wil ze zo graag op hun achterhoofd tikken als ik voorbij zoef dat ze zich dan kapot schrikken. :face_with_hand_over_mouth: Ik word er zo agressief van :smiling_face_with_tear:

12 likes

Ik vind dit heel fijn altijd. Meteen afgerekend dus na het eten niet opzoek naar iemand om te betalen, als je wil splitten kan iedereen zelf bestellen en afrekenen. En die telefoon leg ik na het bestellen als nog weg dus eigenlijk geen last van. Maar ik kan me idd wel voorstellen dat mensen het minder gezellig vinden. Ik ben ook van de zelf scan dus ik doe sowieso veel om contact te ontlopen :dotted_line_face:

7 likes

Ik vind het ook zeker ongezellig. Maar wat jij zegt over dat als je klaar bent je direct kan gaan en niet eerst 20 minuten bezig bent voordst iemand je de rekening komt brengen echt zo relaxed.

1 like

Ik heb dit ook regelmatig op een route die ik vaak fiets. Ik snap het ook niet. Er is letterlijk een stoep gedeelte waar je naast elkaar kan lopen. Waarom zou je dan op het fietspad lopen waar scooters je voorbij zoeven. Misschien van die Gerda’s die lekker offroad in de ~natuur~ willen wandelen. Wel heel bijzonder.

2 likes

Mijn zus zit in haar bridezilla modus. :weary: Alles wat momenteel niet helemaal goed gaat met de bruiloft moet ik maar fixen. Nog een maand :pray:t2:

1 like

Ik heb een proefabonnement op de Volkskrant digitaal en zaterdag editie + magazine. Het abonnement loopt nu 4 weken en ik heb alleen de eerste zaterdag editie ontvangen en de klantenservice is ook niet vriendelijk.
Had me er juist op verheugd de zaterdag editie bij de koffie te kunnen lezen.

Same, ik loop steeds voor jan lul naar de brievenbus

2 likes

Er zijn geen bezorgers. Kwalijk dat volkskrant die abonnementen blijft verkopen want ze weten dat zelf ook

3 likes

Vanavond eerste uitje samen zonder baby en nu verkouden en niet fit. Hoop dat een uurtje op de bank wonderen doet.

4 likes

Nu komen ze ook met NFC chips :smiling_face_with_tear:
Werd er gewoon agressief van toen ik een voorstel van een bedrijf kreeg voor een samenwerking. Het is denk ik een klein percentage van de mensen die écht graag die qr codes wilt houden

1 like

Waarom maar tot 30 jaar :smiling_face_with_tear:

21 likes

Kan ff een Nederlandse winkel een deal sluiten en de Paris Hilton keukenspullen verkopen plz? Ipv al die depri keukenspullen verkopen. Alles hier is zo saai

5 likes

Of gewoon weer Patty Brard alles luipaardprint.

3 likes

Hahaha jaaa! alles behalve saai antraciet :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

2 likes

Nou dat verklaart dan een hoop, ga denk ik ook niet verlengen. Kan waarschijnlijk ook op het digitale abonnement van mijn ouder meelezen dus heeft ook niet veel zin en stom dat ze het nog wel aanbieden.

3 likes

Het werkt ook tegen penis- en anuskanker, en keelkanker, dus mannen mogen ook meedoen van mij!

14 likes