Wow. Ik snap heel goed wat je bedoelt, ik zou me ook echt vernederd voelen. Wat een kutopmerking.
Thats it ik ga in winterslaap. Zoek het allemaal maar uit.
Ja, krijg best vaak zulke opmerkingen of commentaar als ik iets eet. En ik heb niet eens overgewicht, maar blijkbaar willen mensen me (weer) een eetstoornis aanpraten ofzo.
Ik heb cannoli gehaald op de markt. Eigenlijk al veel te veel betaald, maar ik dacht dat het vers en lekker zou zijn. Toen ik al had betaald vroeg ik hoe lang het lekker blijft, zegt die man ‘vier weken’.
Nou dat klinkt al lekker vers, maar het is dus ook echt niet te eten. Van die kant-en-klare supermarktcannoli.
Had op de markt wel wat anders verwacht
Zieke tijdstress ivm spits maar vriend kan niet weg door problemen met werk. Allebei bloedje chagrijnig, happy weekend.
Wat ontzettend kut van je collega. Is dit dezelfde die vaker opmerkingen over wat je eet heeft gemaakt? Je bent ongelofelijk veel afgevallen en draagt een maat die nota bene kleiner is dan het Nederlandse gemiddelde, dit klinkt als bewust pesten en niet als een onhandig gevallen grappige/flauwe opmerking die er per ongeluk uit is gefloept.
In welke wereld???
Ik wens je dan alvast een gelukkig nieuwjaar. We zien je wel maart/april weer verschijnen
Sssst ik probeer te slapen!
Jezus wat een domme kutopmerking.
Wat knap dat je dat ook tegen hem hebt gezegd!!
Word gewoon plaatsvervangend boos. Wat bezielt sommige mensen?
Waarom eigenlijk?
Ik vind het echt super naar voor je @Espoir. En al helemaal als je er zoveel moeite mee hebt en er voor in therapie bent (super knap!).
Maar dat je een grote (ik zeg niet dat dat zo is maar ik reageer op wat je collega zei) broek aan moet is niet slechter dan een kleine broek en zegt niks over wat voor leuk en slim mens jij bent. Ik hoop dat je het een beetje los kan koppelen en alsnog een fijne avond hebt
Lief van je, dankje!
ASOS heeft maar 14 dagen voor retour!?!?!?!?!?!
Ja gratis, als het later is dan betaal je zelf de retourkosten.
Ik zie alleen dat ze na veertien dagen geen retouren meer accepteren.
Oh wauw, 14 dagen is wel kort.
Ja ik ben helaas tatta
Eten laten bezorgen valt altijd tegen op de een of andere manier. Nou ja, op een handvol restaurants na. Maar ik wilde iets nieuws proberen vandaag, dat was niet geslaagd
Of als ze de lichten verkeerd om doen. Dus rood aan de voorkant en wit achter. En breek mij de bek niet over joggers die in donkere kleding over het fietspad waggelen