Heb de hik
Mijn droom is gewoon een BCC oid beginnen met alleen maar elektrische apparaten in leuke kleuren of printjes.
Heb boodschappen besteld en opgehaald bij de AH, kom ik er nu achter dat ze 1 van mn 2 zakken pepernoten vergeten zijn!!!
Als ik ga klagen hierover, krijg ik die dan gewoon nog? Geloven ze dat?
Nee dan krijg je wrs wel gewoon dat geld retour, maar wordt niet nageleverd
Automobilisten die over 30km in de tweede rijbaan van rechts moeten rijden voor de afslag en daar dan alvast 30km lang sloom op gaan rijden
Je krijgt dan het bedrag terug in de vorm van “korting” op je volgende bestelling, niet alsnog een extra zak pepernoten helaas. Klagen is wel makkelijk via de app!
Vaak is het ook uit onmacht omdat niemand nog in de horeca wilt werken.
Even snel een mandarijntje eten zit er vaak niet in inderdaad
Ik was laatst mn coronaprik halen en bij binnenkomst kreeg ik de vraag of ik voor de HPV prik kwam. I wish, ik ben te oud geef me dat ding
Ik vind het stom dat je overal crompoucen kunt kopen, maar dat je nergens meer zo’n ordinair puddingbroodje kunt vinden. Ik wil het niet op een croissant, het hoort op zo’n smerig wit puntje met heel veel poedersuiker
jezus wat is dat biohack project een kutprogramma
Bakker bart!
ik word echt woest van de host
nieuwe BEC unlocked
hij draagt een steen aan zo’n goor leren koordje, vreselijk
Ik haal ze gewoon bij de appie
Het is blijkbaar ook ingekort, omdat het eerder moest stoppen. Vanwege de lage kijkcijfers of vanwege de vele kritieken omdat het niet bewezen wetenschap is geloof ik. Er staat sindsdien ook een disclaimer bij aan het begin van het programma. Op social media worden overigens alle kritische comments verwijderd door bijv Lize.
Ik vond het wel vermakelijk om te kijken, maar die Govert is echt een naar ventje inderdaad. Die vindt zichzelf helemaal het einde.
Erger me nu al aan het gezeik van iedereen met kinderen en dat de klok verzet is.
Mijn kat heeft er ook erg veel last van, mag dat wel
Nee
Ik had een dekbed gekocht bij primark en was er echt mega blij mee, wil ik het opleggen heb ik me vergist in de maat
Echt heel irritant van mezelf
Mijn vriend koopt soms van die random dingen op de markt die we helemaal niet nodig hebben en vervolgens eet hij het zelf niet nu ben ik me weer door twee kilo cactusvijgen aan het werken