Dat het steeds over tompoezen en alle varianten daarop gaat.
Dat ik me een uur geleden heb aangemeld voor een nieuwsbrief in ruil voor een kortingscode maar de mail nog niet heb ontvangen. Ik moet nu bestellen ok?
Die scheur in mijn lip die is ontstaan door het weer. Kan niet eens normaal een broodje eten
Ja of dat ze pas na ontvangst van de code zeggen dat er een minimum bestelbedrag is
We begonnen net allemaal de hoop te verliezen dat er iets spannends zou gebeuren bij XX vandaag en toen⊠gebeurde het!
Emily kwam mijn kantoor binnengevlogen, helemaal enthousiast en buiten adem! âHet is gebeurd,â zei ze. Nadat ze weer op adem was gekomen, flapte ze eruit: âXX heeft zojuist een bestelling bij ons geplaatst!â Op dat moment werd mijn glimlach groot en wist ik precies wat er stond te gebeuren!
De confetti viel uit de lucht, de muziek begon te spelen en op dat moment wist iedereen in het gebouw wat er net gebeurd was!
Heeft u ooit zoân fragment gezien uit de show van Oprah waar ze gratis autoâs uitdeelt aan het publiek en iedereen uit zijn dak gaat? Dat is eigenlijk de reactie die uw bestelling net veroorzaakte!
Deze draak van een bestel bevestiging kreeg ik vandaag
Ik zou mân bestelling annuleren. Direct.
Was deze van Burga van de telefoonhoesjes toevallig? Ik geloof dat dit me bekend voorkomt
Jep
Mijn collega zuigt zo erg aan haar bidon, wordt er gek van. En dat vóór 8u âs ochtends đ«š
Nee, niet eens. Gewoon zoân sport ding.
Mijn vriend en ik voeren altijd katten en/of honden op vakantie. En nu hebben we super veel katten in onze tuin maar ze laten zich allemaal niet aaien
Ik switch van ziekenhuis als werkgever, hebben ze me eerst bruto minder aangeboden dan bij mijn huidige werkgever (âje houdt er netto meer aan overâ). Ik ben toch niet achterlijk, vind het echt gewoon bijna beledigend.
Wat heb je gezegd?
Ik dacht heel veel maar heb gezegd dat ik niet akkoord ben, er dan niet kom werken en ik momenteel ook een prima werkplek heb (scheelt alleen reistijd voor mij).
De fucking verbouwing hier. Zo klaar mee
Opstaan met hoofdpijn
Hiernaast zijn ze ook aan het heien
Ja ik kan iedere dag de woningbouw en aannemer bellen omdat dingen niet goed gaan, word hier zo agressief van
Dat ik zoân fatass ben dat ik gisteren per se een kinder country moest eten. Daardoor ging er 1 van die harde stukjes uiteraard de verkeerde kant op lekker in dat vercrackte verstandskies tandvlees en nu heb ik er al de hele tijd last van
Ik heb een keukenweegschaal besteld die je op kunt laden met een usb-kabel. De weegschaal is binnen, maar nergens een usb-poort te bekennen dus ik mail de klantenservice en geef aan dat ik het op zich geen probleem vind (want zonde om terug te moeten sturen en een nieuwe te moeten ontvangen) maar dat ik dan wel verwacht dat de factuur wordt aangepast (zonder usb was een stuk goedkoper). Word ik eerst verzocht fotoâs te maken van elke kant van de weegschaal, krijg ik daarna een mail met âna het controleren van de fotoâs bevestigen wij dat de weegschaal niet oplaadbaar isâ.
Ehhh ja, dat had ik ook al geconstateerdâŠ