Waar erger je je aan? #16

Heel random maar de folder van de Hema van deze week. Ik wil geen tijdschrift, ik wil de aanbiedingen zien :joy:

5 likes

Dat ik een heerlijke Dudok appeltaart gekocht heb voor verjaardagsvisite vanmiddag, maar nu ziek in bed lig :sob:

Haha waarom lees je dan het zk/k topic?

1 like

Lees ik niet.

1 like

Iemand is zijn heg aan het snoeien, prima. Maar dit duurt nu al meer dan 2 uur lang non stop. Die snoeien ook hun heg in bepaalde vormen enzo. Het staat mooi maar jeeeesus mn oren. Elke keer dat ik denk, oh yes, het is gestopt. Begint het weer.

2 likes

Oh doen mensen dit ook irl haha. Zou zelf niet in me opkomen tegen mensen zonder kinderen. Sorry @FredPaillet

2 likes

Hahahaha ik maak nooit sap van fruit maar ik heb speciaal voor cactusvijgen de centrifuge van mijn ouders geleend, 3-5 cactusvijgen voor een glas, gaat zo echt snel (en ik vind het echt suuuperlekker)!

5 likes

Rot toch op bol

17 likes

Ja goede tip want bij nader inzien blijken we 4 kilo in huis te hebben :smiling_face_with_tear: :sob:

12 likes

Ik erger me aan dat mensen ‘snode plannen maken’ zeggen

14 likes

Vind dit ook zo irritant, vooral als mensen er al op zondag over zeiken. Zo van omg m’n kind was 5.00 wakker… ja oké maar dat is logisch als ie normaal om 6u wakker is? En als je zelf ook gewoon op je normale tijdstip bent gaan slapen zaterdag heb je dus gewoon even veel uur geslapen.

29 likes

Ik erger me aan mensen die zeggen dat ze smetvrees of migraine oid hebben. Nee je houdt gewoon van een schoon huis en je hebt hoofdpijn geen migraine!! En ik erger me aan mensen die zeggen dat ze geen geld hebben, jawel je hebt voldoende geld maar je kiest ervoor om dat niet daaraan uit te geven. Dats wat anders dan geen geld hebben of skeer zijn.

26 likes

Net als dat iedereen tegenwoordig overprikkeld is wanneer ze moe zijn

9 likes

Oh wat kut zeg… Hopelijk lukt het om een goede oplossing te vinden en valt het allemaal mee vandaag. Sterkte!

3 likes

“Maar ik heb HSP :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Je hebt geen hsp, je bent het (of niet).

Ik dacht dat moe, lichamelijk moe is. En overprikkeld mentaal.

5 likes

Ik ben eindelijk weer voor het eerst sinds augustus naar de sportschool gegaan, waar ik heel tevreden mee was. Vindt een oude man het nodig in mijn techniek te bekritseren en zegt dat ik het anders moet doen.
Het is niet alsof ik niet al 10 jaar aan krachttraining doe en niet weet wat ik doe. Ik weet dat ik me niet moet laten beïnvloeden door zo’n ouwe man, maar irritant vind ik het wel

2 likes

Thuis leuke films kijken met snacks

2 likes

zin om vanaf nu iedereen die op reis gaat in zuid oost azie te ontvolgen

vind dat echt nog duizend keer saaier om te zien dan iemands to do list, eten, close up van latte art enz

13 likes