Ik ben net voor het eerst tegelijkertijd met m’n moeder bij m’n drie weken oude nichtje geweest en ik kon m’n moeder echt niet uitstaan. heel de tijd (onbewust?) van die kleine dingen zoals via haar kleinkind doen alsof de ouders niet weten wat goed voor hun baby is of niet goed genoeg voor haar zorgen. Zo van “hoor je dat? Je moeder gaat eerst nog even plassen!!” als m’n schoonzus even twee minuten gaat plassen voordat ze aan borstvoeding geven begint.
Anatomy of a fall is goed! Als je die nog niet hebt gezien
Huur een prive bioszaaltje ergens dan kun je zelf kiezen welke film je draait! The anything heet het.
Kost wel €60.
Alleen al in Hartlooper draaien woensdag twee films die ik zelf echt goed vond. Die hierboven genoemd werd en Past Lives
En @zwaardvis ik had er bij moeten zetten dat ik een erg simpele ziel ben die een soort romancing in the stone wil kijken
Sorry @Shaaar mijn partner deelt je
(we hebben laatst geprobeerd triangle of sadness te kijken. Ik werd er behoorlijk sad van en snapte niet waarom iedereen het zo geweldig vond
)
Dus je wilt gewoon een zwijmel romcom?
Ja bij voorkeur geregisseerd door Guy Richie
Ga je toch de live action van Aladdin op Disney+ kijken (ja, Guy Ritchie heeft dat geregisseerd)
Ik heb helemaal niet goed ingepakt, had echt een vestje of blazer mee moeten nemen kan me daar nu echt over opwinden
Ik heb net burger king besteld omdat ik moe ben (niet overprikkeld) en de bezorger heeft na het ophalen een kwartier daar voor de deur gestaan. Toen het aankwam miste mijn long chicken en was de rest steenkoud. 40 euro zo de prullenbak in. Fucking irritant.
kan je het niet even in de oven weer opwarmen?
40??? Heb je ook voor je 12 kinderen besteld?
Nu is 40 best veel, maar burgers van de BK zijn ook serieus echt duur haha.
@Luzarl @Bunnyslippers Dit waren letterlijk 2 menu’s plus de servicekosten en bezorgkosten van uber eats. Never again.
Heb je wel een klacht ingediend?
Ja en toen schreven ze terug dat ik 3 euro retour zou krijgen, dus toen heb ik gezegd dacht het niet en nu wacht ik wederom op antwoord.
Ja dat moet 100% want kwam er net achter dat ik geen bh mee genomen heb.
Ja ubereats loopt echt snel op, laat me er ook iedere keer door verleiden terwijl kfc/mc donalds/bk eigenlijk niet lekker bezorgd kan worden
ja kfc bezorgen is altijd zo’n deceptie