Lekker los in het hok.
Daar moet ik echt eerst even voor onder het mes.
Nog een reden om geen kinderen te nemen 🫶🏻
Ja never dat ik dat in het buitenland zou doen
Dat de kpn tv receiver kuren heeft. Kan niks terugkijken. Met opstarten hangt ie 9 van de 10 keer vast. Maar ik krijg geen nieuwe, terwijl het gewoon duidelijk is dat het aan de receiver ligt en niet aan mij. Enige wat ze bieden is een andere, nieuwere (want deze is ook al oud), maar dan tegen betaling en met een duurder abonnement.
Toedeloe, grapjassen. Lijkt mij dat ik bij mijn huidige abonnement toch gewoon recht heb op een werkende receiver
Ik erger mij aan mijn eigen planvermogen. Om 9.30 zou ik het tweewekelijkse gesprek hebben met de huisarts en mijn vader. Gewoon om te bespreken hoe het met hem gaat. Om 10.00 had ik mijn intake gepland bij de sportschool. Ik dacht dit kan waarschijnlijk net want het gesprek duurt meestal maar iets van 5 minuutjes. Toen was het 9.45 en heb ik de sportschool gebeld en kan ik nu om 16.00. 13.30 afspraak bij de POH-GGZ intake deel 2. Dus rond 14.30 klaar maar dan wel mentaal op en dan moet ik dus nog naar die intake van de sportschool. De huisarts van mijn vader heeft nog niet gebeld. Dus het is wel goed dat ik het nu zo ver vooruit heb geschoven maar waarom moet ik ook 3 dingen allemaal op dezelfde dag plannen in plaats van gewoon normaal doen.
Is het echt maar 1 kapster die daar werkt? Of kan je misschien een ander vragen om het te fixen?
Ik ben op vakantie in Turkije en bedenk me eigenlijk nu pas dat ik hier dus eigenlijk niks kan kopen omdat je dan invoerrechten moet betalen.
En ik wilde net toblerone uit de minibar eten en die was helemaal wit uitgeslagen en over de datum
Die stomme stay on caps op drink verpakkingen.
Kun je er gewoon vanaf trekken, blij flessen althans
Nee joh, gewoon doen alsof je het al jaren hebt. Lief lachen naar de douanier helpt ook wel eens. Tenzij je 14 LV riemen natuurlijk bij je hebt en 4 iPhones ofzo.
Ja in mijn ervaring doen ze daar dus best wel moeilijk over! Heb al eens maanden terug moeten scrollen in foto’s op mijn telefoon om te bewijzen dat ik een tas al had.
Hè wat kut.
je kunt toch gewoon de kaartjes erafhalen en idd doen alsof je het al had?
Nou ja, als je je hele fotorolletje moet uit kammen zou ik ook een probleem hebben. Dat zijn duizenden foto’s van chaos haha. Straks nog belasting over m’n oorbellen van 18 jaar oud.
jeetje ja haha, dat heb ik nog nooit gehad
en je hoeft ook alleen maar belasting te betalen als je voor meer dan 430 euro spullen hebt gekocht
dus kopen maar
Dat ik nog steeds geen koffie mag drinken ivm mijn verstandskies
Nee ik heb het over een dure tas oid. Dan vragen ze om een bonnetje of ander bewijs dat je de tas al had voor je vakantie.
Photoshop
Ja doe is dus tegenwoordig ook. Wat een gehannes dringen.
Probeee onopvallend te kleden op het vliegveld🤣Mijn zussen die vaak reizen met zwarte legging, zonnebril, LV-tas achtige outfits worden er vaak uitgeplukt voor een controle