Ja ik kan niet niet louis vuitton tas achtig uitzien want dat is mijn look helaas
Als je via Uber eats besteld ben je daar echt al snel. Door de service kosten en debiel hoge bezorgkosten en de productkosten zijn daar ook vaak 150% en als je een kleine bestelling hebt betaal je ook nog extra. Ik haat Uber eats echt met een intense passie.
Waarom niet? Ik mocht alles gewoon.
Schoolklassen in de tram
Alsof ik niet al overprikkeld van mn werk kom
Dat mensen zo achterlijk veel (stinkende) parfum dragen soms. Zat in de bios en heel die zaal stonk, proef nog steeds die bittere smaak in mijn mond gewoon.
Zo vervelend. Zouden mensen het na een tijdje niet meer doorhebben hoeveel ze dragen?
Ik heb ook een collega die een spoor achter laat in de gangen. Ik weet altijd precies waar ze is geweest.
Automobilisten die geen richting aangeven als ze op een rotonde rijden. En vervolgens afslaan en dat ik voor jan lul stilsta. Hoe moeilijk is het om je richtingaanwijzer aan te zetten? Dat leer je toch ook met rijles.
Ik mocht geen warme dranken omdat dat de stolling in de war kan schoppen Online zie ik dat ik op zn minst 5 dagen moet wachten, en het is vandaag de 5e dag na de operatie dus mehhh haha
Oooooh sowieso dat geflits over straat zonder richting aan te geven, zo ergerlijk! Ik moet over acht rotondes achter elkaar en bij minstens vier sta ik voor niks te wachten inderdaad. En dan heb ik het nog niet over de ‘naar links knipperaars’, die moeten echt wat aan hun timing doen ook.
Drama die verstandskiezen heb de mijne afgelopen donderdag laten trekken en moest vandaag terug, omdat het maar bleef opzwellen. Beterschap!
Ja echt irritant. Terugkijken werkt inmiddels gewoon ook totaal niet meer. Springt na een paar minuten geeoon weer naar live.
Maar ze gaan na heel wat gedoe hem op afstand doormeten? Ik mocht ook een nieuw abonnement afsluiten met de spetterende deal van 2 gratis wifi versterkers of eerste half jaar korting, maar abo was sowieso een stuk duurder dan nu dus dat gaat echt nergens over. Geef gewoon zo’n nieuw ding en vraag die andere retour ofzo.
Mijn telefonische kantoorcrush is in het echt niet zo leuk Hij is zo leuk aan de telefoon dat ik me helemaal had voorgesteld hoe leuk hij eruit zou zien enzo. Vandaag zag ik hem voor het eerst en hij is ouder dan ik dacht, met een gezin en zooo niet mijn type. Had verdomme speciaal m’n haar gewassen voor deze vergadering
Een ijskoffie?
De huizenmarkt. Ik word moedeloos van het idee dat ik in de komende 5 jaar geen betaalbaar huurhuis ga kunnen vinden
Dat het me niet lukt om mijn slaapritme op te schuiven, ook al ga ik later naar bed. Stipt om 5.55 wakker terwijl ik wil slapen tot iets voor 7.
Aan de MacDonalds hun personeel dat geen goede bestelling kan inpakken.
In m’n late night snack happymeal zat geen friet. Toen was ik al mega geïrriteerd. En toen ik aan m’n Mac fish wilden beginnen bleek het een Mac kroket te zijn.
Dus m’n late night snack bestond uit appeltjes en een fristi. Zo niet waar ik op gehoopt had.
Waarom staat de verwarming op 30 graden in de trein fucking hell
Ja he en als het buiten warm is dan staat de airco altijd zo hard, dan heb ik geen jas mee en zit ik daar te rillen
Nou idd!
Ik reageer me rot op huizen, maar doordat er constant gesloopt wordt krijgen anderen steeds urgentie. Zat iemand maandag lekker te vertellen dat ze bij 3 huizen op nummer 1 staat en er al meerdere afgewezen had.
Die luxe wil ik ook (minus de reden waarom zij verhuist hahaha).
Ik zag gisteren een filmpje van AT5 dat er 22 huizen in Amsterdam zijn toegewezen aan mensen zonder urgentie. WTF hoe is dat überhaupt legaal en hoe krijgt iedereen urgentie?