Ik heb in juni een occassion met 12 maanden bovag garantie gekocht en daar waren twee problemen mee. Dat fixen is in principe gratis ivm de garantie maar nu lijkt te gebeuren waar ik bang voor was, namelijk dat ze helemaal geen zin hebben om problemen echt op te lossen
Auto vanmorgen naar de garage gebracht en kon 'm vanmiddag al ophalen, op zich chill zo snel! Maar ze hebben gewoon helemaal niets gedaan met één van de twee problemen die ik meldde. Over het ene probleem zeiden ze wat ze er aan hadden gedaan toen ik het vraag, maar toen ik vroeg naar het andere zei hij “ja dat heeft daar mogelijk ook mee te maken! even aankijken of het is opgelost!”
Nou ik start te motor en hoor exact hetzelfde rare geluid waarmee ik was gekomen
dus als ze zelf überhaupt die motor gestart zouden hebben zouden ze dat ook hebben gehoord. was alleen echt te kapotgesloopt om er nu meteen wat van te zeggen dus moet van de week weer bellen en dan wéér langs en al dat gezeik zo fucking irritant fucking autoverkopers!!!