Wat een onzin, volgende keer aangeven dat je niet met vette handen achter het stuur wil zitten of gewoon zeggen dat je het daar op eet en dan weglopen. ![]()
Heb je het ook online al geprobeerd via mijn NS? Ik wissel in periodes van vakanties ook van abonnement, en dan moet je idd een maand lang het abonnement aanhouden voordat je weer kan wisselen (van traject vrij naar korting/basis).
Als het dan niet lukte gaf Mijn NS aan vanaf welke datum het wel zou kunnen.
Haha ja maar na een half uur wachten zei de medewerker inderdaad van āprobeer het volgende maand nog een keerā, vandaar mn frustraties
Hahaha jongens alsof ze die servetten van mensen die daar eten niet gewoon weggooien.
Maar een servet is toch gewoon van papierā¦
Ik weet niet waar ik me druk om maak ik heb letterlijk overal tissues mee naar toe maar goed.
Haha ja jongens tis geen wereldramp verder hoor, zo zwaar til ik er niet aan maar vond het op het moment gewoon ergerlijk om met vieze handen te zitten en niks om ze aan af te vegen.
Maar blijkbaar is dat raar dan ofzo
alleen maar gore mandarijnen ![]()
Nee! Ik heb steeds van die verschrompelde exemplaren de laatste tijd, echt een teleurstelling als je zin hebt in een lekker mandarijntje.
Zal die van jou eens uitproberen
Deze zijn lekker inderdaad! Echt van die Sinterklaas mandarijnen.
Hoe herken ik deze? Staat de naam eigenlijk op dat label met de streepjescode?
Aan Zara, al twee weken geleden is volgens hun mijn pakket verstuurd, maar PostNL heeft nooit iets ontvangen.
Zara heeft mijn zaak doorgestuurd naar āde relevante afdeling voor verdere revisie rechtstreeks met de vervoerder.ā
Maar ondertussen hoor je weer helemaal niets en is mijn jack op de site uitverkocht.
![]()
Dankje ik ga eens kijken!
Ik heb een schilderij uit Engeland gekocht. Vooraf heb ik bij de douane geïnformeerd wat de btw en invoerrechten zouden zijn. Uiteindelijk heeft DHL véél meer in rekening gebracht. Nu moet ik bezwaar maken bij de douane en wacht ik al 7 weken op dhl die daar een machtiging voor moet afgeven. #paarsekrokodil
Bij de appie hadden ze ze vorig jaar ook heel even en dat werd wel vermeld. Bij de groenteboer of op de markt hebben ze ze ook wel.
Maar had je dit even irritant gevonden als hij gewoon vriendin had gezegd?
Ja oke, dat snap ik inderdaad helemaal. Uit je eerste bericht door āeen van mān collegaās is getrouwd en benoemt dat ook heel vaakā lijkt het alsof de frustratie in het gebruik van het woord vrouw an sich zit maar dat valt dus wel mee.
Zijn ze pas kort getrouwd? Ik vind het ergens wat schattigs hebben, alsof hij zodanig trots is op zijn vrouw dat hij elke kans aangrijpt om het te benadrukken, maar ik snap ook wel dat het voor jou irritant is!
Mijn vriend zegt ook altijd mijn vrouw tegen mensen, terwijl we niet eens getrouwd zijn. Dat is pas irritant ![]()
beetje opscheppen maar niet betalen
Had op mn eerste baan een 30 jaar oudere collega die het steeds over zijn vriendin had. Daardoor dacht ik altijd dat hij gescheiden was. Toen bleek de vriendin de moeder van zn kinderen en al jaren samen, haha.
En mineolaās! Duur maar altijd ok.